Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر علی پور در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: اداره ثبت، امور عشایر، محیط زیست و امور آب از جمله اداره هایی هستند که مراحل مقدماتی برای استقرار و تاسیس تا پایان سال جاری در شهرستان اوز انجام شده است.

وی بیان کرد: از دهم مهرماه ۹۸ که شهرستان اوز تاسیس شد تاکنون ۳۴ اداره در این شهرستان مستقر شده اند که البته پنج مورد ازآنها اداراتی بودند که از نمایندگی به اداره یا از اداره به مدیریت ارتقا یافته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علی پور ادامه داد: نمایندگی های پست ، دامپزشکی ، جهاد کشاورزی ، ورزش وجوانان ، آب و فاضلاب ، برق ، نیروی انتظامی و فرهنگ وارشاد اسلامی که به صورت نمایندگی و زیر نظر شهرستان لارستان و یا استان فعالیت داشتند، به اداره مستقل ارتقا یافتند.

او گفت که همچنین سپاه اوز از حوزه به فرماندهی، آموزش و پرورش اوز از اداره به مدیریت، بهزیستی از نمایندگی به اداره ارتقا یافته و بقیه عمدتا به شکل استقرار بوده است همچنین صنعت، معدن و تجارت اوز و ورزش و جوانان هم اینک به صورت نمایندگی فعالیت می‌کنند. 

فرمانداز اوز اظهار داشت: راه و شهرسازی، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی از همان ابتدا به صورت نمایندگی یا اداره در شهرستان اوز مستقر بودند.

علی پور ادامه داد: نقش و مشارکت خیرین و نیک اندیشان این شهرستان برای استقرار و ارتقای اداره ها در این شهرستان بسیار تعیین کننده بوده است و برخی کمبودها و تجهیزات و نیازها با همت آنها رفع شده است.

وی اقدام دولت در ارتقای اوز به شهرستان در تقسیمات کشوری را تحقق خواسته بحق مردم این منطقه دانست و گفت: تحقق این مهم پایان راه و مطالبات مردم نیست بلکه آغاز راهی برای توسعه و ارتقای بیش از پیش سطح رفاه عمومی مردم این خطه است.

هیات وزیران در جلسه دهم مهرماه ۹۸ با ارتقای ۲ شهرستان و هفت بخش در استان فارس موافقت و این موضوع را مصوب کرد.
استان فارس پیش از این ۲۹ شهرستان را شامل می‌شد که با افزوده شدن هفت شهرستان جدید ،‌ شمار شهرستان‌های آن به ۳۶ شهرستان افزایش یافت تا از این منظر در کشور رکورددار باشد.
شهرستان اوز Evaz که دارای ۲ بخش مرکزی و بید شهر است، در فاصله ۳۴۵ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها وزارت کشور تقسیمات کشوری اوز لارستان فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت کشور تقسیمات کشوری اوز وزارت کشور تقسیمات کشوری اوز لارستان فارس اخبار کنکور شهرستان اوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۰۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد

کشاورزیان گفت: همزمان با شروع فصل بهار و همچنین به دلیل شرایط مناسب بارندگی و دمایی، آفت ملخ کوهاندار و شپشک در شهرستان شاهرود فعال می‌شود.

وی از شناسایی کانون‌های طغیانی این آفت خبر داد و گفت: آفت ملخ کوهاندار با پیش آگاهی به موقع در اواخر اسفند سال ۱۴۰۲ و فروردین امسال در سطح بیش از ۵۰۰ هزار هکتار از تاغزارها شناسایی شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شاهرود ادامه داد: امسال هم مانند سال گذشته برای جلوگیری از بروز خسارت‌های بیشتر به تاغزارها، عملیات کنترلی با همکاری و هماهنگی اداره حفاظت محیط زیست شاهرود و همچنین حمایت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان در دستور کار قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • ضعف ادارات کرمانشاه در پرداخت سهم اعتباری عشایر
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان