Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت پرسپولیس و ذوب آهن در خصوص دیدار این دو تیم گفت: در نیمه دوم تعویض‌های گل‌محمدی روند بازی را به سود پرسپولیس تغییر داد و از کناره‌ها به ذوب‌آهن ضربه زدند.

سپهر حیدری بازیکن اسبق تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن در گفت‌وگو با میزان، در خصوص دیدار این دو تیم اظهار داشت: سرمربیان دو تیم شناخت خوبی از هم داشتند و این کار را پیچیده کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی می‌دانست پرسپولیس در کناره‌ها کار‌های تاکتیکی را به خوبی انجام می‌دهد و آن منطقه را به خوبی بسته بود.

وی ادامه داد: در نیمه دوم تعویض‌های یحیی روند بازی را به سود پرسپولیس تغییر داد و از کناره‌ها به ذوب آهن ضربه زدند. دو مهاجم سرزن به بازی آمدند و با دو ضربه سر کار را تمام کردند. بُردن ذوب آهن در فولادشهر کار هر تیمی نیست و این گام بلندی برای قهرمانی پنجم سرخ‌پوشان بود.

حیدری درباره تاثیر اتفاقات قبل از بازی (برخورد نارنجک به اتوبوس سرخ‌پوشان) بر روحیه تیمی پرسپولیسی‌ها گفت: قطعاً هر تیمی در این شرایط دچار استرس می‌شود، اما بچه‌ها با تمرکز بالایی وارد زمین شدند و حتی خطرناک‌تر از نارنجک هم نمی‌تواند جلوی آنها را بگیرد. پرسپولیس به سرعت در حال پیشروی به سمت جام است و مطمئنم یک هفته قبل از پایان لیگ قهرمانیم.

مدافع سابق سرخ‌پوشان در رابطه با شرایط مهدی عبدی (مهاجم جوان این تیم) و وحید امیری (که در پست دفاع چپ بازی می‌کند) گفت: عبدی شرایط سختی را پشت سر گذاشت و با تلاش، تمرکز و تمرین زیاد توانست به این فرم برسد. این هنر کادر فنی و قابلیت‌های خود عبدی بود که توانستند این شرایط را مدیریت کنند. وحید بازیکن باکیفیت و باتعصبی است. او قابلیت فنی بالایی دارد و در پست‌های زیادی می‌تواند بازی کند.

سپهر حیدری که سال‌ها با لباس ذوب آهن در سطح اول فوتبال ایران بازی کرده است در خصوص شرایط گاندو‌ها گفت: انتهای جدول اصلاً جایگاه مناسبی برای ذوب آهن نیست و به این تیم دوست داشتنی نمی‌آید. امیدوارم تیم سابقم شرایط مناسبی پیدا کرده و در لیگ برتر بماند.

بیشتر بخوانید: حیدری: سایه پرسپولیس هم شانس قهرمانی است/ آن‌هایی که مهاجمان را فراری دادند الان می‌توانند گلزنی کنند؟!

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس ذوب آهن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس ذوب آهن پرسپولیس ذوب آهن ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۹۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دادیم/ هواداران مثل ما ناراحت هستند

اوسمار ویرا، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی بدون گل تیمش برابر تیم سپاهان اظهار کرد: قبل از صحبت درمورد بازی باید از همه هوادارانی که به ورزشگاه آمدند، به ما انرژی دادند و به ما کمک کردند تشکر کنم، زیرا حضور آنها در شرایط سخت به ما کمک می‌کند. می‌دانستیم بازی بسیار سختی خواهیم داشت که جزئیات کوچک شرایطش را عوض می‌کند.

او افزود: یک شانس خوب مهدی ترابی داشت و یک شانس هم بازیکنان سپاهان در اواخر بازی داشتند. امروز این فرصت خوب را داشتیم که به صدر جدول برویم و اختلاف خود با استقلال را از بین ببریم، اما هنوز ۵  بازی دیگر مانده و تا روز آخر می‌جنگیم تا به آنچه حق‌مان است برسیم.

سرمربی پرسپولیس اظهار کرد: فوتبال اتفاقات زیادی دارد و برای همین جذاب است. یارگیری‌های من تو من و خطاها، جزو شرایط بازی است، اما گاهی سرعت مسابقه را کم می‌کند. در جریان بازی توانستیم وسط زمین را به خوبی کنترل کنیم، اما پاس‌های آخر یا جزییات ریزی که باعث به گل رسیدن‌مان می‌شد، به درستی اتفاق نیفتاد. به همین دلیل بازی مساوی شد.

اوسمار درباره اینکه با توجه به توقف استقلال آیا بازیکنان پرسپولیس جسارت لازم را برای صدرنشینی در شرایطی که سپاهانی‌ها خود را خیلی روی زمین می‌انداختند و وقت‌کشی می‌کردند، گفت: برای گلزنی برنامه و شانس داشتیم، اما نشد از آنها استفاده کنیم. بازی‌های بزرگ مثل دیدار پرسپولیس مقابل استقلال، سپاهان و تراکتور سخت است. خیلی سخت می‌توانیم به هدف خود برسیم، اما به نتیجه بازی استقلال و تراکتور نگاه نکردیم بلکه دنبال نتیجه‌گیری خودمان بودیم.

او تصریح کرد: پرس کردن در زمین حریف نشان می‌دهد تا چه اندازه دوست داشتیم رو به جلو حرکت کرده و بازی را به سود خودمان تمام کنیم.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به این موضوع که شانس یک بار در خانه آدم را می‌زند و با توجه به نتیجه بازی استقلال، امشب تیمش فرصت صدرنشینی داشت و آیا بازیکنان این تیم چنین تفکری داشتند، گفت: من هم یک ضرب‌المثل به شما می‌گویم. اگر قرار بود با شانس چیزی را به دست بیاورید، باید هرسال تیم‌های برزیلی که خیلی به شانس اعتقاد دارند، قهرمان می‌شدند. شانس در فوتبال وجود دارد. هرچند در ۶ بازی به نسبت ۵ بازی، شانس بیشتری داشتیم، اما تا آخرین لحظه می‌جنگیم تا به هدف خود برسیم.

اوسمار درباره  حضور پرشور هواداران پرسپولیس در بازی امشب، تصریح کرد: در ۲ بخش جواب می‌دهم. با بردن سپاهان می‌توانستیم به صدر جدول برویم. هواداران مثل ما ناراحت هستند، اما هوادار واقعی با قلبش دید بازیکنان پرسپولیس تمام تلاش خود را کردند و هرچه نیاز بود انجام دادند تا به نتیجه برسند.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • قضاوت «کولینایی» داور بازی پرسپولیس و سپاهان | او مثل کولینا فریاد می‌زد و تذکر سفت و سخت می‌داد | اخراج عالیهشاه درست بود اما...
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/ ‌رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • هنوز ۵ بازی دیگر فرصت داریم / اگر دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان است
  • مصدومیت مامور یگان ویژه با نارنجک هواداران‌ در بازی پرسپولیس و سپاهان‌ | ویدئو
  • اوسمار: شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دادیم/ هواداران مثل ما ناراحت هستند
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال
  • پرسپولیس - سپاهان؛ آدرس دقیق انگیزه