Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@04:25:06 GMT

ترکیب منتخب بزرگترین غایبین یورو 2020

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۳۸۰۷۸

ترکیب منتخب بزرگترین غایبین یورو 2020

در آستانه آغاز رقابت های یورو 2020، بازیکنان نامدار و بزرگی به دلایل مختلف، حضور در این رقابت ها را از دست داده اند.

به گزارش "ورزش سه"، چیزی به آغاز رقابت های یورو 2020 باقی نمانده است و تقریبا می توان گفت اکثر تیم های حاضر در این رقابت ها، اسامی بازیکنان مورد نظر خود را منتشر کرده اند. رقابت هایی که قرار است از 21 خرداد و در 11 شهر از یازده کشور مختلف برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حالیکه هواداران فوتبال پس از وقفه ایجاد شده در آغاز این رقابت ها به دلیل پاندمی ویروس کرونا، بی صبرانه در انتظار آغاز این بازی ها هستند، اما نمی توان از غیبت بازیکنان مطرح و مهمی در این رقابت ها به راحتی چشم پوشی کرد. بازیکنانی که می توانستند با حضورشان در این تورنمنت، بر جذابیت های آن بیفزایند.


با توجه به اینکه تیم ها می توانند در این رقابت یک فهرست 26 نفره را از بازیکنان مد نظر خود تشکیل دهند، بنابراین احتمال کنار گذاشته شدن یک بازیکن سرشناس تا حدودی کاهش یافته است. با این حال، بازیکنان مطرحی در این فستیوال حضور ندارند که دلایل آن می توانسته مصدومیت باشد یا سپری کردن یک فصل ناامید کننده و یا اینکه سرمربی به آن ستاره اعتقادی نداشته است.


روزنامه The Sun انگلیس ترکیب یازده نفره و باورنکردنی از بازیکنان مطرحی که در رقابت های یورو 2020 حضور ندارند را منتشر کرده است. بازیکنان بزرگی که می توانستند با حضور در این تورنمنت، گرما و جذابیت های آن را افزایش دهند اما هر یک به دلایل متفاوتی، در این رقابت ها غایب هستند.


نگاهی می اندازیم به ترکیبی از غایبین سرشناس یورو2020:

 

دروازه بان | یان اوبلاک


سنگربان اتلتیکو یکی از بهترین دروازه بان های حال حاضر فوتبال جهان است اما تیم ملی کشور او یعنی اسلوونی موفق به صعود به این رقابت ها نشد.

 

دفاع راست | آرون وان بیساکا


مدافع راست منچستریونایتد نتوانست نظر ساوت گیت را به خود جلب کند. او پشت سر افرادی بازیکنانی نظیر کایل واکر، ریس جیمز، کیرن تریپر و ترنت الکساندر آرنولد قرار گرفت و در لیست تیم ملی انگلستان جایی ندارد.

 

 

مدافع میانی | سرخیو راموس


راموس در این فصل با مصدومیت دست و پنجه نرم کرد و بازی های زیادی را از دست داد. لوئیز انریکه سرمربی اسپانیا در تصمیمی جنجالی، کاپیتان رئال مادرید را از لیست لاروخا خط زد.

 

مدافع میانی | ویرجیل فن دایک


فن دایک از ماه اکتبر و پس از آسیب دیدگی رباط زانو در بازی با اورتون، هنوز موفق به انجام بازی نشده است. او تصمیم به ادامه توانبخشی خود در این تابستان گرفته است و در لیست هلند جایی ندارد.

 

 

مدافع میانی | جروم بواتنگ


یواخیم لو تصمیم گرفت تا نسل جدیدی از بازیکنان را در سال 2019 به تیم ملی آلمان معرفی کند. او بر روی نام بواتنگ، توماس مولر و متس هوملس خط قرمز کشید. در حالی که شاهد بازگشت مولر و هوملس به تیم ملی بودیم، اما بواتنگ پشت خط ماند و در یورو غایب خواهد بود.

 

دفاع چپ | فرلاند مندی


مدافع رئال مادرید نیز در این فصل اسیر مصدومیت های زیادی شد. او به همین دلیل از ترکیب تیم ملی فرانسه خط خورد تا دیگر غایب مهم یورو 2020 باشد.

 

 

هافبک میانی | میرالم پیانیچ


این بهترین فصل برای پیانیچ در بارسلونا نبوده است اما تیم ملی کشور او یعنی بوسنی و هرزگوین از صعود به این رقابت ها بازماند تا هافبک سابق یوونتوس نیز قادر به شرکت در این تورنمنت نباشد.

 

هافبک میانی | سرگی میلینکوویچ ساویچ


هافبک لاتزیو پس از اینکه تیم ملی کشورش صربستانی در مرحله پلی آف و در ضربات پنالتی مقابل اسکاتلند شکست خورد، از حضور در رقابت های یورو 2020 بازماند و این هافبک خلاق به همین دلیل در این رقابت ها حضور نخواهد داشت.

 

 

هافبک تهاجمی | ایسکو


در ترکیب تیم ملی اسپانیا هیچ بازیکن رئال مادرید وجود ندارد اما ایسکو پس از پشت سرگذاشتن یک فصل ضعیف و کابوس وار، جایی در لیست لوئیز انریکه نداشت تا او نیز رقابت های یورو 2020 را از تلویزیون تماشا کند.

 

مهاجم | ارلینگ هالند


واقعاً شرم آور است که پس از حذف نروژ در مرحله پلی آف مقابل صربستان، در تابستان امسال شاهد حضور ارلینگ هالند فوق ستاره دورتموند در یک تورنمنت بین المللی نخواهیم بود.

 

 

مهاجم | زلاتان ابراهیموویچ


درست زمانی که زلاتان در 39 سالگی بازگشت خود را به تیم ملی کشورش اعلام کرد، اما او با بدشانسی از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شد و موضوع حضور دوباره او با پیراهن تیم ملی سوئد منتفی شد.

 

 

این هم از ترکیب منتخب بازیکنان مطرحی که باید رقابت های یورو 2020 را از تلویزیون به نظاره بنشینند.

یورو 2020

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یورو 2020 رقابت های یورو 2020 رقابت ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۸۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری فوق العاده حساس از مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی عربستان، تیم های الهلال و الاتحاد در الکلاسیکو این کشور و در استادیوم الجوهرة به مصاف هم می روند.
 
الهلال که پس از شکست برابر العین و حذف از دور رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اکنون تمام تمرکز خود را روی مسابقات داخلی گذاشته است، به دنبال پیروزی در این مسابقه و صعود به بازی فینال است.

برای این مسابقه، ژسوس باز هم به یاسین بونو اعتماد کرده است. جای خالی این سنگربان مراکشی در بازی رفت برابر العین حس می شد و حالا او یک بار دیگر از ابتدا برای تیمش به میدان رفته است.

در خط دفاعی و همچون همیشه، کالیدو کولیبالی بازیکن سنگالی در کنار علی البلیهی مدافع پر سر و صدای الهلال زوج خط دفاعی را تشکیل داده اند. علاوه بر این دو بازیکن، سعود عبدالحمید به همراه یاسر الشهرانی مدافعان راست و چپ الهلال هستند.

الهلال برای این مسابقه باز هم در مرکز میدان به استفاده از دو هافبک خارجی خود تکیه کرده است. میلینکوویچ ساویچ صربستانی که یکی از مهره های غیرقابل جانشین تیمش به شمار می‌رود، در کنار هم تیمی پرتغالی اش یعنی روبن نوس به میدان می‌روند.

ژسوس برای این بازی و به دلیل مصدومیت و غیبت سالم الدوسری، تصمیم گرفته تا از ناصر الدوسری استفاده کند. مالکوم و میشائیل وینگرهای الهلال هستند و الکساندر میتروویچ پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت، به ترکیب اصلی بازگشته است.

دیگر خبرها

  • ضربه بزرگ به فرانسه! مصدومیت احتمالی لوکاس هرناندز برای یورو
  • ترس در پاریس؛ رباط صلیبی لوکاس هرناندز پاره شد؟
  • ترکیب منتخب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ جیدون سانچو بهترین بازیکن
  • اتلتیکو اوبلاک را برای فروش گذاشت!
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!
  • اختصاص ۵۰۰ یورو به زائران حج تمتع ۱۴۰۳
  • برونو فرناندز: تا پایان یورو 2024 به آینده‌ام در منچستریونایتد فکر نمی‌کنم
  • پرداخت ۵۰۰ یورو ارز مبادله‌ای به حجاج
  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی