Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموستا فایق رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت:دشمن می‌خواهد نا امنی را در کشور رقم بزند اما ما با حضور حداکثری در انتخابات نقشه دولت را خنثی خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ماموستا فایق رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در گردهمایی ائمه جمعه استان کردستان که با موضوع انتخابات در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، اظهار کرد: ائمه جمعه علمای راه حق و مبشران دین هستند و در مکتب قرآن یک دعوت برای مشارکت در انتخابات آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی افزود: مشارکت حداکثری مردم به معنی رای دادن به آزادی، حریت، رشد بصیرت، نظارت بر کشور و دولت و رای به عدالت است و مردم باید بدانند دشمن می‌خواهد نا امنی را در کشور رقم بزند اما ما با حضور حداکثری در انتخابات نقشه دولت را خنثی خواهیم کرد.

 


ماموستا رستمی اعلام کرد: اگر مردم صبورانه مقابل دشمنان ایستادگی کرده‌اند به دلیل نظام اسلامی و پایبندی به ارزش‌های اسلامی است.

 


نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری یادآورشد: افرادی که به رای مردم انتخاب می‌شوند دین گرانی بر دوش آنها گذاشته می‌شود.

 


ماموستا رستمی افزود: کسانی که انتخاب می‌شوند باید در درک فقیرا و پاسداری از خون شهدا و عمران و آبادانی کشور و حل مشکلات موجود تلاش کند.

 


وی تصریح کرد: منتخبین چه در شورای شهر و روستا و چه در ریاست جمهوری باید قدردان مردم باشند و وعده‌هایی که قولش را می‌دهند را به یاد داشته باشند.

 


وی افزود: علمای دین بعد از پیامبران و اصحاب پیامبر کسانی بودند که مردم را با مسایل دینی،مادی، معنوی و دوری از منکرات دعوت کردند.

 


نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اذعان داشت: علما به عنوان محور آشنایی مردم با دین خدا و دعوت مردم به سوی آرامش و امنیت نقش موثری داشته باشند.

 


وی اضافه کرد: امید است در دولت جدید به معیشت روحانیون بیشتر توجه شود تا از لحاظ معیشت و رفاه شرایط مناسبی داشته باشند.

 

مشارکت در انتخابات یاس دشمنان را به دنبال دارد


مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور نیز در این گردهمایی  رسالت ائمه جمعه را راهبری فرهنگی دانست و گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تضمین کننده انقلاب اسلامی و مایوس کننده دشمن در رسیدن به اهدافش است.


حجت‌الاسلام سعید عسکری بیان کرد: آنچه در باره ویژگی و خصوصیت راهبری گفته شده این است که در همه عرصه‌هاخودش پیشرو بوده و راه و مسیر را به دیگران نشان می‌دهد.

 


وی بیان کرد: هم در فضای مجازی و هم در رسانه‌های داخلی و خارجی دیده‌اید که دشمن برای هر دو بخش سرمایه‌گذاری کرده است و از کاه کوه می‌سازد.

 


مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را تضمین کننده انقلاب اسلامی و مایوس کننده دشمن در رسیدن به اهدافش دانست و تصریح کرد: مشکلاتی در کشور وجود دارد اما نباید اجازه دهیم دشمن از این امر در راستای متشنج کردن جو حاکم بر کشور سوء استفاده کند.

 

حجت‌الاسلام عسکری افزود: یکی دیگر از وظایف ائمه جمعه امید آفرینی در جامعه است که می توانند با آگاه سازی اقشار مختلف جامعه و قشر جوان این وظیفه را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

 

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماینده مردم کردستان در خبرگان رهبری گردهمایی ائمه جمعه انتخابات نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری ائمه جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۸۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: عملیات غرورآفرین وعده صادق همچون شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست و قلب مظلومان جهان را شاد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محسن منصوری، در اجلاسیه ۴۲۲ شهدای کهگیلویه، اظهار کرد: ایران اسلامی با همت کارگزاران در بخش‌های مختلف و همچنین همراهی خوب مردم در ۵۰ شاخص اقتصادی مهم و بخش‌های مهمی از جمله افزایش تولید، کنترل نقدینگی و کاهش بیکاری روندی رو به رشد و پیشرفت دارد.

وی با تاکید بر اینکه با وجود تلاش کارگزاران نظام هنوز مردم سختی‌ها و مشکلاتی از جمله تامین معیشت دارند، افزود: امیدواریم با تلاش شبانه‌روزی مسئولان دولتی شاهد کاهش مشکلات و رضایت نسبی مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب اسلامی باشیم.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: در راه رسیدن به قله تلاش می‌کنیم و البته کم‌وکاستی‌هایی وجود دارد، اما برای رسیدن به اهداف، ظرفیت‌ها و ابزارهای لازم وجود دارد و در واقع همه ابزارها برای پیشرفت و توسعه کشور را در اختیار داریم که نیروی انسانی قوی و خلاق از مهم‌ترین سرمایه‌های ایران اسلامی هستند که باید به بهترین شکل از آن استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی امروز مقتدرانه میدان‌داری می‌کند، تصریح کرد: عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ شهید و شهادت بود که دل تمام آزادی خواهان جهان را شاد کرد و همچون شمیری زهرآگین در قلب دشمنان اسلام فرو نشست.

منصوری با اشاره به رشادت‌های مردم کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت ساله دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: دوراندیشی و بصیرت مردم این دیار ثابت شده است که در آخرین عرصه یعنی انتخابات مجلس دوازدهم با به دست آوردن رتبه اول مشارکت، برگ زرین دیگری از افتخارات این دیار را رقم زدند.

وی افزود: به واسطه شهدا الگوهای موفقی به منصه ظهور گذاشته شد و کشور ما سرشار از اسطوره‌هاست و احترام به مقام شهدا و این ارزش‌های والا ضروری است و در واقع شهید حق شفاعت دارد.

معاون رئیس‌جمهور خواستار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به‌ویژه بین نسل جوان شد، گفت: این سرمایه معنوی شیعه باید مورد توجه قرار بگیرد و قرارگیری در این مسیر به معنای ایستادن در جای درست است.

وی گریزی به تحولات دنیا و منطقه زد و تصریح کرد: روز به روز بر قدرت جبهه مقاومت با محوریت ایران افزوده می‌شود و این یک واقعیت غیرقبال انکار برای زورگویان عالم است و همین نیز سبب آشفتگی در اردوگاه آنان شده است و امروز شاهد شکل‌گیری آرایش متفاوتی در جهان هستیم و در مسئله غزه، وعده صادق و طوفان‌الاقصی اقدامات متفاوتی را دیدیم و تحولاتی در حال شکل‌گیری است که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان نظم نوین یاد کردند.

کد خبر 749312

دیگر خبرها

  • مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • استاندار تهران: اتباع غیرمجاز دستگیر و از کشور خارج شوند
  • وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم سازوکار مشارکت مردم در بخش مولد را تسهیل خواهد کرد
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست
  • زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود
  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد
  • لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود