Web Analytics Made Easy - Statcounter

مولوی سید عبدالصمد ساداتی روز پنجشنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه اهل‌سنت در انتخابات پیش‌رو مشارکت بالا خواهند داشت اظهارداشت: مردم در انتخابات باید شرکت و رای دهند و از اینرو مشارکت در انتخابات چشمگیر باید باشد.

وی با بیان اینکه مسائل مختلف و مشکلات باید جبران شود و با انتخابات دولت‌ها و افراد توانمند و کارآمد روی کار خواهند آمد افزود: مردم باید در انتخاب افراد به ویژگی اصلح بودن کاندیدهای مورد نظر توجه و دقت کافی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اهل سنت سراوان با اشاره به ویژگی‌ها و خصوصیات فرد اصلح در انتخابات خاطرنشان کرد: اصلح آن است که دلسوز کشور و مردم باشد و تنها به اطرافش متمرکز نبوده و دید وسیع نسبت به موضوعات و مسائل مختلف باشد.

وی ادامه داد: فرد اصلح باید نظرش وابسته به نظر مردم، ملت و تمام جهان و نسبت به موضوع انسانیت توجه لازم  و نگاه واسع داشته باشد و قائل به تبعیض در میان افراد مختلف جامعه نبوده و با تعهد کامل به حاکمیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران پیشرفت همه‌جانبه را محقق کند.

ساداتی افزود: فرد اصلح در انتخابات باید به ارتباط با جهان، جهان اسلام و جهان امروز همت داشته باشد زیرا جمهوری اسلامی ایران کشوری است با پیشینه بسیار بزرگی در دنیا که این مهم از حیث فرهنگی و اجتماعی امتیاز بزرگی محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد: در انتخاب فرد اصلح همگان باید به فکر پیشرفت و رسیدن به اهداف و برنامه‌های کشور  و فردگرایی نباید حاکم باشد بلکه نگاه گروهی و فراجناحی باید مسلط بر تمام موضوعات قرار گیرد.  

به گزارش ایرنا انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود. سیستان و بلوچستان با ۲۴ شهرستان و بیش از سه میلیون نفر جمعیت در جنوب شرق کشور واقع شده است.

طبق آمار ارائه شده از سوی رییس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان مجموع داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا استان ۲۱ هزارو ۱۱۶ نفر  بوده و ثبت‌نام داوطلبان نسبت به دوره قبل ۱۴.۶ درصد رشد داشته و از این تعداد ۸۶.۶ درصد مرد و ۱۳.۴ درصد زن هستند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ سیستان و بلوچستان اهل سنت مشارکت انتخاباتی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ سیستان و بلوچستان اهل سنت انتخابات ۱۴۰۰ سیستان و بلوچستان اهل سنت مشارکت انتخاباتی اخبار کنکور فرد اصلح اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۰۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری در فرمانده سپاه شهرستانی و جمعی از پاسداران که به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در مسجد جامع علی ابن ابی طالب (ع) برگزار شد، بیان کرد: آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان، انسان بسیار والا و شایسته یکی از متفکرین انقلاب اسلامی بود و همه گفتمان حضرت امام را به خوبی تفسیر و تحلیل می‌کرد.

وی افزود: همواره باید تلاش کنیم که عقیده ما در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قوی شود و پاسداران باید در گفتمان انقلاب اسلامی پیش‌قدم باشند.

امام جمعه سراوان با اشاره به اینکه باید ایمان و معنویت را از خود افزایش دهیم، ادامه داد: اگر خود را در تراز پاسدار انقلاب پالایش نکنیم در بسیار از مواقع دچار تزلزل خواهیم شد.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بامری تصریح کرد: تلاش کنیم وحدت در گفتمان نظام که جزء مباحث اعتقادی حکومت و نظام اسلامی است را قوی کنیم.

وی اذعان کرد: باید نسبت به دیگران به عنوان پاسدار پرتحرک‌تر از دیگران در انجام مباحث دینی و اعتقادی و عقیدتی باشیم و در بدنه بسیج این مولفه را با نوآوری رشد دهیم.

علی ثمره حسینی فرمانده سپاه شهرستانی سراوان نیز در این نشست بیان کرد: اگر سپاه امروز این جایگاه ارزشمندتر پیدا کرده و در قلوب همه مستضعفین عالم قرار گرفته به واسطه بعد معنوی و اعتقادی آحاد پاسداران است.

وی ادامه داد: در شرایط سخت در کنار مردم بوده و نوع عملکرد و رفتار باعث شده در قلب مردم جای پیدا کند.

فرمانده سپاه سراوان ادامه داد: تلاش کنیم راه شهدایی که از انقلاب اسلامی پاسداری کردند ادامه دهیم، در بین نیرو‌های مسلح از سپاه انتظار بیشتری برای خدمت به مردم و حفظ نظام و انقلاب که از وظایف اصلی ماست.

ثمره حسینی خاطرنشان کرد: تلاش کنیم در زمینه‌های مختلف الگو باشیم و از پاسداری به خوبی پاسداری کنیم چرا که توفیق الهی به عنوان پاسدار نصیب ما شده و باید قدر دان باشیم.

وی تصریح کرد: ۲۷ عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه شهرستانی سراوان با همکاری حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌ها برگزار خواهد شد.

در پایان به مناسبت هفته عقیدتی و سیاسی امام‌جمعه شهرستان به همراه فرمانده سپاه و جمعی از پاسداران مزار شهدای گمنام مدفون در مسجد جامع علی ابن ابی طالب (ع) را غبارروبی و عطر افشانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • پناهیان: رسالت امروز هیئتی‌ها ترویج فرهنگ زندگی تعاونی است
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود