Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: تولید یک میلیون و ۳۴۸ هزار و ۲۸۱ مگاوات ساعت برق در ۲ ماه نخست سال ۱۴۰۰ در این نیروگاه در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

او افزود: تلاشگران نیروگاه رامین با تکیه بر دانش و تجربه ارزشمند خود همواره در جهت تولید این انرژی حیاتی گام برداشته و با توجه به گرمای زودرس خوزستان و پیک مصرف برق نهایت تلاش خود را در جهت تولید برق مورد نیاز مردم به کار خواهیم گرفت تا شاهد فصلی توام با آسایش باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی تولید برق در اردیبهشت ماه را نیز ۶۹۴ هزار و ۵۰۳ مگاوات ساعت عنوان کرد و اظهار داشت: این میزان تولید در مقایسه با اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹، ۲۶ درصدی افزایش نشان می‌دهد.

این مقام مسئول با اشاره به تعمیرات اساسی واحد شماره ۶ نیروگاه که از دی‌ماه پارسال تاکنون در حال اجرا است، بیان کرد: این میزان تولید در شرایطی محقق شد که در سال ۹۸ و ۲ ماهه ابتدای سال ۹۹ هیچکدام از واحد‌های تولیدی نیروگاه رامین مورد تعمیرات اساسی قرار نداشتند.

مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز ادامه داد: در حال حاضر از مجموع ۶ واحد این نیروگاه، ۵ واحد آن در حال تولید برق هستند و واحد ششم که طبق برنامه دستورالعملی تحت تعمیرات اساسی قرار دارد، آخرین روز‌های تعمیراتی خود را می‌گذراند تا با حداکثر تولید جهت پیک تابستان امسال به ملت ایران برق رسانی نماید.

او همچنین متوسط تولید لحظه‌ای در اردیبهشت ماه امسال را ۲۳۷ مگاوات ساعت عنوان کرد و گفت: ضمن اینکه ساعت کارکرد واحد‌های تولیدی در این ماه ۲ هزار و ۹۳۲ ساعت بوده است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولید برق نیروگاه رامین مصرف برق نیروگاه رامین مگاوات ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۸۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و بازسازی ۲۵۶ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین در فروردین

سعید پرشی سرپرست معاونت نگهداری و تعمیرات نیروگاه رامین گفت: ساخت و بازسازی قطعات در چند ساله اخیر روند رو به رشدی را داشته است و متخصصین این امور ضمن کسب آموزش‌های لازم و نیز بدست آوردن تجربیات جدید توانمندی خوبی را در زمینه ساخت و بازسازی قطعات مورد استفاده این نیروگاه بدست آورده اند.  

او  تعداد تفکیکی قطعات ساخته شده را ۱۷۵ قطعه و تعداد بازسازی شده را ۸۱ قطعه ذکر نمود که در مجموع این نیروگاه ۲۵۶ قطعه را در یک ماه گذشته مورد ساخت و بازسازی قرار داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • واحد ۳ بخار نیروگاه نکا از مدار تولید خارج شد
  • اجرای طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق در مازندران
  • توان نیروگاهی نکا برای تولید برق افزایش یافته است
  • تولید ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ ای طی یک دهه در نیروگاه اتمی بوشهر
  • افزایش ۶۲ درصدی تولید انرژی در نیروگاه ری
  • «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست
  • ضرورت نصب ۵۷ مگاوات نیروگاه خورشیدی در صنایع تهران تا ۱۴۰۶
  • ساخت و بازسازی بیش از ۲۰۰ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین اهواز
  • ساخت و بازسازی ۲۵۶ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین در فروردین
  • رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین