Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، غلامعلی صفایی بوشهری روز یکشنبه در همایش کشوری بصیرت دینی و انقلابی با حضور مشترک نمایندگان ولی فقیه، ائمه جمعه سراسر کشور، حجت الاسلام حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی افزود: انتخابات باعث ایجاد روح جدید در فضای ملی، امیدآفرینی و یک تحول بسیار مناسب در جامعه و مایه نفی حرکت‌های دشمنان و اقتدار برای نظام خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: انتخابات بویژه ریاست جمهوری، نقشی مهم، اساسی، بنیادین و راهبردی دارد و به همین دلیل دشمنان در این عرصه در اولین گام به دنبال حضور کمرنگ مردم، گام بعد انحراف در عرصه انتخاب اصلح و انقلابی و در سومین گام ایجاد حرکت‌های ضد امنیتی و تخریب عرصه امنیت هستند.
صفایی بوشهری ادامه داد: با لطف الهی نیروهای امنیتی و جامعه اطلاعاتی ما همیشه در این عرصه در این ۴۲ سال موفق بوده‌ و نیروی انتظامی و همچنین ائمه جمعه نیز همیشه نقش بسیار موثری در این عرصه ایفا کردند.
امام جمعه بوشهر همچنین پیشنهاد داد در استان‌ها یک کمیته مشترک بین نیروی انتظامی و نهاد امام جمعه در تمامی عرصه‌های حضور حماسی و حداکثری، ایجاد امنیت، انتخاب اصلح و صلابت انتخاباتی در تمامی حوزه‌های مردمی و فضای حقیقی و مجازی تشکیل شود.
صفایی بوشهری ادامه داد: استان بوشهر از همین امروز این کمیته را تشکیل می‌دهد که این کار می‌تواند منشا خیرات و برکات بسیار باشد.
وی تصریح کرد: باید با مجاهدت در فضایی پر از تقوا، اخلاق و ایمان سیاسی، حرکتی در جامعه ایجاد شود که مردم دلگرم به این انقلاب در صحنه باشند و یک جهاد سیاسی انجام دهند زیرا این روند آغازی بر قدرت روزافزون ایران اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: مقوله نظم و امنیت پایدار یک امر راهبردی است که نیروی انتظامی و ائمه جمعه در این مقوله نقش راهبردی دارند.
صفایی بوشهری ادامه داد: نیروی انتظامی و ائمه جمعه می‌توانند در کنار هم در آفرینش این امنیت در ابعاد مختلف آن، نقشی بسزایی ایفا و موجب پیشرفت و آفرینش تمدن باشند.
وی بیان کرد: یکی از ابعاد هندسه آرمان‌شهر دینی، امنیت و اطمینان خاطر در فضای جغرافیای مردمی است و نیروی انتظامی در این عرصه بسیار مهم در منظومه نظام جمهوری اسلامی ایران نقش آفرین بوده است.
صفایی بوشهری ادامه داد: در شرایط کنونی با وجود فرماندهی ناجا و مدیریت دانش بنیان و حرکت‌های جهادی و هماهنگی‌های بسیار خوبی که با روحانیت و ائمه جمعه داشته، موفقیت‌های روز افزونی مشاهده می‌شود.
وی گفت: امید است هرچه زودتر نیروی انتظامی تراز انقلاب اسلامی در ایران محقق شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ بوشهر جمهوری اسلامی ایران فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتخابات ریاست جمهوری غلامعلی صفایی بوشهری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ بوشهر جمهوری اسلامی ایران انتخابات ۱۴۰۰ بوشهر جمهوری اسلامی ایران فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتخابات ریاست جمهوری اخبار کنکور صفایی بوشهری ادامه نیروی انتظامی ائمه جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۶۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ بهزاد قنبری ظهر سه شنبه در مراسم همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج و پاسداشت مقام معلم به تبیین نقش عقیدتی سیاسی در نشر ارزش‌های اسلامی و گسترش مفاهیم و اصول انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در گام دوم انقلاب مربیان عقیدتی سیاسی برای تبیین دست آوردهای پرشمار انقلاب بخصوص برای نسل جوان رسالت سنگینی برعهده دارند.

وی افزود: امروز سپاه پاسداران در جایگاه رفیعی در نظام اسلامی قرار دارد و عقیدتی سیاسی به منزله روح این نهاد مقدس به شمار می رود و مسؤولان و مربیان عقیدتی سیاسی باید این جایگاه ارزشمند را حفظ و از آن پاسداری کنند.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه مربیان امروز رسالتی خطیر رابر عهده دارند افزود: آنان باید با همه توان در برابر تهاجم و مکر دشمنان صف آرائی کرده ودر جهت اعتلای اسلام ونظام اسلامی گام بردارند.

وی ادامه داد: نقش مربیان در تبیین ارزشهای انقلاب مهم است لذا این افراد باید با اخلاق و معنویت نقش هدایتگری و روشنگری خویش را به خوبی ایفا کنند.

سرهنگ قنبری در ادامه با اشاره به سالروز شهادت مرتضی مطهری با بیان شخصیت سیاسی و اعتقادی این شهید بزرگوار اظهار کرد: شهید مرتضی مطهری یک معلم روحانی، استاد فلسفه اسلامی و کلام اسلامی و مفسر قرآن و از نظریه پردازان نظام جمهوری اسلامی بود که توانست ارزش یک معلم را به انتهای خود برساند و به مقام معلم ارزشی والا و الهی بدهد.

وی افزود: استاد مطهری طی دوران فعالیتهای سیاسی خود، توسط رژیم شاهنشاهی به زندان افتاد و بعد از آن هم در کنار امام خمینی (ره) همچنان به فعالیت سیاسی خود ادامه داد.

در پایان این مراسم ۱۰۰ نفر از معلمان مدارس و مربیان عقیدتی سیاسی شهرستان آستارا که در مدارس، پایگاه های بسیج و مساجد آستارا به آموزش اقشار مختلف مردم مشغول هستند، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر شدند.

کد خبر 6093404

دیگر خبرها

  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند
  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود
  • شهید مطهری چهره‌ای ماندگار در عرصه جهاد تبیین
  • فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • حجت الاسلام خسروپناه: علم حکمی؛ لازمه دستیابی به تمدن نوین اسلامی
  • دهه هشتادی‌ها نسل پیشران تمدن‌ساز هستند
  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است