Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور رئیسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی فارس بیان داشت: با تشکیل کمیته پایه در استان هرمزگان و انتخاب  مهدی هوشیار به عنوان مسئول این کمیته نوپا می تواند کمک بزرگی برای رشد فوتبال پایه باشد.

وی گفت: با  هماهنگی که کمیته استعدادیابی و جوانان با کمیته فوتبال پایه خواهد داشت مسابقات بیشتری برای نوجوانان و جوانان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیسی اظهار داشت: نونهالان، نوجوانان و جوانان برای دیده شدن نیاز به بازی های بیشتری دارند و در این رابطه باید باشگاه ها سطح استان به کمک ما بیایند. 

مسئول کمیته استعدادیابی و جوانان هرمزگان گفت: امسال با هماهنگی با شهرستان‌ها و برنامه ریزی انجام شده سعی ما بر برگزاری فستیوال و استعدادیابی در رده‌های مختلف سنی است اما برای این کار باید امکانات مناسب که مهمترین آن زمین و نور است، در اختیار داشته باشیم.

وی ادامه داد: اگر می خواهیم در تابستان هم برای نونهالان و نوجوانان  مسابقاتی داشته باشیم  و با توجه به گرمای هوای استان لازم است که مسابقات در زیر نور برگزار شود و اگر ادارات ورزش وجوانان شهرستان نتوانند این امکانات را فراهم کنند مجبور هستیم مسابقات را به صورت مجتمع در شهرستان های که امکانات لازم را دارند برگزار کنیم. البته در بازی های مجتمع باز هم نونهالان و نوجوانان به آن اندازه مورد نظر ما بازی نمی کنند و این به ضرر آن ها می باشد. 

رئیسی با اشاره به استعدادهای نهفته در فوتبال استان هستند، عنوان کرد : باید با برنامه ریزی مناسب زمینه رشد بیشتر آن ها را فراهم کنیم.

وی اظهار داشت: شرایط آب و هوایی و محیط جغرافیایی در هرمزگان باعث می‌شود تا بازیکنان ما نسبت به بازیکنان سایر شهرستان های کشور از نظر آمادگی جسمانی، قد و وزن متفاوت‌تر باشند اما با برنامه ریزی مناسب،  تغذیه بهتر و تمرینات مناسب تر تا حدودی این مشکلات را برطرف کرد و کمیته استعدادیابی و جوانان در این رابطه برنامه های دارد که به زودی به باشگاه ها اعلام خواهد کرد.

رئیس کمیته استعدادیابی و جوانان در خصوص سطح فنی فوتبال پایه در استان هرمزگان گفت:  استان هرمزگان با داشتن تیم های مختلف در سطح کشور یکی از استان های موفق در زمینه فوتسال وفوتبال می باشد و اگر کیفیت مسابقات در سطح کشور و استان ارتقا پیدا کند بدون شک راندمان بسیار بالایی در سطح استان شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام / 88071

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش هرمزگان هیات فوتبال استان هرمزگان کمیته استعدادیابی منصور رئیس کمیته استعدادیابی و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۶۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران سیل آسا جاده روستای بقرایی به حاجی آباد را تخریب کرد + فیلم

شهر حاجی آباد در استان هرمزگان واقع شده است. بر اثر بارش شدید باران و جاری شدن سیل جاده روستای بقرایی به سمت شهر حاجی آباد به طور کامل تخریب شد.

شهروندخبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - هرمزگان

 

بیشتر بخوانید:

جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • صفحه نخست روزنامه‌های هرمزگان ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • بارش باران سیل آسا جاده روستای بقرایی به حاجی آباد را تخریب کرد + فیلم
  • فعالیت ۴۰۰ مسئول ایمنی در سیستان و بلوچستان
  • توسعه اقتصاد دریا و شعار سال اولویت‌های اصلی هرمزگان در سال جاری
  • رشد صادرات گمرکات استان ایلام در یک‌ ماه نخست سال‌ جاری
  • تخلیه ۲.۲ میلیون تنی ۶ قلم کالا در بنادر/ رشد ۱۰۰ درصدی تخلیه شکر