Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،امروز درباره یک زن خونخواری با شما صحبت می‌کنیم که به فرزندان خودش هم رحم نکرد. مادری که گویا از بل گانس هم بدتر بود و ۹ تا از فرزندان خودش را به یک شیوه به قتل رساند. این مادر شیطانی فرزندان خودش را با صورتی کبود به بیمارستان می‌برد و فقط می‌گفت که هیچ چیزی یادم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه با ما همراه باشید تا زندگی این مادر شیطانی را با هم بررسی کنیم.

زندگی اولیه مری

این قاتل سریالی در روز ۱۱ سپتامبر سال ۱۹۴۲ در نزدیکی شهر نیویورک به دنیا آمد. او نیز به مانند بقیه قاتلان سریالی و همانگونه که انتظار می‌رفت، دوران کودکی خوب و خوشی نداشت و به حدی زندگی بر او سخت گرفته می‌شد که چندین بار تلاش کرد تا خودش را بکشد.

او در سنین جوانی شغل‌های زیادی را تست کرد که در نهایت در یک بیمارستان در نیویورک به عنوان دستیار پرستار، مشغول به کار شد.
در همین بیمارستان بود که او با همسر آینده اش یعنی “جول تنینگ” آشنا شد. آن‌ها بعد از مدتی با یکدیگر ازدواج کردند و همانجا بود که نام مری بث، به مری بث تنینگ تغییر پیدا کرد. الان ۵ سال از ازدواج آن‌ها می‌گذشت و مری مادر ۲ فرزند بود. می‌توان گفت که از همین سال‌ها بود که مرگ فرزندان مری شروع شد.

در سال ۱۹۷۱ پدر مری جانش را بر اثر حمله قلبی و البته ناگهانی از دست داد. در اواخر همان سال فرزند سوم مری بث و جول تنینگ به نام جنیفر به دنیا آمد. این کودک کسی بود که در ۳ ژانویه ۱۹۷۲ و بر اثر عفونت شدید از دنیا رفت.

هیچکسی حتی دکتر‌ها هم فکر نمی‌کردند که یک نفر باعث مرگ کودک نوزاد معصوم شده باشد؛ چون جنیفر از زمانی که به دنیا آمد کمی مشکلاتی در سلامتی اش وجود داشت و تقریبا میتوان گفت که اکثر وقت‌ها در بیمارستان بستری بود تا اینکه در خانه باشد.

فاصله زمانی بسیار کمی بین مرگ پدر و فرزند بود و همین دو اتفاق ناگوار باعث شد تا مشکلات روانی خاصی برای مری پیش بیاید. مشکلاتی که باعث می‌شد اکثر وقت‌ها به فکر فرو رود و غمگینانه به زندگی اش ادامه دهد.

چند روز پس از اینکه جنیفر از دنیا رفت، مری به بیمارستان شهر رفت و ادعا می‌کرد که جوزف، کودک دو ساله اش مریض است. دکتر‌ها هم فورا جوزف را معاینه کردند، ولی علائم مریضی در کودک ندیدند. مری و جوزف به خانه بازگشتند؛ چند ساعت بعد مری دوباره به بیمارستان برگشت؛ ولی این دفعه جوزف دیگر زنده نبود! او اینگونه گفت:

“وقتی که جوزف را از بیمارستان بردم، او را بر روی تخت گذاشتم و به آشپزخانه رفتم. وقتی برگشتم متوجه کبودی‌هایی بر روی صورت جوزف شدم. 

شش هفته از مرگ دومین فرزند مری گذشت و او دوباره با کودکی دیگر به نام “باربارا” که ۶ سال سن داشت به بیمارستان رفت و میگفت که نمی‌داند چه بلایی بر سر دخترش آمده. پزشکان هم پس از معاینه‌هایی که بر روی دختر کردند متوجه شدند که دختر دیگر زنده نیست.

این تازه اول ماجرا بود و داستان برای بچه‌های دیگر این مادر شیطانی هم تکرار شد. مدتی گذشت و فرزند دیگری به نام تیموتی (پسر) را به دنیا آورد؛ ولی او هم زیاد زنده نماند و مانند بقیه برادر و خواهرهاش مرد و این در حالی بود که فقط سه هفته به دنیا آمده بود. آن‌ها فرزند دیگری هم به دنیا آوردند که باز هم آن فرزند، در همان سال از دنیا رفت.

این زن شیطان صفت و شوهرش در سال ۱۹۷۸ یک کودک را به فرزندی قبول کردند؛ چون فکر می‌کردند که شاید دلیل مرگ فرزندانشان یکی از آن‌ها باشد. یعنی ژنتیکی! البته مدتی بعد دوباره مری بث فرزندی به نام “فرانسیس” به دنیا آورد. این کودک یک سال عمر کرد و وقتی او را به بیمارستان برد که مرگ مغزی شده بود.

آن‌ها برای بار هفتم بچه دار شدند و این دفعه اسمش را “جاناتان” گذاشتند که این کودک هم مانند فرانسیس، چند هفته بعد از تولدتش مرگ مغزی شد.

در دوم مارس سال ۱۹۸۱ مری تنینگ این بار کودکی که به فرزند خواندگی قبول کرده بودند را در حالی که بر دورش پتویی پیچیده بود را به بیمارستان برد و او هم مرده بود و مری باز هم ادعا می‌کرد که هیچ چیزی یادش نمی‌آید. در تاریخ ۲۲ آگوست سال ۱۹۸۵ فرزندی دیگری از مری به دنیا آمد و این فرزند بیگناه هم همانطوری مرد که بقیه کودکان تنینگ مرده بودند.

اعترافات و دستگیری این مادر خونخوار

پلیس دست به کار شد و شروع به تحقیق درباره این زن کرد. پلیس مدعی شده بود که در زمان مرگِ تمامی این کودکان، مری در خانه با فرزندانش تنها بوده و این در حالی بود که هیچ سندی برای اثبات این حرفشان نداشتند.

این مادر شیطانی در طی بازجویی‌ها اعتراف کرد که “ناتان” و “تیموتی” و “تامی لین” را خودش خفه کرده و بقیه کودکان، خودشان مردند. پس از بررسی پرونده‌های مری در دادگاه، او فقط به جرم مرگ تامی لین مجرم شناخته شد و به همین دلیل محکوم به ۳۰ سال حبس شد؛ او الان امیدوارانه منتظر است تا مدت زمان حبسش تمام شود تا از زندان آزاد شود.

پلیس طبق بررسی‌هایی که کرده، اعلام کرد که این زن هر ۹ کودکش را خودش به قتل رسانده؛ ولی باز هم فقط به خاطر مرگ تامی لین متهم شناخته شد. حتی خود مری هم اعتراف کرد که ۳ تا از کودکانش را کشته؛ ولی باز هم دادگاه این اعترافات را نپذیرفته و فقط یک قتل را به او نسبت داده.

شوهر این مادر شیطانی هم بی تفاوت به اتفاقاتی که برای فرزندانش می‌افتاد و بدون هیچ شکی به همسرش دوباره برای بچه دار شدن تلاش می‌کرد. قضیه جالبتر هم می‌شود اگر بدانید که در دادگاه تجدید نظر، مدت زمان حبس مری از ۳۰ به ۲۰ سال کاهش پیدا کرده و این در حالی است که همسرش به مری شکی ندارد؟!

منبع: 10 تاپ

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث قاتل مادر شیطانی دنیا آمد باز هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۷۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت

به گزارش «تابناک»، روزنامه اعتماد در گزارشی در خصوص جزئیاتی از دزدیده شدن یسنا، دختربچه ۴ ساله کلاله‌ای نوشت: با توجه به اینکه مادر یسنا نمی‌تواند فارسی صحبت کند یکی از افراد نزدیک به خانواده یسنا که تمایل ندارد نامش در گزارش منتشر شود به «اعتماد» می‌گوید: «پدر یسنا معلول است و نمی‌تواند راه برود. روز حادثه مادر یسنا طبق معمول فرزندانش را سر زمین برده بود تا نخودفرنگی برداشت کنند. خواهر و برادر یسنا هم مشغول کار بودند. یسنا به مادرش می‌گوید که آب می‌خواهد. مادر یسنا از همسایه‌شان یک لیوان آب می‌گیرد و به یسنا می‌دهد. بعد از این موضوع ناگهان یسنا گم می‌شود. مادرش تا نیم ساعت متوجه گم شدن یسنا نمی‌شود. بعد از نیم ساعت متوجه می‌شود و اهالی شروع به جست‌وجو برای یافتن یسنا می‌کنند. هر جا را می‌گشتیم یسنا نبود تا اینکه بعد از ۵ روز یک کایت‌سوار داوطلب هلال‌احمر یسنا را در علفزار نزدیک جایی که مفقود شده بود، زنده پیدا کرد.»

 این فرد در ادامه می‌گوید: «دو، سه نفر در این رابطه بازداشت شدند، اما کارگری حدودا ۳۵ ساله مظنون اصلی بود و وقتی متوجه شد خبر گم شدن یسنا منتشر شده از کلاله خارج که توسط پلیس دستگیر می‌شود. او قصد فروش یسنا را داشته است. غیر از این فرد یکی، دو نفر دیگر هم به عنوان مظنون بازداشت هستند.»

 این فرد در واکنش به این سوال «اعتماد» که با توجه به اینکه یسنا ربوده شده و در حال حاضر در بیمارستان کلاله بستری است آیا امکان آزار و اذیت یا تعرض از سوی متهمان وجود داشته، می‌گوید: «هیچ‌گونه آزار و اذیتی صورت نگرفته است. یسنا فقط از نظر روحی و جسمی تضعیف شده که فعلا باید در بیمارستان بستری باشد.»

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • پسر پرخاشگر مادر را کشت و جسدش را سوزاند
  • فیلم| وداع مادر شهید «جلال اعتماد» با فرزند شهیدش
  • آسمانی شدن مادر شهید آسوده در دزفول
  • ۲۳ سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی
  • 23 سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی
  • مداحی میثم مطیعی برای شهادت امام صادق(ع) + دانلود
  • نقش مهم رسانه ملی در ترویج فرزندآوری
  • جان باختن پدر و فرزند در ویلای شخصی