Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@12:05:25 GMT

هفته ۲۶ لیگ یک فوتبال/بادران صدرنشین شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۳۹۹۸۲

هفته ۲۶ لیگ یک فوتبال/بادران صدرنشین شد

هفته بیست و ششم لیگ یک فوتبال با انجام پنج بازی آغاز شد که در مهم ترین بازی‌ها، بادران تهران توانست با پیروزی برابر نود ارومیه به صدر جدول برسد. به گزارش ایسنا، هفته بیست و ششم لیگ یک فوتبال امروز (چهارشنبه) با انجام پنج بازی آغاز شد که نتایج این بازی‌ها به شرح زیر است:

رایکا بابل ۰ – ۱ هوادار

رایکا بابل از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل میزبان هوادار تهران بود که این بازی در نهایت با نتیجه ۱ بر صفر به سود هوادار به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک گل هوادار در این مسابقه را علی پور محمد در دقیقه ۸ به ثمر رساند.

با این نتیجه هوادار با ۴۳ و رایکا با ۳۰ امتیاز به طور موقت در رده سوم و چهاردهم قرار گرفتند.

خیبر خرم آباد ۵ – ۰ گل ریحان البرز 

تیم های خیبر خرم آباد و گل ریحان البرز از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه تختی خرم آباد به مصاف هم رفتند که در نهایت خیبر با نتیجه پرگل ۵ بر صفر برابر گل ریحان به برتری رسید. گل‌های خیبر را فرزاد محمدی، محمد جواد عباسی، عارف رستمی(۲ گل) و بهرام احمدی به ثمر رساندند.

با این نتیجه خیبر با ۴۰ و گل ریحان با ۱۸ امتیاز به طور موقت در رده چهارم و هجدهم قرار گرفتند.

ملوان ۱ – ۰ فجر سپاسی

ملوان بندر انزلی از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه تختی میزبان فجر سپاسی بود که در نهایت ملوان توانست با تک گل سهیل فداکار که در دقیقه ۶۹ به ثمر رساند، پیروز شود.

با این نتیجه ملوان با ۳۶ و فجر سپاسی با ۴۰ امتیاز به طور موقت در جایگاه دهم و ششم قرار گرفتند.

آرمان گهر ۲ – ۰ شهرداری آستارا

تیم‌های آرمان گهر سیرجان و شهرداری آستارا از ساعت ۱۹:۰۰ در ورزشگاه امام علی سیرجان به مصاف هم رفتند که در پایان آرمان گهر توانست با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شود. گل‌های آرمان گهر در این بازی را سعید قایدی فر در دقیقه ۲۵ و حسن شوشتری در دقیقه ۸۱ به ثمر رساندند.

با این نتیجه آرمان گهر با ۳۳ و شهرداری آستارا با ۳۲ امتیاز در رده دوازدهم و سیزدهم قرار گرفتند.

بادران تهران ۱ – ۰ نود ارومیه

تیم های بادران تهران و نود ارومیه از ساعت ۱۹:۳۵ در ورزشگاه کارگران تهران به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود بادران به پایان رسید.

با این نتیجه بادران با ۴۴ و نود ارومیه با ۲۳ امتیاز در رده اول و هفدهم قرار گرفتند.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ یک فوتبال استانی ورزشی تيم فوتبال ملوان بندرانزلي تیم فوتبال استقلال ملاثانی تیم فوتبال بادران تهران تیم فوتبال خیبر خرم آباد لیگ یک فوتبال قرار گرفتند نود ارومیه آرمان گهر گل ریحان بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۳۹۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA

در پنجمین بازی دور اول پلی آف بسکتبال NBA، دنور در خانه لس آنجلس لیکرز را با نتیجه ۱۰۸ بر ۱۰۶ شکست داد و راهی دور بعد شد و کار لیکرز نیز در این فصل تمام شد.

بهترین بازیکن این دیدار جمال موری بود که ۳۲ امتیاز به دست آورد و با پرتاب ثانیه‌های پایانی خود توانست برد تیمش را در این دیدار تضمین کند. در حالی که این دیدار با نتیجه مساوی ۱۰۶ بر ۱۰۶ دنبال می‌شد و ۳ ثانیه به پایان مانده بود، ماری با پرتاب خود تیمش را به برد رساند و صعود دنور را به دور بعد قطعی کرد.

لبران جیمز نیز در تیم لیکرز بهترین عملکرد را داشت. فوق ستاره آمریکایی موفق شد دبل دبل کند (۳۰ امتیاز + ۱۱ پاس گل) ولی این آمار در نهایت منجر به برد تیمش نشد. نیکولا یوکیچ صربستانی از دنور (۲۵ امتیاز + ۲۰ ریباند) و آنتونی دیویس آمریکایی از لیکرز (۱۷ امتیاز + ۱۵ ریباند) نیز دبل دبل کردند. 

به این ترتیب دنور بعد از ۵ بازی با نتیجه ۴ بر یک به برتری رسید. فصل گذشته نیز دنور توانسته بود ۴ بر صفر حریفش را شکست دهد. در پایان فصل، دنور مقام دوم جدول رده بندی کنفرانس غرب را به خود اختصاص داد و لیکرز در جایگاه هشتم قرار گرفت.

در مرحله یک چهارم نهایی پلی آف، دنور با مینه سوتا بازی خواهد کرد. اوکلاهاما نیز از کنفرانس غرب با برتری ۴ بر صفر نیواورلئان را از دور رقابت‌ها کنار زد.

بامداد امروز سه‌شنبه همچنین بوستون سلتیکس با برتری ۱۰۲-۸۸ برابر میامی هیت، یک قدم دیگر به صعود به دور بعد نزدیک‌تر شد و با نتیجه ۳ بر یک در مجموع چهار دیدار پیش افتاد و به تنها یک برد دیگر نیاز دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد