Web Analytics Made Easy - Statcounter

با برگزاری مراسم قرعه کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در صداوسیما، ترتیب برنامه‌های هر یک از نامزد‌ها در رادیو و تلویزیون مشخص شد.

به گزارش ایسنا، مراسم قرعه‌کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری شامگاه چهارشنبه (۵ خردادماه) در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار و به صورت زنده از شبکه‌های خبر، رادیو ایران، جام جم و رادیو انتخابات پخش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس قرعه‌کشی انجام شده با حضور نماینده‌های کاندیداها، برنامه‌های تبلیغاتی هر یک از نامزد‌ها به ترتیب امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با شماره ۱۱، محسن رضایی با شماره ۱۳، علیرضا زاکانی با شماره ۱۷، ابراهیم رئیسی با شماره ۱۵، محسن مهرعلیزاده با شماره ۱۶، عبدالناصر همتی با شماره ۱۲ و سعید جلیلی با شماره ۱۴ مشخص و اعلام شد.

برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات این دوره از روز جمعه (۷ خرداد ماه) در شبکه‌های صداوسیما آغاز می‌شود.

سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری خرداد ماه امسال برگزار می‌شود.

سعید جلیلی، محسن رضایی میرقائد، سیدابراهیم رئیس‌الساداتی مشهور به رییسی، علیرضا زاکانی، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلی‌زاده و عبدالناصر همتی هفت نامزد انتخاباتی هستند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: تبلیغات انتخاباتی صداو سیما کاندیداهای انتخابات برنامه های تبلیغاتی نامزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۹۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت‌ کنسرت محسن ابراهیم‌زاده را از «سینماتیکت» تهیه کنید

این کنسرت پاپ، روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، در دو سانس ۱۹:۴۰ و ۲۲:۴۰ در برج میلاد تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این سامانه، بلیت تهیه کنند. پیش از این نیز سینماتیکت، تجربه موفقی در بلیت فروشی آنلاین کنسرت محسن یگانه داشت و توانست تمام بلیت‌های کنسرت را بدون هیچ اختلالی به دست مخاطبان برساند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901280

دیگر خبرها

  • بلیت‌ کنسرت محسن ابراهیم‌زاده را از «سینماتیکت» تهیه کنید
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • اتمام ۱۵فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس