Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - به اطلاع متقاضیان ثبت نام و شركت در آزمون استخدامی دانشگاه‌ها، موسسات و پارک های علم و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سال 1400 می‌رساند كه ثبت نام برای شركت در آزمون مذكور منحصراً بصورت اینترنتی از روز سه شنبه مورخ 18/03/1400 آغاز و در روز شنبه مورخ 22/03/1400 پایان می‌پذیرد. لذا متقاضیان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق
به اطلاع متقاضیان ثبت نام و شركت در آزمون استخدامی دانشگاه‌ها، موسسات و پارک های علم و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سال 1400 می‌رساند كه ثبت نام برای شركت در آزمون مذكور منحصراً بصورت اینترنتی از روز سه شنبه مورخ 18/03/1400 آغاز و در روز شنبه مورخ 22/03/1400 پایان می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا متقاضیان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیقدفترچه راهنما (دفترچه راهنمای ثبت نام همزمان با شروع ثبت نام بر روی درگاه اطلاع رسانی قرار خواهد گرفت) وفراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش‌ آموزشكشور به نشانی www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به ثبت نام و شركت در آزمون مذكور اقدام نمایند. لازم به توضیح است آزمون مذكور در روز جمعه مورخ 22/05/1400 برگزار خواهد شد.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت در آزمون آزمون مذکور شنبه مورخ ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۷۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش تعداد تخلفات در آزمون سراسری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در حاشیه برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ گفت: با به کارگیری تمهیدات حفاظتی جدی مختص قبل و حین برگزاری آزمون سراسری ۱۴۰۳، وقوع تخلفات به طور چشمگیری کاهش یافته است.

عبدالرسول پورعباس افزود: در جلسه نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ تنها یک مورد تخلف مشاهده شده است.

وی توضیح داد: در یکی از حوزه‌های برگزاری آزمون، داوطلبی قصد عکس برداری از سؤالات و ارسال آن را داشته که مراقبین متوجه موضوع شده و از بروز تخلف ممانعت کرده‌اند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: سال گذشته نیز تنها قصد اقدام برای یک مورد تخلف در هنگام برگزاری آزمون سراسری گزارش شد که البته از انجام اقدام غیرقانونی جلوگیری شده بود.

دیگر خبرها

  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • تدوین برنامه های مطلوب وزارت علوم برای ماندن نخبگان در کشور
  • دستگیری ۴ متخلف آزمون سراسری و برگزاری آزمون مجدد در زیرکوه
  • رئیس سازمان سنجش: کنکور در سلامت کامل برگزار شد
  • ۳ هزار نفر در کنکور مرحله اول خاش شرکت دارند
  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد
  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • کاهش تعداد تخلفات در آزمون سراسری
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود