Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:49:16 GMT

دولت هر وقت مشکلی پیدا کند، دست در جیب مردم می‌کند

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۳۸۲۸۷

دولت هر وقت مشکلی پیدا کند، دست در جیب مردم می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن رضایی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری در گفتگویی اظهار داشت: برنامه‌هایی در نظر گرفتیم تا ثبات اقتصادی را به جامعه بازگردانیم، گرانی‌ها را کنترل کنیم و نرخ ارز و سود بانکی را تثبیت بکنیم؛ در حدی که تولید ملی و اشتغال را افزایش می‌دهد و موجب تأمین معیشت مردم و پیشرفت کشور خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: لازم است از مدیریت اقتصادی دولت شروع کنیم. مشکل اصلی پیشرفت کشور و معیشت مردم، نبودن سیاست درست و رابطه درست دولت با اقتصاد ملی است.

رضایی بیان کرد: دولت هر وقت مشکلی پیدا کند، دست در جیب مردم می‌کند؛ از بورس و بانک گرفته تا کسری بودجه. ما به این دخالت‌ها پایان خواهیم داد. دست دولت را از اقتصاد کشور قطع می‌کنیم و یک کمیته هفت نفره‌ای را تعیین می‌کنیم که دولت بدون مشورت با این کمیته هیچ تصمیم اقتصادی نگیرد.

وی بیان کرد: اختیارات اجرایی را نیز به مناطق خواهیم داد که برخی به آن ایالت‌های اقتصادی می‌گویند که اشکالی ندارد. مسائل اجرایی و اقتصادی در استان‌ها و ایالت‌های اقتصادی تصمیم‌گیری شود.

کد خبر 5221547 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن رضایی هیئت دولت انتخابات ریاست جمهوری انتخابات 1400 انتخابات 1400 مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان محمد باقر قالیباف فلسطین صحن مجلس نبرد شمشیر قدس انتفاضه رمضان 2021 اسحاق جهانگیری برجام رژیم صهیونیستی آیت الله سید ابراهیم رئیسی جنگ 12 روزه غزه مقاومت فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۸۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزئی را کنار بگذارد

محسن رضایی در حاشیه کمیسیون تخصصی شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با بیان اینکه ارزش‌های انقلاب همچون ایثار، برادری، وحدت و فداکاری عامل پیروزی بر رژیم طاغوت بودند، گفت: برادری و وحدت رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند.

وی با یادآوری اینکه «روح برادری در دفاع مقدس، قوای رزمندگان را چند برابر و معجزه می‌کرد»، یادآور شد: کمرنگ شدن این ارزش‌ها در سال‌های اخیر، به ضرر انسجام ملت و همچنین مانع رشد و پیشرفت است.

دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تأکید بر اینکه دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه‌اند و باید با هوشیاری و بصیرت در مقابل این توطئه‌ها بایستیم، گفت: جبهه انقلاب باید اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار گذاشته و با همدلی و حول منافع ملی در جهت ساختن ایرانی قوی و آباد قدم بردارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزئی را کنار بگذارد
  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور
  • نمایشگاه توانمندی های صادراتی فرصت رشد و تعمیق روابط اقتصادی کشور
  • یک فعال کارگری : دولت رئیسی هم نه تنها مشکلی از مشکلات کارگران حل نکرد، بلکه روز به روز به مشکلات آنها اضافه کرد
  • سخنگوی دولت: مشکلی در تامین منابع ارزی نداریم