Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاون فن اوری و نوآوری وزارت کشور توسعه زیرساخت های پردازشی را در هوش مصنوعی سبب خلق ارزش عنوان کرد
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، ستار هاشمی معاون فن اوری و نوآوری وزارت کشور عصر چهارشنبه پنجم خرداد در جلسه شورای فن آوری طلاعات و ارتباطات کیش که با حضور وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات کشور در سالن رازی مرکز همایش های کیش برگزار شد برلزوم اهمیت هوش مصنوعی و خلق ارزش در دنیایی که انقلاب صنعتی چهارم در حال وقوع است تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هاشمی با بیان این که جزیره کیش از ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی برخوردار است و می تواند در حوزه های هوشمند سازی گام های موثری بردار د اظهار داشت: با توجه برخی ملاحظات در عرصه دیپلماسی ، تعامل دانشجویان با کشورهای دیگر در زمینه های علمی وپژوهشی با مشکلات فراوانی مواجه است.
وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: دانشجویان دانشگاه شیراز در یک دهه گذشته تجربه ارزنده ای از تعامل با کشورهای حاشیه خلیج فارس را تجربه کردند.
معاون فن اوری و نوآوری وزارت کشور با اشاره به این که برگزاری آموزش آنلاین شرایط را در سطح کشور متحول کرده است گفت: وزارت اطلاعات با ارائه بسته های آموزشی زیرساخت های خوبی را در کشور ایجاد کرده است که نوید بخش آینده درخشانی است كه پیش رو خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۷۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش صنایع‌ دستی سیستان و بلوچستان در کشور تقویت می‌شود

معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی گفت: به دنبال ایجاد و تقویت بازارهای عرضه و فروش محصولات صنایع‌ دستی سیستان و بلوچستان در پایتخت و نقاط مختلف ایران هستیم. - اخبار استانها -

مریم جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده در نمایشگاه ایران اکسپو اظهار کرد: تولیدات صنایع‌دستی زنجیره‌هایی به‌ هم پیوسته هستند که نباید صرفاً در حالت فرهنگی و ویترینی بمانند؛ بلکه باید با برنامه‌ریزی‌های مدون و اقدامات جهادی هماهنگ، به ادبیات توسعه و کسب و کار نزدیک شود و در سطح ملی و بین‌المللی نقش‌آفرین باشد.

وی افزود: استان سیستان و بلوچستان نیز عزم جدی را آغاز کرده و امیدواریم از طریق صنایع‌دستی، گردشگری، شیلات و لنج‌سازی و آبزیان و سایر ظرفیت‌ها و دارایی‌هایی که این استان دارد بتوانیم یک عنصر هویتی ویژه‌ای را به وجود آوریم.

معاون صنایع‌دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی ادامه داد: ما نیز در معاونت صنایع‌ دستی وزارتخانه در تلاش هستیم تا زنجیره اقتصادی صنایع‌ دستی و معیشت عزت‌آفرین را برای تک تک فعالان حوزه صنایع‌دستی در کشور و فعالان این حوزه در استان سیستان‌ و بلوچستان به وجود آوریم.

جلالی تأکید کرد: یکی از اقداماتی که دنبال انجام آن هستیم ایجاد بازار ثابت عرضه و فروش محصولات صنایع‌ دستی سیستان و بلوچستان در تهران و اقصی نقاط کشور است که پیگیر تحقق آن هستیم و در حال حاضر نیز وجود دارد اما نیازمند تقویت و گسترش است.

معاون صنایع‌ دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی افزود: ضرورت دارد محصولاتی که در اقلیم خاص خودش تولید می‌شود زیست بوم آنها نیز کامل و در سایر نقاط عرضه شود.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • اسلامی: به دنبال خلق فناوری در حوزه انرژی اتمی هستیم
  • ارائه نوآوری‌های صندوق توسعه فناوری‌های نوین در تامین مالی فناوری در اینوتکس ۲۰۲۴
  • ۵۰ درصد پروژه‌های وزارت جهاد کشاورزی مربوط به آب و خاک است
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • اولین سخنگوی وزارت خارجه؛ زاده هوش مصنوعی
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • فروش صنایع‌ دستی سیستان و بلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • نقش نفت در رشد اقتصادی و توسعه زیرساخت‌ها مشهود است
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور