Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی دیگر از اساطیر باشگاه آرسنال از خرید این باشگاه توسط مدیر عامل اسپاتیفای حمایت می کند.

دنیل اک، مدیر عامل اسپاتیفای مدتی است که به دنبال خرید باشگاه آرسنال است اما پیشنهاد نخست او، مالکان آرسنال را برای فروختن باشگاه متقاعد نکرد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از ITV Football Podcast، پاتریک ویرا، اسطوره آرسنال از خرید این باشگاه توسط دنیل اک حمایت می کند و اذعان می کند که او باز هم برای خرید این باشگاه تلاش خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویرا در این رابطه می گوید:

قطعا دنیل اک باز هم برای خرید آرسنال تلاش خواهد کرد. او از هواداران پر و پا قرص این باشگاه است و چندین بار با او صحبت کرده ام. تمایل و تعهد او نسبت به آرسنال خارق العاده خواهد بود. مشخصا اگر مالکان فعلی قصد فروش باشگاه را نداشته باشند، دنیل نمی تواند کاری کند اما او قصد خرید آرسنال را دارد و برای انجام این کار، باز هم منتظر خواهد ماند. اکنون مقطع حساسی برای آرسنال محسوب می شود و زمان مناسبی است تا دنیل اک تمام تلاش خود را برای خرید این باشگاه انجام دهد. طی چند سال اخیر، تیم ما در مسیر درستی قرار نداشته است و زمان تغییر فرا رسیده است. اگر این تغییر رخ ندهد، معتقدم که آرسنال در وضعیت دشواری قرار خواهد گرفت.

اخبار داغ 

تجاوز به لیلا 12 ساله در خانه پدری اش / در تهران رخ داد برترین های قرن با سعید مراغه چیان: حجازی می گفت اگر جرات رشیدی را داشتم، در دنیا بهترین بودم! ورود فردوسی پور به یارکشی های انتخاباتی؛ وزارت ورزش برای عادل! ایرانِ جهانی، قسمت چهارم | یک استارت ضعیف همه را نگران کرد پسر دیکتاتور در سری آ؛ ساعدی قذافی، روزی روزگاری در ایتالیا نیاز اینتر به جمع آوری 80 میلیون یورو از فروش ها؛ احتمال جدایی آنتونیو کونته وجود دارد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خرید این باشگاه برای خرید دنیل اک باز هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۷۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل به خودی هویبرگ مقابل آرسنال (تاتنهام 0-1 آرسنال)

گل به خودی هویبرگ مقابل آرسنال (تاتنهام 0-1 آرسنال)

دیگر خبرها

  • انتقاد تند حمید درخشان از اوسمار ویرا
  • فیلم/ خلاصه بازی تاتنهام ۲ - آرسنال ۳
  • گل سون هیونگ مین به آرسنال از روی نقطه پنالتی (تاتنهام 2-3 آرسنال)
  • گل کای هاورتس به تاتنهام (تاتنهام 0-3 آرسنال)
  • گل بوکایو ساکا به تاتنهام (تاتنهام 0-2 آرسنال)
  • گل به خودی هویبرگ مقابل آرسنال (تاتنهام 0-1 آرسنال)
  • لورکوزن و عادت به گلزنی در دقیقه ۹۰ به بعد!
  • نظر مولر درباره حواشی هوینس-توخل: اهمیتی نمی‌دهم!
  • «اراک» دردسر بزرگ سرمربی پرسپولیس
  • مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود