Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد تقی ایرانی روز چهارشنبه در همایش استانی هیات‌های نظارت شهرستان‌ها و بخش‌های ویژه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در تبلیغات کاغذی فرصت‌طلبان و سوءاستفاده‌کنندگان با هزینه‌های بالا برای یک نامزد تبلیغات می‌کردند که بتوانند بعدها امتیازهایی از آنان بگیرند؛ با تبلیغات مجازی تا حد زیادی جلوی ورود این پول‌ها گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: تبلیغات بر بستر فضای مجازی بسیار خوب است و مردم در پیام‌رسان‌های پرکاربر و بتازگی یک شبکه اجتماعی صداپایه پرسشگری می‌کنند و نامزدها هم پاسخگوی آنان خواهند بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: یکی از بهترین و مناسب‌ترین جابه جایی‌های قدرت در انتخابات ریاست جمهوری نمود پیدا می‌کند و در بحث برگزاری آن نیز هم مجریان و هم ناظران در این فرآیند به بلوغ کاری رسیده‌اند.

ایرانی بیان کرد: در این دوره با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹، براساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا متفاوت از دوره‌های پیش برپایی ستاد و برگزاری تبلیغات زیر سقف ممنوع است و برای اعضای ستاد نیز جلسه‌ها باید با یک‌سوم ظرفیت آن مکان برگزار شود.

وی ادامه داد: هر کسی پیروز انتخابات شود افتخار بزرگی برای اوست تا خادم مردم ایران باشد.

ایرانی یادآور شد: برخی می‌خواهند القا کنند که انتخابات بی‌رگ و بی‌روح است، اما انتخابات جشن ملی ایرانیان است و برای همه بر اساس حق رأی دعوت‌نامه فرستاده شده که با هر انگیزه و دیدگاهی می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تأکید کرد: بر اساس تقسیم وظایف میان هیات‌های اجرایی و نظارت تلاش ما برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و هوشمندانه است و جدای از نتیجه، حضور باشکوه بسیار مهم است.

ایرانی با تأکید بر این‌که انتخابات با هماهنگی کامل میان نهادهای اجرایی و نظارتی برگزار می‌شود، گفت: مجری امر انتخابات وزارت کشور و زیرمجموعه‌های آن و نظارت ۱۰۰ درصدی بر آن نیز برعهده  شورای نگهبان است؛ این نظارت از اختیارات آنان به شمار می‌رود و این جایگاه باید تقویت شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: انتخابات این دوره به دلیل نگاه جامعه جهانی به آز نگاه دوست و دشمن مهم است. 

ایرانی یادآور شد: مردم مطالبات خود را در انتخابات ریاست جمهوری پی‌گیری می‌کنند و این شان و جایگاه برای مردم طبق قانون اساسی پیش بینی شده و یکی از بهترین و مناسب‌ترین جابه جایی قدرت در حوزه انتخابات در ۴۰ سال گذشته را در جمهوری اسلامی دیده و تجربه اندوخته ایم.

وی با اشاره به اینکه مجریان و ناظران انتخابات تاکنون تجربه‌های زیادی کسب کرده اند گفت: هیات‌های نظارت نیز در طول سال دوره های آموزشی مختلفی برگزار می‌کنند به همین دلیل امروز با  هیات نظارتی حرفه ای، آشنابه قانون و مسلط  به وظایف نظارتی خود روبرو هستیم. 

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان بوشهر گفت: رأی مردم حق‌الناس است و هرگونه ظلمی در این حق‌الناس و فرآیند انتخابات ظلم جبران‌ناپذیری است.

حجت الاسلام حسین دشتی افزود: انتخابات حق مردم برای تضمین دیگر حقوق آنها است و این حضور و مشارکت در انتخابات نیز باید تضمین‌ شده باشد.

وی  ادامه داد: حضور مردم در عرصه انتخابات نشان از احساس مسئولیت ملی است به همین دلیل مشارکت گسترده مردم  مهم و اساسی است و همه مسئول هستند تا جدای از نتیجه، برای مشارکت بالا تلاش کنند.

دشتی خطاب به ناظران شورای نگهبان استان گفت: باید همه کارها و مراحل انتخابات قانونی انجام و از اموری که شائبه‌ای از تقلب در آن وجود دارد دوری شود.

وی افزود: تمام مجریان، ناظران و مأموران نیروی انتظامی باید قوانین انتخابات را بدانند و نیروهای جدید نیز باید آن را به‌خوبی فرابگیرند.

دشتی با تأکید بر این که معیار همه ما باید قانون باشد، گفت: بر پایه قانون، ناظران شورای نگهبان در تمامی فرآیندها باید حضور داشته باشند و سلامت انتخابات را تأیید کنند.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان بوشهر اضافه کرد: اصل بر تعامل با هیات اجرایی است، البته انتظار می‌رود با تخلفات به‌صورت جدی برخورد شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ بوشهر مشارکت انتخاباتی ستاد انتخابات کشور تبلیغات انتخاباتی فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ بوشهر مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ بوشهر مشارکت انتخاباتی ستاد انتخابات کشور تبلیغات انتخاباتی فضای مجازی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۶۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت ۸ صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

در این مرحله ۹۰ نامزد برای کسب ۴۵ کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.

این نامزدها از ۲۲ حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

این مرحله از انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارائه خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

کد خبر 6089750 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • نقض قوانین از طریق دوستیابی مجازی با هوش مصنوعی
  • ورود صنایع بزرگ به حوزه استارت‌آپی کشور در استیج اینوتکس بررسی می شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • جزئیات برگزاری دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم در ۲۱ اردیبهشت
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد