Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-06@18:20:15 GMT

عزیزی خادم: فوتبال ایران با پیچ تاریخی رو به رو است

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۳۸۶۸۷

عزیزی خادم: فوتبال ایران با پیچ تاریخی رو به رو است

به گزارش فارس، شهاب الدین عزیزی خادم ابتدا به همه ی بازیکنان و کادر فنی تیم ملی خوش آمد گفت و ابراز امیدواری کرد تا این دور از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی با موفقیت تیم ملی فوتبال کشورمان همراه باشد.

وی گفت: در این مدت تمام تلاش مان را به کار گرفتیم تا بهترین شرایط برای تیم فراهم شود و بهترین نفرات به تیم ملی بیایند و انتخا‌های ما بر مبنای عقلانیت جمعی رقم بخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گونه ای که با تشریک مساعی و همراهی یکدیگر بتوانیم از این گذرگاه با موفقیت و سربلندی عبور کنیم. ما آن چیزی که سرمربی تیم‌ملی درخواست کرده بود سعی کردیم به بهترین شکل فراهم کرده و در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: بی شک چشم هشتاد میلیون ایرانی به شما دوخته شده و باید همه تلاش کنیم تا بهترین‌ها برای فوتبال ایران رقم بخورد و در مسیر توسعه فوتبال گام برداریم.

عزیزی‌خادم هم چنین اضافه کرد: فوتبال ایران با یک پیچ تاریخی رو به رو است و با تلاش و همت بازیکنان و کادر فنی باید به سلامت از آن عبور کنیم. من شخصا امیدوارم با توجه به انگیزه و شور و نشاطی که در شما می‌بینم و باوری که برای خوشحال کردن مردم به آن رسیده‌اید بتوانید با دست پر به ایران برگردید و هشتاد میلیون نفر ایرانی را خوشحال کنید. ما از دل همین جامعه هستیم و در شرایط سخت زندگی کردن را تجربه کرده‌ایم و با درد و مشکلات مردم آشنایی داریم. مردم در شرایط بسیار سختی زندگی می‌کنند و در مضیقه هستند. با این حال شما می‌توانید با موفقیت در مسابقات شادی را به زندگی آنها بیاورید.

رییس فدراسیون فوتبال در ادامه با اشاره به حضور کریم باقری در تیم ملی هم گفت: ما از آقای باقری که از چهره‌های خوشنام و سرمایه و مفاخر فوتبال ملی هستند درخواست کردیم در این موقعیت به تیم ملی کمک کنند. ایشان علاوه بر حضور در کادرفنی در مسایل مدیریتی تیم ملی هم نظارت خواهند داشت.

رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به حضور فیزیوتراپیست جدید در کادر پزشکی تیم‌ملی افزود: فرزاد سعادت از آلمان به کادر پزشکی تیم ملی اضافه شده‌اند و از نظر علمی و اخلاقی مورد تایید ما هستند. خورشیدی هم به عنوان سرپرست تیم ملی فعالیت خواهند داشت. بقیه دوستان هم که از قبل در خدمت تیم‌ملی بوده‌اند. خود بنده هم اگر فرصت بود در اردوی کیش و بحرین در خدمت شما خواهم بود و تمام مسایل و نیازهای خود را می‌توانید با آقایان اسکوچیچ، باقری، خورشیدی و خراطی در میان بگذارید و حتما به من منتقل خواهد شد و به آنها رسیدگی می‌کنیم. ما آن چیزی که سرمربی تیم‌ملی درخواست کرده بود سعی کردیم به بهترین شکل فراهم کرده و در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

عزیزی‌خادم در پایان گفت: من امیدوارم از ظرفیت‌های به وجود آمده استفاده کنید و تمرینات خوبی را پشت سر بگذارید و با آمادگی و قدرت کامل مسابقات خود را انجام بدهید و به موفقیت برسید.

منبع: الف

کلیدواژه: عزیزی خادم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۸۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لژیونرها به تیم ملی والیبال ملحق شدند

به گزارش همشهری آنلاین، تمرینات تیم ملی والیبال از نیمه فروردین ماه سال جاری با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی - فرانسوی از پنجم اردیبهشت با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت.

سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال ایران در ادامه اسامی ۱۸ بازیکن را برای حضور در ادامه تمرینات اعلام کرد و علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایون‌فرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک از دهم اردیبهشت، تمرینات خود را به صورت جدی‌تر زیر نظر کادر فنی پیگیری کردند.

طبق برنامه قرار بود لژیونرها به محض پایان کار خود در لیگ‌های باشگاهی به جمع اردونشینان افزوده شوند و در همین راستا جواد کریمی و امیرحسین اسفندیار به محض بازگشت به تهران با نظر کادر فنی از صبح امروز (یکشنبه) به جمع ملی‌پوشان پیوستند.

میلاد عبادی‌پور هم که چهار صبح وارد تهران شد، به همراه محمد بربست و امین اسماعیل‌نژاد از بعد از ظهر به تمرینات ملحق خواهند شد.

علی‌اصغر مجرد هم بعد از ظهر امروز به تمرینات اضافه خواهد شد و در خصوص ادامه حضورش در تمرینات توسط کادر فنی و پزشکی تصمیم‌گیری خواهد شد.

وحید مرادی به عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، مائوریسیو موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ ای به عنوان ماساژور اعضای معرفی شده کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ هستند.

کد خبر 849353 منبع: ایسنا برچسب‌ها ویژه ورزشی والیبال - ایران

دیگر خبرها

  • «فهرج»، کاندیدای بهترین روستاهای جهانی گردشگری
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • لژیونرها به تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • ترکیب تیم ملی والیبال ایران کامل شد
  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • عنایتی: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم
  • کادر تیم پیکان بدنبال استعداد‌های فوتبال مازندران
  • سیر تاریخی شناسنامه‌های المثنی استقلال
  • سیل توصیف از گل شهاب: وحشیانه، غیرمعقول و تاریخی!
  • هفته بیست و پنجم لیگ برای خوزستان تاریخی شد