Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرعه کشی برنامه‌های قانونی تبلیغات نامزدهای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در رسانه ملی، آغاز شد.

به گزارش مشرق، با اعلام نظر شورای نگهبان در خصوص صلاحیت نامزدهای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری، قرعه­ کشی برنامه­ های قانونی تبلیغات نامزدهای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری امشب ساعت 22 در سالن همایش های سازمان صداوسیما برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش، در این مراسم رئیس سازمان صداوسیما، معاون سیاسی و رئیس ستاد انتخابات رسانه ملی، معاون سیما، دادستان کل کشور، رئیس و دبیر ستاد انتخابات کشور و نمایندگان شورای نگهبان قانون اساسی و شورای نظارت بر صداوسیما و نمایندگان نامزدهای احراز صلاحیت شده حضور داشتند.

در ابتدای مراسم پس از پخش سرود ملی، قرائت آیاتی از قرآن کریم و پخش بخش هایی از سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، سعید توکلی که اجرای برنامه را برعهده داشت، طی سخنانی درباره قرعه کشی برنامه های تلویزیونی توضیحاتی را ارائه داد.

وی گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا، رسانه ملی تمهیداتی اندیشیده تا نامزدها بتوانند از پتانسیل شبکه های استانی برای اعلام برنامه های خود استفاده کنند.

در این مراسم، نامزدها از حق تبلیغات عادلانه و ارائه برنامه ­های خود در شبکه ­های رادیویی و تلویزیونی براساس جداول پخش برنامه ­ها که به قید قرعه مشخص می‌شود، مطلع خواهند شد.

شبکه­ های یک و خبر سیما  و شبکه رادیویی ایران به طور زنده این مراسم را پوشش خواهند داد.

**علی عسکری: متعهدانه و بی طرفانه در خدمت کاندیداها هستیم

در ادامه این مراسم علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما در سخنانی ضن خوشامدگویی به حاضران در مراسم از همکاران خود برای برنامه ریزی تبلیغات قدردانی کرد و گفت: امیدوارم به خوبی خدمات را برای انتخاب بهتر مردم ارائه دهند. در این عرصه ما بی طرفانه و متعهدانه در خدمت کاندیداها هستیم تا زمینه یک انتخاب صحیح برقرار شود.

وی ادامه داد: با رهبری اسطوره ملی ما امام راحل و با حماسه انقلاب اسلامی، یک رژیم ستمشاهی تحت سلطه نظام جهانی را ملت ایران سرنگون کرد و انقلاب اسلامی را برپا کرد همان چیزی که با اراده مردم ما شکل گرفت و نهادهای خود را با اراده و نظر ملت مردم برقرار کرد.

وی اظهارداشت: در دوران حیات امام راحل همین بوده و در دوره سه دهه ولایت و زعامت رهبر گرانقدر همین رویه ادامه داشته و ما امروز در معرض سیزدهمین دوره انتخابات هستیم و امیدواریم این یک جشنواره ملی برای ملت ایران شود. بدانید این مدل جدید یعنی جمهوری اسلامی که هم برپایه دین و هم برپایه مردم سالاری است، شیوه جدیدی را رقم زد که در مقابل نظام سلطه بایستد و 40 سال گذشت و مردم ایران مقتدرانه اقتدار خود را حفظ کرد و هر روز در حال رشد هستیم.

وی اظهارداشت: اما همواره در مواجهه با کینه توزی های دشمنان هستیم و وقتی دیدند که نمی توانند در مقابل جنگ نظامی بر ما غلبه کنند و ایران توانست خود را تجهیز کند، دیدیم که آمریکا خود به برتری ایران در منطقه اذعان کرد و دشمنان ما متوجه شدند که با این ملت شهید پرور و مقام نمی توانند مقابله کنند و به جنگ نرم پناه آوردند و با سیاه نمایی و بزرگنمایی ضعف ها و فتنه گری تلاش کردند ملت ایران را دلسرد کنند. در این انتخابات اوج جنگ رسانه ای برای دلسرد کردن مردم است و امیدواریم این انتخابات بسیار فاخر برگزار شود و مردم آینده خوبی را برای خود رقم بزنند.

رئیس رسانه ملی در ادامه سخنان خود اشاره ای به سخنان رهبر معظم انقلاب پیرامون انتخابات اشاره و اظهار امیدواری کرد مردم با شناخت دقیق بهترین انتخاب را داشته باشند.

در حال بروز رسانی...

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین انتخابات ریاست جمهوری شورای نگهبان انتخابات رسانه ملی انتخابات 1400 کشی برنامه رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۸۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود

ایسنا/لرستان استاندار لرستان با اشاره به آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات جهت انتخاب دو نماینده در حوزه خرم‌آباد و چگنی گفت: تبلیغات دور دوم از ۱۳ اردیبهشت آغاز و انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

ابوطالب شفقت روز یک‌شنبه در حاشیه شورای اداری فرمانداری خرم‌آباد با اشاره به اینکه مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی فراهم شده است، افزود: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.


استاندار لرستان افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرآیند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صدا و سیمای مرکز استان انجام خواهد شد.


وی گفت: تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنان از بامداد روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا هشت صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت ادامه می‌یابد.


شفقت افزود: امیدواریم که هریک از عوامل دخیل در این انتخابات به نحو احسن نقش خود را ایفا کرده و مردم پرشورتر از قبل به پای صندوق رأی بیایند.


دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • آغاز ضبط مناظره ی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند