Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@03:47:04 GMT

تولید دُم برای انسان هم مد شد! +عکس

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۳۹۸۴۸

تولید دُم برای انسان هم مد شد! +عکس

 باشگاه خبرنگاران: گاهی در دنیای غرب با فناوری‌هایی مواجه می شویم  که حتی موجود و آفریده ای با نام انسان را نیز زیرسوال می برد. شاید شما نیز احتمالا از وجود مارکت دم‌های طبیعی قابل حرکت برای انسان باخبر نبودید، اما شرکت Tail بیش از ۱۵ سال است که در کار تولید واقعی‌ترین دم‌ها فعالیت می‌کند.

این شرکت، به تازگی جدیدترین محصول خود را به بازار عرضه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

Mitail که توسط شرکت Tail تولید شده پس از نصب روی بدن انسان می‌تواند به صورت خودکار و یا با کمک تلفن همراه حرکت کند. Mitail قابلیت جابجایی، پشتیبانی از شارژ سریع USB-C و قابلیت شارژ شدن با پاوربانک را داراست که برای کاربر ۱۰ ساعت کار مداوم را تضمین می‌کند.

نمونه تولیدی جدید این شرکت ۲۰ درصد سبک‌تر از تولیدات مشابه قبلی است. این محصول تنها ۶۰ ثانیه پس از فعال شدن با سرعت‌های مختلف قابلیت حرکت پیدا می‌کند و مانند یک دم واقعی حرکت‌های مختلفی دارد. Mitail همچنین دارای یک اپلیکیشین مخصوص برای سیستم‌های اندروید و ios است.

گفتنی است؛ قیمت این محصول عجیب و غریب ۱۰۵ پوند (۱۵۰ دلار) در نظر گرفته شده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: دنیای غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۹۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشت چغندر علوفه‌ای در مازندران تامین کننده خوراک دام کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، علیرضامهاجر امروز دربازدید از موسسات تحقیقات گاودشت بابل گفت. بر اساس کاری که محققان کشورمثل دکتر فضایلی وهمکاران درموسسه چغندرقند و نیز موسسه اصلاح بذرونهال ومجموعه کارشناسان دامپروری در وزارت جهادکشاورزی انجام دادند باید نوید دادکه بدون اینکه حتی یک متر غیر از اب باران استفاده شود دراستان‌های گیلان مازندران وگلستان می‌توان صد‌ها هزارتن نیازکشور درباره علوفه را درداخل تولید وتامین کرد.

وی تصریح کرد: چغندر علوفه‌ای بدون نیازبه هیچگونه آبیاری قابل تولید است و بعد از برداشت برنج از زمین‌های کشاورزی می‌توان چغندر غلوفه‌ای کشت کرد

مهاجر تاکید کرد:با کشت این محصول بیشتر از ۱۰۰ تن درهکتار محصول تولید می‌شود وبرای خوراک دام‌ها قابل استفاده است واین نوع چغندر  بیشتر از ۸ درصد قند داردومی تواند جایگزین جو زرت. یونجه وکنجاله سویا وخیلی از محصولاتی که مجبور به واردات آن از خارج هستیم جایگزین بشود ومی تواند بهتر از خوراک های دیگر، تغذیه دام سنگین وسبک راتامین کرد.

دیگر خبرها

  • مازندران سالانه ۴۸۰ هزار تن گندم مصرف می کند
  • تجلیل از کارگرانی که چرخ تولید را به حرکت درآوردند
  • نخستین ربات تمام الکتریکی جهان رونمایی شد/ با توانایی حفظ سرعت ثابت
  • ارتباط هدفمند و توازن‌محور بین صنعت و دانشگاه تقویت شود
  • ساخت پوست الکترونیکی با قابلیت تقلید دقیق رفتار پوست انسان (فیلم)
  • حرکت جالب گاو‌ها هنگام بارش باران در روستای توآباد + فیلم
  • ساخت پوست الکترونیکی با قابلیت تقلید دقیق رفتار پوست انسان + فیلم
  • کشت چغندر علوفه‌ای در مازندران تامین کننده خوراک دام کشور
  • ویدیو/ ساخت پوست الکترونیکی با قابلیت تقلید دقیق رفتار پوست انسان
  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد