Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: لابی بازی در فدراسیون فوتبال مشهود است و عزیزی خادم خودش را جای ما بگذارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایزد سیف الله پور مدیرعامل باشگاه نساجی درباره پرونده جنجالی دیدار سایپا و پیکان به نفع تیم سایپا بیان کرد: در برنامه فوتبال برتر تاکید کردم باید نتیجه فوتبال در زمین بازی مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سر درب هر باشگاه بنر با عنوان باشگاه فرهنگی نصب شده اما انگار هر باشگاه برای ۱۷ ثانیه بازی هر کار ناشایست را انجام می‌دهند. بهتر است سردرب باشگاه ها عنوان باشگاه اقتصادی نصب کنیم.

مدیر عامل باشگاه نساجی ادامه داد: متاسفانه تحت هر شرایطی می‌خواهیم نتیجه را عوض کنیم. طی این سال‌ها با رعایت قوانین اتفاق افتاده است که بابت بازی جوانمردانه ۵۰ میلیون پاداشی بگیریم؟ از زمانی که من یادم‌ می‌آید ما فقط در حال جریمه شدن هستیم. از رقم بلیت فروشی، تبلیغات و..‌. رقمی هم عاید ما نمی شود تا به آن دلخوش باشیم. لابی بازی در فدراسیون مشهود هست و بارها این قضیه را می‌گویم اما بدانید منظور من لابی در کمیته انضباطی فدراسیون نیست. سیف الله پور گفت: مگر‌ می توان استناد به بندی از اساسنامه فدراسیون فوتبال کرد که در سال ۹۳ پایه گذاری کرده ایم اما در سال ۹۶ حذف شود؟ بعد هم  این پرونده را به بندی از اساسنامه فیفا ربط بدهیم. طبق بند فیفا اگر در بازی های دیگر این تخلف تعویض بازیکن‌ غیر مجاز تاثیرگذار باشد، نباید رای صادر شود. رئیس کمیته انضباطی به جای قبول اشتباه می‌گوید ۷ هفته بازی باقی مانده است! اتفاقی که خیلی نادر است اما متاسفانه برای تیم ما افتاد و با اعلام‌نتیجه به سود سایپا جایگاه ما در جدول رده بندی تغییر کرد. او عنوان کرد: از دیشب تا الان بابت صحبت های تارتار سرمربی مستعفی تیم‌ پیکان ناراحت هستم. ما باید در زمین فوتبال حقمان را بگیریم اما بعضی‌ها الان از جای دیگری حقشان را می گیرند. فوتبال جای جوانمردان است و قطعا با این روش به قهقرا می رویم. فدراسیون فوتبال در اوایل کار خود اعلام کرد با فساد و بی عدالتی ها مبارزه کند اما مگر‌ می‌شود کلمه ای از بند را حذف کنند به بند دیگری از اساسنامه فیفا در برخورد با این پرونده  استناد کنند؟ من همه چیز را با دید مثبت می بینم و نمی خواهم کسی را تهدید کنم اما مردم‌ شهرهای  اصفهان، قائمشهر، مسجد سلیمان و ... حال و روز خوبی ندارند. امیدوارم کمیته استیناف راهی بدهد که حق به حق دار برسند. او اضافه کرد: در بازی کوپا ایتالیا در رقابت های جام حذفی این کشور رای به سود تیم رم صادر شد اما باید بدانید این رای تغییری در جدول ایجاد نکرد و جز رم هیچ‌ تیمی منفعت یا ضرر نبرد. در لیگ‌برتر فوتبال ۱۴ تیم از این رای ناراضی هستند. اینکه زنگ می زنند تا امضاهایمان را برابر این رای  پس بگیرند درست نیست. بهتر است بند را درست ترجمه کنی به شرط اینکه تاثیری روی تیم‌های دیگر نداشته باشد اما چرا بند را حذف می‌کنید؟ سیف الله پور که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، در پایان تصریح کرد: سراجی به عنوان مدیرعامل سایپا باید از حق قانونی اش دفاع کند اما  بحث‌ ما فوتبالی است وگرنه  سراجی دوست نزدیک من است. اینکه به بند فیفا اکتفا می‌کنید به درستی بگویید این بند چه می‌گوید. حسن زاده بند را در فوتبال ملی‌ می‌گوید و من را غیر فوتبالی خطاب می‌کند اما من ۱۸ سال مدیر ورزشی بوده ام. اگر‌ اعتراض کردیم‌، واکنش زودهنگام نداشته باشید. نباید تیم‌های دیگر با رای شما ذی نفع باشند و بقیه ضربه بخورند. حالا در جدول با این رای عجیب و غریب جایگاه ما با پیکان عوض شد که روی روند ما تاثیرگذار بود. عزیزی خادم برای یک بار هم که شده خودش را جای ما بگذارد. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال سیف الله پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۷۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممبینی: نمی‌توانیم درباره VAR خیلی اطلاعات بدهیم

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون در حاشیه مراسم استقبال از اعضای تیم ملی فوتسال پس از قهرمانی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ اظهار داشت: پتانسیل فوتسال کشورمان در این مسابقات نشان داده شد و امیدواریم در جام جهانی فوتسال در ازبکستان در شهریور ماه باعث شادی مردم شویم و سطح فوتسال و استعدادهای‌مان را به دنیا نشان دهیم. تیم‌های منطقه کافا که خودمان عضو هیئت رئیسه آن هستیم، پیشرفت قابل توجهی به واسطه سرمایه‌گذاری روی فوتبال و فوتسال کرده‌اند.

وی ادامه داد: ۴ تیم از کافا به جام جهانی فوتسال راه پیدا کرده‌اند که جای خوشبختی برای ما خواهد بود. فوتسال ایران باعث رشد چشمگیر این منطقه شده است. مربیان ایرانی در کشور‌های مختلف از جمله افغانستان حضور دارند و این نشان می‌دهد فوتسال روند رو به رشدی را دنبال می‌کند.

ممبینی درباره آخرین وضعیت حامیان مالی تیم‌های ملی فوتبال گفت: مشکلات ما بودجه‌ای است که فدراسیون باید در اختیار بگیرد. فضای فوتبال به شکلی است که باید اسپانسری را بالا ببریم. تا زمانی که بحث حق پخش تلویزیونی حل نشود، شاید اسپانسر‌ها نیز رغبتی برای جلو آمدن نداشته باشند. در دولت جدید و البته در مجلس اتفاقات خوبی می‌افتد و وزیر ورزش مدام پیگیری می‌کند. امیدوارم با گرفتن حق پخش برای فدراسیون و باشگاه‌ها روند رو به رشدی برای فوتبال‌مان داشته باشیم.

دبیرکل فدراسیون درباره پاداش‌های در نظر گرفته شده برای اعضای تیم ملی فوتسال گفت: در طول برگزاری مسابقات یکسری پاداش‌ها که شاید چشمگیر نباشد به بازیکنان دادیم. فردا جلسه‌ای داریم تا میزان پاداش‌ها را با رعایت یکسری پروتکل‌ها بیشتر کنیم. این بحث برای کلیه تیم‌های ملی است. تیم ملی بانوان زیر ۱۸ سال قهرمان کافا شده و فوتبال ساحلی نیز به مقام سوم جهان دست یافته است. همه این‌ها باعث شده است که راهکاری داشته باشیم تا بتوانیم زحمات بازیکنان را جبران کنیم.

وی درباره آخرین وضعیت استفاده از سیستم‌های VAR در فوتبال ایران اظهار داشت: تا یکسری اتفاقات نیفتد، نمی‌توانیم خیلی اطلاعات بدهیم. یک شرکت چینی به شرکت‌های مورد تأیید فیفا، اضافه شده است و شاید به خاطر مراودات‌مان با این کشور بتوانیم تسهیلاتی داشته باشیم.

ممبینی درباره ادعای وحید شمسایی مبنی بر عدم داشتن قرارداد با فدراسیون فوتبال گفت: شاید به لحاظ اداری برخی قرارداد‌ها مانده باشد، اما مشکلی نیست و حتماً امضا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اگر دولت و قضات، مردم را ناراضی کنند، باید فاتحه را بخوانیم/ جلب نظر مردم لازم است (فیلم)
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • ممبینی: نمی‌توانیم درباره VAR خیلی اطلاعات بدهیم
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم