Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@04:14:03 GMT

تیم ملی در آستانه پیری زودرس

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۳۷۶۴۶

در حالی که بازیکنان جوان زیادی در سال های اخیر به تیم ملی دعوت شده اند اما کم شدن ظهور پدیده های درجه اول در فوتبال ملی طی سالیان اخیر یا اصرار بر عدم دعوت آنها باعث شده میانگین سنی تیم ملی در آستانه 28 سالگی قرار بگیرد

به گزارش طرفداری، تیم ملی بیش از یک سال و نیم است که بازی رسمی ملی انجام نداده است و همین مساله می تواند به طور اتوماتیک، بالا برنده میانگین سنی تیم ملی باشد چرا که در این مدت فضا برای آزمایش ستاره تازه یاب در تیم ملی کم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بازیکنان تیم ملی فوتبال بر پایه سال و ماه و روز

ردیف نام ونام خانوادگی سال ماه  روز 1 وحید امیری 33 1 23 2 کمال کامیابی نیا 32 4 7 3 شجاع خلیل زاده 32 0 12 4 احسان حاج صفی  31 2 28 5 کریم انصاری فرد 31 1 22 6 کاوه رضایی 29 1 20 7 مرتضی پورعلی گنجی 29 1 6 8 مهدی طارمی 28 10 9 9 علیرضا بیرانوند 28 8 6 10 احمد نوراللهی 28 3 23 11 محمدرضا اخباری 28 3 9 12 دانیال اسماعیلی فر 28 2 7 13 امیر عابدزاده 28 0 30 14 علیرضا جهانبخش 27 9 16 15 سامان قدوس 27 8 21 16 میلاد محمدی 27 7 28 17 حسین کنعانی زادگان 27 2 2 18

مهدی ترابی

26 8 17 19 سردار آزمون  26 4 24 20 پیام نیازمند 26 1 19 21 صادق محرمی 25 2 23 22 علی قلی زاده 25 2 14 23 مجید حسینی 24 11 5 24 سعید عزت اللهی 24 7 25 25 جعفر سلمانی 24 4 12 26 مهدی قائدی 22 5 21 * میانگین 27 10 18

اگر این بچه ها ما را از پیچ تند منامه به سلامت رد کنند، در مرحله نهایی رقابتهای انتخابی جام جهانی که احتمالا باز هم به صورت متمرکز برگزار خواهد شد، برای حضور در جام جهانی 2022 تلاش می کنیم و جواز حضور در این فستیوال بین المللی را به دست می آوریم. همین نفرات زمان جام جهانی که آذر ماه سال 1401 آغاز می شود، یک سال و نیم نسبت به امروز سن دارتر هستند و بعد از 2022 قطر و نهایت جام ملتهای آسیا 2023 باید به فکر پوست اندازی باشیم... اگر تیم ملی در این 567 روز با همین نفرات بازی رسمی انجام می داد و در کوران بازی ها قرار می گرفت، این پیری زودرس کمتر به چشم می آمد. این یک سال و شش، هفت ماه توقف، به ضرر تیم ملی شد و بازیکنان بدون این که تجربه ملی کسب کنند، سن شان بالا رفت.

اخبار داغ 

تجاوز به لیلا 12 ساله در خانه پدری اش / در تهران رخ داد برترین های قرن با سعید مراغه چیان: حجازی می گفت اگر جرات رشیدی را داشتم، در دنیا بهترین بودم! ورود فردوسی پور به یارکشی های انتخاباتی؛ وزارت ورزش برای عادل! ایرانِ جهانی، قسمت چهارم | یک استارت ضعیف همه را نگران کرد پسر دیکتاتور در سری آ؛ ساعدی قذافی، روزی روزگاری در ایتالیا نیاز اینتر به جمع آوری 80 میلیون یورو از فروش ها؛ احتمال جدایی آنتونیو کونته وجود دارد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۷۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام مکمل‌ها روند پیری را کُند می‌کند؟

از جمله مکمل‌های ضدپیری می‌توان به کورکومین، کلاژن، ویتامین C، تیانین و رزوراترول اشاره کرد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، با وجود اینکه ژنتیک نقش مهمی در روند پیری ایفا می‌کند، مصرف بعضی از مکمل‌ها در رژیم غذایی می‌تواند فرایند پیری را کند کند، در ادامه به معرفی و بررسی چند مکمل ضدپیری می‌پردازیم:

کورکومین

کورکومین که در زردچوبه یافت می‌شود، به دلیل خواص آنتی‌اکسیدانی و ضدالتهابی قوی خود شناخته شده است، بنابراین با استرس اکسیداتیو و التهاب مقابله می‌کند که هر دو روند پیری را کند می‌کند؛ نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که کورکومین ممکن است برای سلامت مغز، سلامت قلب و عملکرد مفاصل مفید واقع شود.

کلاژن

کلاژن که نوعی پروتئین است برای حفظ لطافت پوست و سلامت مفاصل ضروری است؛ با این وجود، سنتز کلاژن به طور معمول با افزایش سن کاهش پیدا می‌کند و منجر به چین‌وچروک، افتادگی پوست و سفتی مفاصل می‌‏شود، پیتیدهای کلاژن می‌تواند به بازیابی کلاژن از دست رفته کمک کند، در نتیجه پوست سفت‌تر، موها و ناخن‌ها قوی‌تر و تحرک مفاصل افزایش پیدا می‌کند.

ویتامین C

ویتامین C با توجه به ویژگی‌های تقویت‌کننده سیستم ایمنی شناخته شده است، اما همچنین یک آنتی‌اکسیدان قوی است که به خنثی کردن رادیکال‌های آزاد کمک می‌کند و مانع استرس اکسیداتیو می‏‌شود؛ علاوه بر این، ویتامین C برای تشکیل کلاژن ضروری است و باعث نرمی پوست و بهبود زخم می‏‌شود، این ویتامین با تقویت سیستم دفاعی طبیعی بدن و تشکیل کلاژن به حفظ جوانی و سلامت عمومی بدن کمک می‌کند؛ ویتامین C که به وفور در مرکبات وجود دارد، به راحتی در بدن جذب می‎‌شود.

تیانین

تیانین که یک آسید آمینه موجود در چای سبز است، دارای خواص تسکین‌دهنده و تقویت‌کننده خلق‌وخو است، تیانین آرامش‌بخش است و باعث کاهش استرس و اضطراب می‏‌شود که هر دو با پیری زودرس مرتبط هستند؛ علاوه بر این، تیانین ممکن است عملکرد شناختی و سلامت قلب و عروق را بهبود ببخشد.

رزوراترول

رزوراترول که یک پلی‌فنول موجود در انگور قرمز و توت است، دارای اثرات آنتی‌اکسیدانی و ضدالتهابی است که از افراد در برابر بیماری‌های مرتبط با افزایش سن مانند بیماری‌های قلبی و اختلالات عصبی محافظت می‌کند و باعث افزایش طول عمر می‌‏شود.

کد خبر 749257

دیگر خبرها

  • پیری زودرس و سرطان؛ سیگار همه چیز را نابود می‌کند
  • حمید طیبی: در ازبکستان قدرت خود را به رخ فوتسال جهان خواهیم کشید
  • شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است
  • گفت‌وگوی ویژه با مردی که افغانستان را راهی جام جهانی کرد
  • کدام مکمل‌ها روند پیری را کُند می‌کند؟
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • افغانستان راهی جام‌جهانی شد/ شاگردان مرتضایی شگفتی‌ساز شدند