Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرکار خانم زهره سادات برقعی در مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید جامعة الزهرا (سلام الله علیها) که پیش از ظهر چهارشنبه با حضور علما، فضلا، نمایندگان بیوت مراجع عظام و مسئولان حوزوی در محل تالار بیداری اسلامی جامعه الزهرا (سلام الله علیها) برگزار شد، با شکرگزاری به درگاه خداوند متعال از اینکه توفیق حضور در جمع مبلغین و مبلغات و مصادیق آیه شریفه «نفر» در قرآن کریم را دارد، تصریح کرد: جامعة الزهرا (سلام الله علیها) به عنوان بزرگترین مؤسسه علمی آموزشی بانوان در جهان تشیع، با حضور پژوهشگران و دانش پژوهان و مبلغات، نقش بی‌بدیل و استثنایی در ارائه موضوعات علمی آموزشی و پژوهشی دارد و الگویی برای ایفای نقش زن مسلمان در عرصه‌های ملی و بین‌المللی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جدید جامعة الزهرا (سلام الله علیها) در ادامه با اشاره به اینکه توفیق خدمتگزاری در این مجموعه که در حقیقت خانه حضرت زهرا (سلام الله علیها) می‌باشد برای من فراهم شده است، افزود: از زحمات همه مسئولین گذشته مجموعه حجج اسلام آقایان، طباطبایی، هاشمیان و مدنی بجستانی و سرپرست چند ماه اخیر، حجت الاسلام دیانی تقدیر و تشکر می‌نمایم و همچنین تقدیر و تشکر از حجت الاسلام محمدیان و دفتر رهبر معظم انقلاب دارم که با نگاه ویژه خود به توانمندی بانوان در عرصه‌های مدیریت، زمینه حضور یک خانم را در در مدیریت این مجموعه وزین فراهم نمودند.

وی در ادامه افزود: بابت اعتماد و حسن نظر رهبر معظم انقلاب در واگذاری مدیریت مجموعه عظیم جامعة الزهرا (سلام الله علیها) به یک بانو، از ایشان تقدیر و تشکر ویژه و خالصانه دارم.

سرکار خانم برقعی اشاره به اینکه مجموعه عظیم جامعة الزهرا (سلام الله علیها) یک خانواده بزرگ محسوب می‌شود، تاکید کرد: مسیر حرکت مدیریت‌های گذشته، به گونه‌ای مناسب ترسیم شده و در ادامه آن، نیاز به همکاری و همیاری همه اعضای این خانواده بزرگ داریم تا بتوانیم شاهد شکوفایی بیش از پیش این شجره طیبه باشیم.

مدیر جدید جامعة الزهرا (سلام الله علیها) در ادامه افزود: تعامل با حوزه‌های مختلف علمیه در سراسر کشور به منظور پاسخگویی به نیازهای مختلف جهان اسلام مانند گذشته ادامه خواهد داشت. اساس حرکت جامعة الزهرا (سلام الله علیها) بر مبنای اسناد بالادستی نظام و خصوصاً بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که از سوی رهبر معظم انقلاب صادر شده است.

مدیر جدید جامعة الزهرا (سلام الله علیها) با اشاره به اینکه همیشه از نقد و تحلیل کارشناسی استقبال خواهم نمود، تاکید کرد: از نقد و تحلیل‌های کارشناسی که از سوی دلسوزان ارائه خواهد شد به عنوان یک راهبرد مهم در پیشبرد امور مجموعه استفاده خواهم نمود.

کد خبر 5221320

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب جامعه الزهرا س مراسم تودیع و معارفه حوزه علمیه قم قم انتخابات 1400 ویروس کرونا چالش شایستگی بوشهر جنبش ازما کرمانشاه سوم خرداد فتح خرمشهر گرگان واکسن کرونا آمار کرونا آزادسازی خرمشهر چالش شفافیت اردبیل عکس استانها جدید جامعة الزهرا سلام الله علیها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۶۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری در فرمانده سپاه شهرستانی و جمعی از پاسداران که به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در مسجد جامع علی ابن ابی طالب (ع) برگزار شد، بیان کرد: آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان، انسان بسیار والا و شایسته یکی از متفکرین انقلاب اسلامی بود و همه گفتمان حضرت امام را به خوبی تفسیر و تحلیل می‌کرد.

وی افزود: همواره باید تلاش کنیم که عقیده ما در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قوی شود و پاسداران باید در گفتمان انقلاب اسلامی پیش‌قدم باشند.

امام جمعه سراوان با اشاره به اینکه باید ایمان و معنویت را از خود افزایش دهیم، ادامه داد: اگر خود را در تراز پاسدار انقلاب پالایش نکنیم در بسیار از مواقع دچار تزلزل خواهیم شد.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بامری تصریح کرد: تلاش کنیم وحدت در گفتمان نظام که جزء مباحث اعتقادی حکومت و نظام اسلامی است را قوی کنیم.

وی اذعان کرد: باید نسبت به دیگران به عنوان پاسدار پرتحرک‌تر از دیگران در انجام مباحث دینی و اعتقادی و عقیدتی باشیم و در بدنه بسیج این مولفه را با نوآوری رشد دهیم.

علی ثمره حسینی فرمانده سپاه شهرستانی سراوان نیز در این نشست بیان کرد: اگر سپاه امروز این جایگاه ارزشمندتر پیدا کرده و در قلوب همه مستضعفین عالم قرار گرفته به واسطه بعد معنوی و اعتقادی آحاد پاسداران است.

وی ادامه داد: در شرایط سخت در کنار مردم بوده و نوع عملکرد و رفتار باعث شده در قلب مردم جای پیدا کند.

فرمانده سپاه سراوان ادامه داد: تلاش کنیم راه شهدایی که از انقلاب اسلامی پاسداری کردند ادامه دهیم، در بین نیرو‌های مسلح از سپاه انتظار بیشتری برای خدمت به مردم و حفظ نظام و انقلاب که از وظایف اصلی ماست.

ثمره حسینی خاطرنشان کرد: تلاش کنیم در زمینه‌های مختلف الگو باشیم و از پاسداری به خوبی پاسداری کنیم چرا که توفیق الهی به عنوان پاسدار نصیب ما شده و باید قدر دان باشیم.

وی تصریح کرد: ۲۷ عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه شهرستانی سراوان با همکاری حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌ها برگزار خواهد شد.

در پایان به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی امام‌جمعه شهرستان به همراه فرمانده سپاه و جمعی از پاسداران مزار شهدای گمنام مدفون در مسجد جامع علی ابن ابی طالب (ع) را غبارروبی و عطر افشانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • جامعه المصطفی، بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • هر مدرسه علمیه، اردوگاه امام زمان(عج) است/ جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی
  • جامعة المصطفی مولود مبارک انقلاب اسلامی است