Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام باشگاه پرسپولیس رقم کمک هواداران این تیم به باشگاه به بیش از دو میلیارد تومان رسیده است. خبرگزاری میزان - طبق اعلام رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، ابراهیم شکوری معاون اجرایی و سخنگوی باشگاه پرسپولیس با تمجید از هوادارانی که در پویش هواداران این باشگاه شرکت داشتند، رقم واریزی تا عصر امروز را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شکوری اظهار داشت: قدردان طرفداران پرسپولیس هستیم که با هر رقمی و البته با عشق و علاقه فراوان وارد پویش جمع‌آوری کمک هواداری شدند. با اینکه مدت زمان زیادی از شروع فعالیت این کمپین نمی‌گذرد، اما روحیه هواداران برای ارسال کمک مالی به باشگاه باید مورد ستایش و تقدیر قرار گیرد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس همچنین افزود: تا ساعت ۱۶:۳۰ عصر امروز (چهارشنبه ۵ خرداد) مبلغ ۲۰ میلیارد و ۳۱۲ میلیون و ۹۰ هزار و ۹۶۷ ریال وارد حساب باشگاه شده است. طبق وعده‌ای که با شما طرفداران واقعی داریم، عصر چهارشنبه هر هفته، رقم دقیق را اعلام خواهیم کرد.

معاون اجرایی پرسپولیس در نهایت گفت: کمپین دریافت کمک هواداری برای حل مشکلات مالی همچنان ادامه دارد و امیدواریم با اجرایی کردن طرح‌های جذاب جدید در هفته‌های آینده، بتوانیم با کمک هواداران، این کمپین را با سرعت بیشتری ادامه دهیم.

 

بیشتر بخوانید: علی‌اسماعیلی: انتظار داشتیم بازیکنان بیشتری به تیم ملی دعوت شوند/ پرونده حمله به اتوبوس پرسپولیس را رها نمی‌کنیم

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون فوتبال پرسپولیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس فدراسیون فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۷۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، در یکی از مهیج‌ترین مسابقات فصل فوتبال ایران سبزپوشان اراکی در  ورزشگاه امام خمینی برابر پرسپولیس قرار گرفتند و در پایان پس از اینکه تابلوی ورزشگاه نتیجه 4 بر 4 را نشان می‌داد، در ضربات پنالتی موفق به شکست تیم سرحال اوسمار ویرای برزیلی شدند.
این پیروزی آلومینیوم را به جمع 8 تیم برتر جام حذفی در فصل جاری رساند و سبب شد تا مجتبی حسینی بیشتر از گذشته جای خود را در قلب اراکی‌ها و هواداران تیفوسی آلومینیوم باز کند.

مصاف پرسپولیس و آلومینیوم حواشی پرشماری داشت، ولی یکی از نادرترین حواشی این مسابقه حضور لیدرهای باشگاه در رختکن تیم و شعرخوانی و تمجید از مجتبی حسینی بود که شبی رویایی را برای آنها رقم زد.

دیگر خبرها

  • همکاری با ۵۰ برند و برگزاری ۱۲ کمپین موفق/ پلاتین دستاوردهای خود را جشن گرفت
  • خوشحالی هواداران اراکی پس از پیروزی برابر پرسپولیس در جام حذفی
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • وعده لاپورتا به هواداران بعد از ماندنی شدن ژاوی
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • کل کل جدید استقلال و پرسپولیس؛ پالایشگاه و بانک!