Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@03:39:34 GMT

اقتدار نظام به برکت اسلام و رای مردم است

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۳۸۹۹۰

اقتدار نظام به برکت اسلام و رای مردم است

ایسنا/فارس قائم مقام مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه گفت: اقتدار، امنیت و سربلندی امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت اسلام و رأی و نظر مردم است.

مهدوی در آیین تکریم ومعارفه مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری استان فارس با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسیر تقویت ساختارهای درونی خود قرار گرفته است، گفت: علیرغم فشارهای اقتصادی و تحریم های ظالمانه علیه این نظام مقدس، مسیر رشد و توسعه انقلاب اسلامی ایران در راه رسیدن به تمدن نوین اسلامی  قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری فارس، مهدوی در این مراسم با گرامیداشت سالگرد سوم خردادماه فتح خرمشهر و پیروزی  مقاومت مردم  فلسطین در جنگ غزه به راهبرد مقام معظم رهبری «مدظله العالی» در خصوص تبدیل تهدیدها به فرصت ها اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری طی 10 سال گذشته بارها  به موضوع و مسائل اقتصادی اشاره  و تأکید فرموده اند و در رفع بحران و مشکلات اقتصادی باید تحریم ها را تبدیل به فرصت کرد.

وی ثبات و حفظ تمامیت ارضی کشور را از برکات انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری  از مرزهای ایران اسلامی گذشته است و انقلاب اسلامی باعث زایش و تولد جمهوری اسلامی شد و نظام مقدس جمهوری اسلامی با الگو دادن به عدالت خواهان جهان و مدیریت خویش سبب تقویت نظام شده است.

مهدوی ضمن دعوت به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری  پیش رو، انتخابات و جمهوریت را پایه های استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: اقتدار، امنیت و سربلندی  امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت اسلام و رأی و نظر مردم است و امروز علیرغم همه مشکلات، مردم عزیز ما پای این نظام و انقلاب ایستاده اند و با حضور در انتخابات برای آینده خود تصمیم گیری می‌کنند.

وی در موضوع اهمیت انتخابات 1400، به بیانات حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند «نگذارید انقلاب به دست نا اهلان  و نا محرمان بیفتد»، اشاره و اضافه کرد: بنابراین لازم است در انتخاب ریاست جمهوری فردی اصلح  و انقلابی  که دارای اهلیت باشد به عنوان رئیس جمهوری آینده انتخاب کنیم.

مهدوی در این مراسم در میدان بودن و ارتباط با مردم ، مسئول سازی دستگاه ها و احقاق حقوق عامه را برخی از استراتژی و راهبردهای رئیس قوه قضائیه دانست، افزود: رسالت ما در قوه قضائیه حفظ راهبردها و سیاست های کلان قوه قضائیه است و دستگاه قضایی عدالت خواه نظام مقدس جمهوری اسلامی  قاطعانه و قانونی با فساد برخورد می نماید که این امر را باید نهادینه کنیم.

براساس این گزارش، در مراسم یاد شده، از تلاش ها و اقدامات ربیع اله قربانی مدیر سابق حفاظت و اطلاعات دادگستری استان فارس قدردانی و با حکم حجت الاسلام والمسلمین علی عبدالهی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه، قاضی حسن زارع به عنوان مدیر جدید حفاظت و اطلاعات دادگستری استان فارس منصوب شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی قوه قضاييه مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضائیه استان فارس نظام مقدس جمهوری اسلامی حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۸۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های اقتصادی افغانستان برای ایران حائز اهمیت است

محمد کرمی در نشست امکان سنجی و تسهیل روند همکاری های اقتصادی میان دو کشور جمهوری اسلامی ایران و افغانستان که در محل فرمانداری شهرستان زهک برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم خداوند متعال به همه ما توفیق عنایت کند تا بتوانیم در سایه قرآن کریم و رهنمودهای اسلام روزبه روز در انسجام و وحدت امت اسلامی برای پیشبرد اهداف اسلام عزیز تلاش کنیم.

وی ادامه داد: تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همواره مبنی بر وحدت بین امت اسلام برای پیشرفت اسلام و اجرای فرمان الهی در کل دنیا است که این رسالت همه ما مسلمانان است.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه پیرو سفر معاون نخست وزیر حکومت سرپرست افغانستان به جمهوری اسلامی ایران توافقات خیلی خوبی انجام شده است، عنوان کرد: در راستای اجرایی شدن این توافقات جلسات و پیگیری های خوبی انجام شده است که باید ۲ کشور از توان یکدیگر برای پیشبرد اهدافشان بهره بگیرند.

کرمی خاطرنشان کرد: اقتصاد افغانستان برای جمهوری اسلامی بسیار مهم است و هر آنچه اقتصاد افغانستان قوی شود انگار اقتصاد جمهوری اسلامی قوی شده است بنابراین در کنار هم از موهبت های الهی که خداوند متعال در اختیار ما قرار داده بهره میبریم.

وی با بیان اینکه توافقات خوبی در خصوص ترانزیت و راه آهن به دلیل انتقال بار به دلیل اهمیت موضوع تجارت انجام گرفته است، گفت: در خصوص روان و تسهیل شدن تجارت حقوق گمرکی و ... باید توافقاتی داشته باشیم که به راحتی تجارت شکل بگیرد تا هر ۲ کشور از ظرفیت‌های خوبی که مرز دارد بهره مند شوند.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: تشکیل شرکت های مشترک و سرمایه گذاری های مشترک می‌تواند کمک کند تا ۲ کشور از ظرفیت‌های یکدیگر بهره بگیرند.

وی ادامه داد: در سفرهای قبلی نیز توافقاتی صورت گرفته و بخشی از آن نیز انجام شده که نیاز است روند تجارت برای دو طرف تسهیل شود.

وی با بیان اینکه توسعه بخش پایانه ها بسیار مهم است، عنوان کرد: باید به شکلی عمل کنیم که ترانزیت راحت انجام شود تا بتوان از ظرفیت مرز به بهترین نحو استفاده کرد.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های اقتصادی افغانستان برای ایران حائز اهمیت است
  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی
  • ​​​​​​​توسعه همکاری محیط زیستی ایران و آفریقای مرکزی
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • نگاه اسلام به جامعه کارگری همراه با رأفت و احترام است
  • نگاه دیدن اسلام به جامعه کارگری، نگاه رأفت همراه با احترام است
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد