Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@07:22:06 GMT

معرفی شهدای مدافع سلامت در برنامه رادیویی تسبیح صبح

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۳۶۷۴۶

معرفی شهدای مدافع سلامت در برنامه رادیویی تسبیح صبح

شهدای مدافع سلامت در برنامه صبحگاهی «تسبیح صبح» معرفی می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برنامه «تسبیح صبح» هر روز صبح هنگام اذان صبح به افق تهران به تهیه کنندگی و سردبیری موسی نظری از رادیو سلامت پخش می شود که بخشی از برنامه به معرفی شهدای مدافع سلامت اختصاص دارد.

موسی نظری تهیه کننده و سردبیر این برنامه گفت: «تسبیح صبح» در قالب مجله صبحگاهی و با فضای معنوی اذان صبح به افق تهران روانه آنتن رادیو سلامت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در این برنامه سعی می کنیم به سوژه هایی بپردازیم که مربوط به سلامت معنوی می شود. به همین دلیل از زوایای مختلف به موضوعاتی که در قرآن کریم بارها به آن تاکید شده، می پردازیم که شامل رزق حلال، احترام به والدین، صدقه دادن، ذکات دادن، یاد خدا است.   وی ادامه داد: بررسی چنین مواردی در سلامت معنوی انسان ها تاثیر دارد. برنامه شامل بخش های متنوع است که در بخش کارشناسی امید نژادکاظم پژوهشگر و محقق درباره موضوع برنامه صحبت می کند. آیتم احکام به سخنان حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین فلاح زاده با محوریت نماز، تلاوت قرآن، نمازهای مستحبی و مساجد اختصاص دارد. در یکی دیگر از بخش های برنامه «تسبیح صبح» به معرفی شهدای مدافع سلامت می پردازیم که در دوران کرونا شهید شدند و ثواب تلاوت قرآن به یکی از شهدا تقدیم می شود.   نظری در پایان صحبت هایش متذکر شد: شنوندگان در بخشی دیگر، صبحت های کادر درمان و دعایی را که در این ساعت خواهان هستند، می توانند بشنوند. در برنامه نیاش های مختلف نیز داریم که گوینده آن را اجرا می کند. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهدای مدافع سلامت تسبیح صبح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۶۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان امروز ظهر (پنجشنبه) ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد، در جریان آخرین وضعیت این طرح و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

وی سپس با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد
  • پای «توقف اتانازی» به رادیونمایش باز شد
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • آغاز یک صبح با نشاط همراه با برنامه «صبح صبا»
  • نقش مهم شبکه خانواده در حل بسیاری از مسائل جامعه
  • درخشش رادیو فرهنگ در جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رادیویی پژواک
  • استخدام ۲۱ هزار پرستار / تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران