Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو بازیکن چلسی و منچسترسیتی دو کارت جدید در آستانه مصاف این دو تیم در فینال لیگ قهرمانان اروپا دریافت کردند.

به گزارش طرفداری، در چارچوب رقابت های فینال لیگ قهرمانان اروپا، تیم های چلسی و منچسترسیتی شنبه، ۸ خرداد ۱۴۰۰ به مصاف هم می روند و در پی این اتفاق، EA اسپورتس از دو کارت جدید رونمایی کرد. دو کارت تیمو ورنر و کایل واکر در بخش اسکواد بیلدینگ چلنج منتشر شده اند و پلیرهای فیفا آلتیمیت با کامل کردن SBC ها می توانند این بازیکنان را به ترکیب خود اضافه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارت های ورنر و واکر از سبک کارت های Showdown هستند به این صورت که در صورت پیروزی هرکدام از دو تیم در بازی پیش رو، کارت بازیکنی که تیمش برنده شده است ۲ ریتینگ افزایش خواهد داشت. در صورت رفتن بازی به وقت اضافه نیز هر دو کارت یک ریت افزایش خواهند داشت.

کارت تیمو ورنر در پست مهاجم میانی و با ریتینگ ۹۱ منتشر شده است. این بازیکن همواره یکی از بازیکنان فوق العاده در بازی فیفا بوده اما همیشه اسکیل او باعث شده تا خیلی از افراد تمایلی به استفاده از آن نداشته باشند اما اکنون اسکیل این بازیکن به ۴ ارتقا یافته که باعث می شود به مراتب کارتی بهتر را داشته باشیم. تنها نقطه ضعف این کارت تنها در بخش دریبلینگ است. بالانس پایین این کارت قطعا مشکل ساز می شود به همین منظور اگر خواهان تکمیل چالش این کارت و داشتن آن در ترکیب خود هستید، بهتر است از کمیستری استایل انجین برای آن استفاده کنید. هزینه ای که برای تکمیل این اس بی سی نیاز دارید تقریبا ۵۰۰ هزار کوین است که شامل ۳ اسکواد با ریتینگ های ۸۳، ۸۵ و ۸۶ است. تیمو ورنر

کارتهای کایل واکر در فیفا ۲۱، از کارت گلد او گرفته تا کارت اینفرم او، هنوز که هنوز است توسط پلیرها مورد استفاده است. حال کارت جدید کایل واکر منتشر شده که آپگرید مناسبی برای آن کارت ها است. قطعا این بازیکن یکی از بهترین مدافعان فیفا ۲۱ است و اگر توانایی لینک کردن آن در تیم خود را دارید، در تکمیل کردن این چالش شک نداشته باشید. بهترین پست برای استفاده از این کارت در پست مدافع وسط است. در خصوص این کارت هیچ چیزی نمی توان گفت چون به سادگی او را تبدیل به بهترین مدافع وسط از لیگ انگلیس می کند. هزینه ای که برای تکمیل این اس بی سی نیاز دارید تقریبا ۴۵۰ هزار کوین است که شامل ۳ اسکواد با ریتینگ های ۸۳، ۸۴ و ۸۶ است. کایل واکر

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیمو ورنر کایل واکر دو کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۸۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل راجرز به چلسی (استون ویلا ۲-۰ چلسی)

گل راجرز به چلسی را مشاهده می کنید.

دانلود (6.3MB)

دیگر خبرها

  • پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس
  • سرعت 99 در فوتبال واقعی؛ از ام باپه و وینیسیوس تا سانه و واکر / فیلم
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • صحبت های زهره هراتیان درباره درگذشت دکتر اشرفی: هر مسابقه‌ای باید تحت نظر فیفا باشد؛ آمبولانس و دکتر آنجا نبود!
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • ساکا: نشان دادیم که از فصل گذشته درس گرفته‌ایم؛ منچسترسیتی بی نقص نیست
  • مهم‌ترین چالش‌ها در بازار اوراق رهنی مسکن
  • استون ویلا ۲ - ۲ چلسی/ کامبک آبی‌ها در ویلاپارک+ فیلم
  • گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)
  • گل راجرز به چلسی (استون ویلا ۲-۰ چلسی)