Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد جباری ظهر امروز در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار کرد: وزیر نیرو یک ماه قبل وعده داد که هیچ کمبودی در زمینه برق در کشور وجود ندارد ولی در روزهای اخیر بروز خاموشی‌های گسترده در کشور سبب گرفتاری مردم شده است.

وی افزود: اگر وزارت نیرو شرایط کنونی را پیش بینی‌ می‌کرد نباید وعده می‌داد بلکه می‌بایست تدابیر ویژه‌ای در زمینه مدیریت مصرف برق در کشور تدارک می‌دید تا این شرایط بروز نمی‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم غرب هرمزگان با بیان این که نبود برق در جنوب کشور به معنای گرفتار شدن مردم و مختل شدن شدید زندگی آنان بدلیل گرمای طاقت‌فرسا می‌شود، خاطرنشان کرد: بیشینه دمای هوای شهرهای مختلف هرمزگان از 40 تا 47 درجه بوده است و در این شرایط نبود برق سبب سختی‌های فراوانی برای مردم شده است.

جباری ادامه داد: شرایط کرونایی در کنار گرمای شدید در جنوب، بروز مشکلات برای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، مشکلاتی که ممکن است برای واکسن‌های کرونا و مراکز تزریق واکسن‌ها رخ دهد و همین طور سختی‌های فراوانی که برای خانواده‌های دارای فرزند خردسال و نوزاد رخ دهد، گوشه‌ای از این مشکلات است و عموم مردم در روزهای اخیر این پرسش را دارند که توسعه زیرساخت‌های انرژی به کجا رسیده است که مردم باید با بی برقی مواجه شوند.

وی تأکید کرد: وزیر نیرو می‌بایست در زمینه کمبود برق به مجلس پاسخگو باشد و باید سهم هرمزگان از خاموشی‌ها را بدلیل شرایط بحرانی آن کاهش دهند.

انتهای پیام/ 88055

 

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: احمد جباری قطعی برق استان هرمزگان سوال از وزیر نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۷۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جباری:شرایط سپاهان کار پرسپولیس را سخت می‌کند/ اصلا انتقادی به اوسمار ندارم

رضا جباری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مورد اینکه شکست برابر آلومینیوم و خروج از جام حذفی باعث شد تا پرسپولیس فرصت کسب سه گانه را از دست بدهد، اظهار کرد: شکست هم جزء اتفاقات فوتبالی و اجتناب ناپذیر است. پرسپولیس برابر آلومینیوم شکل همیشگی را داشت و نمی‌توان شایستگی تیم را زیر سوال برد. تیم روند خوبی دارد و بازیکنان و کادرفنی هماهنگی لازم را دارند. چنین چیزی اتفاق نمی‌افتد که پرسپولیس در همه بازی‌ها برنده باشد. از روند تیمی پرسپولیس در این مدت خیلی راضی هستم.

شاید فصل بعد اوسمار نباشد

وی ادامه داد: زمانی استراتژی سرمربی تیم را عقب می‌برد که می شود گفت اشتباه است. زمانی هم شرایط بازی تیم را عقب می‌برد و استراتژی سرمربی بازی تدافعی نیست. اگر استراتژی اوسمار بازی تدافعی بوده قطعاً اشتباه کرده ولی معمولاً چنین نگاهی از سرمربی پرسپولیس دیده نشده، اما زمانی خواسته سرمربی بازی رو به جلوست، اما توان آن در تیم نیست. بازی رو به جلوی آلومینیوم برای جبران گل‌های خورده و عقب کشیدن تیم با توجه به برتری طبیعی است و نمی‌توان اوسمار و تفکرات او را زیر سؤال برد. شاید اصلا فصل بعد اوسمار در پرسپولیس نباشد.من نسبت به نحوه انتخاب او مشکل داشتم، اما با توجه به عملکردی که داشته اصلاً به او انتقادی ندارم. چون به نفع پرسپولیس کار کرده و نمی‌خواهم در راستای تخریب او حرفی بزنم. قطعاً استراتژی اوسمار این نبوده که پرسپولیس بازی برده را واگذار کند، این مسئله به زعم ما اشتباه است ولی کارنامه او گویای آن است که هدف وی کمک به پرسپولیس بوده و خواهد بود.

دشمنی قابل قبول نیست

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد بازی تیمش برابر سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر گفت: بازی سختی است و در این سال‌های اخیر تقابل دو تیم همراه با حواشی بوده، امیدوارم شکل بازی کاملاً فوتبالی باشد. اتفاقاتی که بین هواداران دو تیم به وجود آمد خوب نبود و باید از دشمنی بیرون آمد. کری خواندن به شرط رعایت ادب بدون اشکال است و رقابت فوتبالی دو تیم درون زمین باشد و به این ننجر نشود که با شکسته شدن شیشه اتوبوس و آسیب جسمانی به هیچ‌یک از هواداران دو تیم باشد. دشمنی قابل قبول نیست چون رقابت فوتبالی جذاب است. هر دو تیم برای یک کشور هستند و رقابت فوتبالی آن را جذاب می‌کند.

ممکن است سپاهان برای پرسپولیس مشکل ساز شود

جباری خاطرنشان کرد: به لحاظ فنی پرسپولیس شرایط خوبی داشته و سپاهان شرایط سختی را تجربه می‌کند. به همین خاطر پرسپولیس از لحاظ روحی روانی در وضعیت بهتری قرار دارد. گرچه فوتبال بی‌رحم است و به این مسائل نگاه نمی‌کند. ممکن است شرایط روحی سپاهان بهتر باشد و برای پرسپولیس مشکل ساز شود. بازی حساسی است و برد پرسپولیس این تیم را برای قهرمانی کمک می‌کند و باخت سپاهان به طور کامل این تیم را دور می‌کند، پس سپاهان با تمام قوا می‌آید و این موضوع کار را یک مقدار سخت‌تر می‌کند. پرسپولیس هم با تمام قوا می‌رود تا فرصت قهرمانی را از دست ندهد، چون ممکن است استقلال در خانه تراکتور متوقف شود. باز هم تا روز بازی‌های مهم این هفته نمی‌توان اظهارنظر دقیقی کرد.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست
  • جباری:شرایط سپاهان کار پرسپولیس را سخت می‌کند/ اصلا انتقادی به اوسمار ندارم
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • صدور مجوز جذب ۳۰۰‌معلم برای مناطق محروم و صعب‌العبور در هرمزگان
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند