Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان گلستان از جلوگیری از توقیف دو واحد تولیدی با ورود به موقع ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری این استان خبر داد و گفت: با جلوگیری از توقیف دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی آق قلا از بیکار شدن دست کم ۱۲۰ کارگر جلوگیری شد. هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری استان گلستان در گفت‌وگو با میزان و در حاشیه بررسی مشکلات تولیدکنندگان شهرک صنعتی آق قلا از جلوگیری از توقیف دو واحد تولیدی با ورود به موقع ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری این استان خبر داد و عنوان کرد: طلبکاران حکم توقیف این واحد‌های تولیدی را گرفته بودند و این دو کارخانه در آستانه بحران و تنش ناشی از توقیف اموال بودند که با ورود به موقع و سریع ستاد اقتصاد مقاومتی، اجرای این رای متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه با جلوگیری از توقیف دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی آق قلا از بیکار شدن دست کم ۱۲۰ کارگر جلوگیری شد، خاطرنشان کرد: پس از توقف اجرای رای، بلافاصله درخواست بررسی مجدد در قالب ماده ۴۷۷ به قوه قضاییه ارائه دادیم که با موافقت رئیس قوه قضاییه دستور توقف رسیدگی صادر و رسیدگی مجدد در دیوانعالی کشور صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه این واحد‌ها در مجموع حدود ۱۲۰ کارگر داشتند که از بیکاری آن‌ها جلوگیری شد، اظهار کرد: با دستور رئیس قوه قضاییه توقیف خط تولید برای وصول بدهی ممنوع است و اگر واحد تولیدی به این علت در آستانه تعطیلی باشد بلافاصله ورود و با حضور طرفین برای رفع مشکل چاره جویی می‌کنیم.   بیشتر بخوانید: تولید در کارخانه لبنیات وارنا جریان گرفت هاشمیان از ادامه تلاش‌های قضایی برای رونق تولید در استان گلستان خبر داد و گفت: ۳۴۸ کارخانه راکد در گلستان شناسایی شده و ماموریت امسال دادستان‌ها تمرکز بر احیای این واحدهاست.

رئیس کل دادگستری گلستان و اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان گلستان را در بازدید امروز، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان و دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان گلستان، همراهی می‌کردند.

در این بازدید، از چهار واحد تولیدی سرکشی و پس از شنیدن مشکلات آنان، دستورات لازم برای رفع موانع تولید در این واحد‌ها صادر شد.

دو سال گذشته با تلاش ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان، ۳۷ کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل دوباره احیا و حدود هزار و ۲۰۰ کارگر در این واحد‌ها مشغول به کار شدند.

انتهای پیام/ برچسب ها: اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان حمایت از تولید

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان حمایت از تولید ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری رئیس کل دادگستری دادگستری گلستان استان گلستان واحد ها ۱۲۰ کارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۰۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان رئیس کل دادگستری گلستان گفت: این فرد قربانیان خود را از بین خانواده های زندانیان انتخاب می کرد و با این ادعا که در دادگستری نفوذ دارد و می تواند مرخصی برای مددجویان زندان بگیرد ، از آنان کلاهبرداری می کرد و بین 20 تا 30 میلیون تومان از هر فرد پول می گرفت.
حیدر آسیابی درباره نحوه شناسایی و دستگیری این  کارچاق کن گفت:  مبارزه با فساد به ویژه افرادی که آبروی دستگاه قضایی را خدشه دار می کنند یکی از برنامه های مستمر  دادگستری استان است  و در همین راستا علاوه بر پایش محیط های بیرونی و فضای داخلی حوزههای قضایی استان ، کارچاق کن ها و کارشناسان متخلفانی که سالهای گذشته دستگیر شده اند نیز،  دوره ای پایش می شوند    تا از جرایم احتمالی دوباره آنها جلوگیری شود .
حیدر آسیابی افزود: کارشناسان حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری استان در یکی از همین رصدها، متوجه رفت و آمدهای مشکوک این کارچاق  که چند سال پیش دستگیر و دوره محکومیت خود را گذرانده بود ، شدند و پس از چند ماه رصد،  از  فعالیت های مجرمانه او پرده برداشتند.
وی ادامه داد: این فرد دستگیر شده و با صدور قرار بازداشت موقت ، فعلا در زندان است .
رئیس کل دادگستری گلستان بار دیگر به مردم توصیه کرد: فریب مدعیان نفوذ در دستگاه قضایی را نخورند و با اعتماد به این افراد علاوه بر این که فرصت دفاع قانونی در فرآیند رسیدگی پرونده های خود را از دست ندهند ،  خسارت مالی هم نبینند.
تلفن گویای 1580  حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گلستان در طول شبانه روز ، آماده دریافت گزارش های مردمی درباره متخلفان و کارچاق هاست.

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شدند
  • حمایت قضایی از تولید/ جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار ‌کارگر
  • حمایت دستگاه قضائی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • حمایت دستگاه قضایی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • جلوگیری از تعطیلی ۲ هزار واحد تولیدی و بیکاری ۱۹۸ هزار نیروی کار
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود