Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@10:39:06 GMT

همه طرف ها در وین بر موفقیت مذاکرات برجام متمرکز هستند

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۳۸۱۵۴

همه طرف ها در وین بر موفقیت مذاکرات برجام متمرکز هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، «میخائیل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین امروز چهارشنبه و یک روز پس از پنجمین نشست کمیسیون مشترک برجام با انتشار پیامی توییتری اعلام کرد: هیات‌ها در وین بر موفقیت مذاکرات برجام متمرکز هستند.

نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در پیامی نوشت: مذاکرات وین در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشست های متعددی در اَشکال مختلف (در حال برگزاری است). هیأت های آمریکا و روسیه یک بار دیگر با هم دیدار کرده و مانند همیشه بحث های مفید کاری داشتند.

«میخائیل اولیانوف» در توییت دیگری ادامه داد: امروز با سران (هیأت های نمایندگی) فرانسه، آلمان و انگلیس در مذاکرات وین پیرامون برجام دیدار داشتم. ما در خصوص پیشرفت های حاصله، تلاش های دیپلماتیکِ در جریان و نیز مسیر پیش رو تبادل نظر کردیم.

وی در پیام دیگری در پاسخ به سئوالی با موضوع «آیا همه هیأت های نمایندگی دیدگاه واحدی داشته و همه انتظار نتیجه موفقیت آمیز دارند؟» اضافه کرد: خیر. نمایندگان حاضر در نشست وین اغلب دیدگاه های متفاوتی درباره موضوعات مورد بحث دارند؛ اما همه یک هدف دارند و آن نتیجه موفقیت آمیز مذاکرات است. در این راستا، آنها در جستجوی راه حل هایی قابل قبول برای همه طرف ها هستند.

این در حالیست که اولیانوف دیروز پس از پنجمین نشست کمیسیون مشترک برجام با انتشار پیامی توییتری اعلام کرد: اعضای برجام در تلاشند تا مذاکرات هرچه زودتر با موفقیت پایان یابد. کمیسیون مشترک امروز پنجمین و احتمالاً آخرین دور مذاکرات وین در مورد احیای برجام را آغاز کرد. شرکت کنندگان ابراز آمادگی کردند تمام تلاش خود را برای حل و فصل مسائل باقیمانده و انجام هرچه سریعتر مذاکرات با موفقیت انجام دهند.

کد خبر 5221531

منبع: مهر

کلیدواژه: میخائیل اولیانوف نشست وین برجام ایالات متحده امریکا فلسطین رژیم صهیونیستی نبرد شمشیر قدس انتفاضه رمضان 2021 عراق سوریه جنگ 12 روزه غزه ایران روسیه برجام آنتونی بلینکن جو بایدن نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۸۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم

به گزارش قدس آنلاین، مائوریسیو موتا پائز پس از ورود به تهران گفت: من آگاه هستم به این موضوع که والیبال چقدر در ایران از اهمیت برخوردار است. یادم می‌آید که از سال ۲۰۱۴ تا الان رشد یافته است و ایرانی‌ها والیبال را دوست دارند.

وی با بیان این‌که می‌توانم به خوبی این موضوع را احساس کنم، تصریح کرد: امیدوارم در ایران با هم کار خوبی انجام دهیم. برای همکاری با فدراسیون و بازیکنان بسیار هیجان زده هستم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: من با شما صادق هستم، می‌دانم که همه هواداران اینجا واقعاً والیبال را دوست دارند، برای آنها عملکرد تیم بسیار مهم است، اینکه تیم چه کاری انجام می‌دهد، چه کسی مربی است، چه بازیکنانی حضور دارند، اما من واقعاً روی کار متمرکز هستم.

وی تاکید کرد: همگی یک هدف بزرگ داریم و واقعا باید روی آن تمرکز کنیم که آن هدف هم راه‌یابی به المپیک پاریس است و تابستان امسال به آن نیاز داریم. نمی‌توانیم این فرصت را از دست بدهیم و باید متمرکز پیش رویم چون در صورت کسب این نتیجه مردم با ما خوشحال خواهند شد و امیدوارم که چنین باشد.

پائز خطاب به مردم ایران گفت: من خیلی خوشحالم که اینجا هستم و امیدوارم تابستان خوبی را بسازیم و در پاریس ۲۰۲۴ باشیم. این هدف ماست و از حمایت شما متشکرم که در این چالش طولانی با تیم ملی همراه هستید.

دیگر خبرها

  • نشست دوجانبه طالبان و هیأت ترکمنستانی
  • باید به سهمیه المپیک برسیم
  • آغاز نشست هم اندیشی سراسری هیات‌های رزمندگان اسلام در مشهد
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم
  • اولین اظهارات سرمربی جدید والیبال ایران پس از ورود به تهران
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم