Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@18:00:30 GMT

تعطیلی دو هفته‌ای میزبان تیم ملی ایران

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۳۶۹۶۲

تعطیلی دو هفته‌ای میزبان تیم ملی ایران

کشور بحرین از فردا تمامی مراکز فرهنگی، اجتماعی، تفریحی و تجاری خود را به مدت دو هفته تعطیل کرد.

به گزارش مشرق، طبق اعلام دولت بحرین تمامی مغازه‌ها، رستوران‌ها، مجتمع‌های تجاری، سینماها، آرایشگاه‌ها، مراکز ورزشی، سواحل و سالن‌های بازی‌های تفریحی به مدت دو هفته از فردا تعطیل می‌شوند.

 

این تصمیم در حالی گرفته می‌شود که کشور بحرین میزبان مسابقات گروه سوم رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی قطر و جام ملت‌های آسیا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات از روز سیزدهم خرداد در منامه آغاز خواهند شد و آن زمان تمامی کشور بحرین در تعطیل به سر خواهد برد.

باید دید تصمیم امروز دولت بحرین، تاثیری در میزبانی مسابقات گروه تیم ملی ایران خواهد داشت یا خیر. تیم ملی ایران باید روز سیزدهم خرداد ایران در نخستین بازی خود از ساعت ۱۹ به مصاف هنگ کنگ برود و در دیگر دیدار همان روز بحرین به مصاف کامبوج خواهد رفت.

تیم ملی عراق با یازده امتیاز در صدر گروه قرار دارد، بحرین با ۹ امتیاز دوم است و تیم ملی ایران با شش امتیاز و البته یک دیدار کمتر در رده سوم قرار دارد.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین بحرین انتخابی جام جهانی 2022 ویروس کرونا تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۶۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور

برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران یک هفته به حالت تعلیق درآمد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیات فوتبال استان تهران، به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد.

پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران برگزار و مقرر گردید در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

لذا به اطلاع عموم می رساند که کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران قصد دارد به دور از هیاهو و در فضایی کاملا آرام به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر نماید.

دیگر خبرها

  • توافق گروه ۷ برای تعطیلی نیروگاه‌های زغال سوز تا ۲۰۳۵
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • آن ها که در ایران می مانند و می خواهند آن را بسازند این مقاله را بخوانند / ۱۰۰۰ سال حکومت ایلیاتی و ۸۰۰ سال تعطیلی عقل و اندیشه و علم
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • جعل نام خلیج‌فارس کار انگلیسی‌هاست
  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران