Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، «یحیی السنوار»، عصر امروز (چهارشنبه)، پس از پایان کنفرانس مطبوعاتی‌اش درباره جنگ اخیر با رژیم صهیونیستی، «بنی گانتز» وزیر جنگ این رژیم را به چالش کشید.

اخیرا چند مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کرده بودند که به دنبال ترور یحیی السنوار رئیس حماس در نوار غزه و همچنین «محمد الضیف»‌ رئیس ستاد کل «کتائب القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش منابع فلسطینی، یحیی السنوار در پاسخ به سؤالی درباره اینکه از تهدیدات وزیر جنگ رژیم صهیونیستی می‌ترسد یا خیر، تصریح کرد که هیچ دوست ندارد بر اثر حمله قبلی یا ابتلا به ویروس کرونا بمیرد بلکه تمایل دارد در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهادت برسد.

 یحیی السنوار با به چالش کشیدن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و برای اثبات اظهارات خود به وزیر جنگ این رژیم ۶۰ دقیقه مهلت داد تا او را حین پیاده‌روی به سمت خانه‌اش ترور کند.

منابع فلسطینی پس از پایان کنفرانس مطبوعاتی امروز السنوار، فیلمی منتشر کردند که این فیلم نشان داد رئیس حماس به وعده خود پایبند بوده و با پای پیاده تا خانه‌اش رفته است.

طبق گزارش خبرگزاری «شهاب»، رئیس حماس در غزه در کنفرانس مطبوعاتی امروز خطاب به تل‌آویو گفت: «شما تهدید کردید؛‌ اما من در برابر رسانه‌ها حاضر شدم و با آزادی کامل و به آسانی از جایی به جای دیگر می‌روم. من حضور دارم و در دفترم کارهایم را انجام می‌دهم».

کد خبر 603774 برچسب‌ها اسرائیل فلسطین - حماس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اسرائیل فلسطین حماس رژیم صهیونیستی یحیی السنوار رئیس حماس وزیر جنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۸۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب‌های جدید در ارتش رژیم صهیونیستی جنجال‌ساز شد

به گزارش خبرآنلاین، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی پنج‌شنبه شب اعلام کرد که رئیس جدید سرویس اطلاعات نظامی و فرمانده بخش مرکزی ارتش این رژیم تعیین شدند.

طبق گزارش شبکه الجزیره، در پی این انتصاب‌های جدید «ایتامار بن گویر» وزیر تندرو امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت: «یوآو گالانت» وزیر جنگ یکی از مسئولین شکست هفتم اکتبر است و صلاحیت تایید انتصاب ژنرال‌ها و فرمانده‌ها را ندارد.

بن گویر افزود: از نتانیاهو می‌خواهم که گالانت را از سمت خود برکنار کند، زیرا او شایسته ادامه کار خود به عنوان وزیر جنگ نیست.

به گزارش ایسنا، پیش از این نیز روزنامه «یدیعوت آحارونوت» از اختلافات شدید میان فرماندهان امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی و نخست‌وزیر این رژیم پرده برداشته بودند.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصر به فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند.

عملیات «طوفان الاقصی» مقاومت فلسطین در کنار دستاوردهای نظامی، منجر به نمایان شدن کوه یخ اختلافات سیاسی میان مقامات رژیم صهیونیستی شده است؛ طوری که کمتر روزی را می‌توان دید که صهیونیست‌ها به یکدیگر نمی‌تازند.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902258

دیگر خبرها

  • انتقاد «یائیر لاپید» از دخالت تندروهای صهیونیستی در ارتش
  • السنوار بر این باور است که پیروز نهایی جنگ غزه خواهد بود
  • انتصاب‌های جدید در ارتش رژیم صهیونیستی جنجال‌ساز شد
  • جزئیات جدید توافق سه مرحله ای حماس و اسرائیل منتشر شد
  • لغو آماده‌باش نیرو‌های ارتش صهیونیستی برای حمله به رفح
  • درباره یحیی سنوار رهبر حماس در غزه؛ مردی که تسلیم نمی‌شود
  • حماس: در حال بررسی پیشنهاد آتش‌بس هستیم
  • متن پیشنهادی اسرائیل برای توافق با حماس منتشر شد+ جزئیات/ حملات سنگین حزب‌الله و سرایا القدس به مواضع ارتش اسرائیل
  • واکنش فرانسه به تصمیم اسرائیل برای حمله به رفح
  • رئیس اپوزیسیون رژیم اسرائیل به امارات می‌رود