Web Analytics Made Easy - Statcounter

سوپرلیگی ها همچنان روی موضع خود باقی مانده اند. 

بارسلونا، یوونتوس و رئال مادرید یک بیانیه جدید در محکوم کردن اقدامات یوفا صادر کردند.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی بارسلونا، روز گذشته (4 خرداد) اعلام شد که کمیته انضباطی یوفا روند قانونی لازم برای برخورد قاطعانه با 3 باشگاه بارسلونا، یوونتوس و رئال مادرید که هنوز به سوپرلیگ اروپا پایبند هستند را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا این باشگاه ها در یک بیانیه رسمی، اقدامات یوفا را محکوم کردند  و آن را غیرقانونی خواندند.

باشگاه های بارسلونا، یوونتوس و رئال مادرید می خواهند به صراحت عدم پذیرش تهدیدات مداوم یوفا نسبت به این 3 باشگاه مطرح تاریخ فوتبال اعلام کنند. این دیدگاه دلهره آور، نقض آشکار تصمیم دادگاه های عدالت به حساب می آید؛ آن هم در حالی که قبلا این دادگاه ها به وضوح به یوفا اعلام کرده و هشدار داده بودند که از انجام هرگونه مجازات در قبال باشگاه های سوپرلیگ در حالی که مراحل قانونی در حال انجام هستند، خودداری کند. از این رو، آغاز اقدامات انضباطی یوفا غیر قابل درک است و یک تعرض مستقیم به قانون به حساب می آید، قانونی که ما شهروندان اتحادیه اروپا آن را به صورت دموکراتیک به وجود آورده ایم. این اقدامات همچنین بی احترامی نسبت به اختیار و قدرت خود دادگاه های عدالت هم به حساب می آید. سوپرلیگ از همان ابتدا با هدف بهبود وضعیت فوتبال اروپا به وجود آمده بود؛ به واسطه گفت و شنودی دائمی با یوفا و به قصد افزایش علایق نسبت به این ورزش و ارائه بهترین نمایش ممکن برای هواداران فوتبال. این هدف، باید در چارچوب پایداری و همبستگی محقق شود، مخصوصا حالا که در یک وضعیت نابسامان اقتصادی به سر می بریم؛ وضعیتی که بسیاری از باشگاه های اروپایی در حال چشیدن طعم آن هستند. به جای جستجو و تحقیق برای مدرنیزه کردن فوتبال از طریق یک گفتگوی آزاد، یوفا از ما انتظار دارد از یک دادرسی در حال انجام پا پس بکشیم، دادرسی که انحصار آنها روی فوتبال اروپا را زیر سوال می برد. هر سه باشگاه بارسلونا، یوونتوس و رئال مادرید بیش از یک قرن قدمت دارند و هیچ گونه اجبار و تهدید غیر قابل تحمل را نمی پذیرند و همزمان به شدت تمایل دارند تا در خصوص این موضوع مناظره کنند؛ مناظره ای محترمانه از طریق گفتگو تا راه حلی فوری برای مسائل فوتبال پیدا شود. ما یا ساختار فوتبال را اصلاح می کنیم و یا مجبوریم به تماشای سقوط اجتناب ناپذیر آن بنشینیم.

اخبار داغ 

تجاوز به لیلا 12 ساله در خانه پدری اش / در تهران رخ داد برترین های قرن با سعید مراغه چیان: حجازی می گفت اگر جرات رشیدی را داشتم، در دنیا بهترین بودم! ورود فردوسی پور به یارکشی های انتخاباتی؛ وزارت ورزش برای عادل! ایرانِ جهانی، قسمت چهارم | یک استارت ضعیف همه را نگران کرد پسر دیکتاتور در سری آ؛ ساعدی قذافی، روزی روزگاری در ایتالیا آنتونیو کونته از اینتر جدا شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یوونتوس و رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۸۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل رئال مادرید (2011/5/3) / فیلم

13 سال پیش در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2010/11،‌ بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. در حالی که بازی رفت دو تیم در مادرید با برد 2-0 بارسلونا خاتمه یافته بود، این دیدار با گل های پدرو و مارسلو با نتیجه 1-1 به پایان رسید تا شاگردان گواردیولا در مجموع با نتیجه 3-1 راهی فینال ومبلی شوند.

دانلود (25MB)

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل رئال مادرید (2011/5/3) / فیلم
  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد
  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد
  • رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل بارسلونا (2002/5/1) / فیلم
  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود