Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، نرگس کلباسی مدیر خیریه یاران عشق به اقدامات این موسسه خیریه در  زلزله سی‌سخت اشاره  کرد و گفت: پس از تشکیل جلسه با نهادهای مربوطه در هفته گذشته و بررسی‌های لازم تا امروز ۵۰ خانوار دارای شرایط لازم جهت همیاری مشخص شدند.

مدیر خیریه یاران عشق ادامه داد: با توجه به پرداخت وام بنیاد مسکن، توزیع رایگان بخشی از سیمان مورد نیاز و همچنین پرداخت کمک هزینه‌های خرید درب و پنجره  به آسیب‌دیدگان از طرف نهادها، پیش‌بینی می‌شود خانواده‌ها بتواند ساخت و ساز خود را تا حدودی سفت‌کاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بنیاد غیر دولتی یاران عشق تصمیم دارد پس از انجام مراحل  سفت کاری توسط مالکین با مصالح و امکانات مذکور در مرحله نازک کاری و تکمیل ساخت و سازها اقدام کند.

یکی از اعضای گروه خیریه یاران عشق با اشاره به وضعیت نامناسب شهرها برای رفت و آمد معلولان گفت: هر بار که جشن جدیدی برگزار می‌کنیم و با گروه جدیدی از آدم‌ها، مشکلات و خواسته‌های آنها آشنا می‌شویم بهتر می‌توانیم به این مساله فکر کنیم که شهرها، کوچه‌ها، خانه‌ها، فروشگاه‌ها، مراکز خدماتی و آموزشگاه‌های ما چقدر برای حضور و استفاده افرادی که مشکل راه رفتن دارند یا از عصا و ویلچر استفاده میکنن مناسب‌سازی شده است و چقدر این عزیزان می‌توانن مثل بقیه از امکانات عمومی استفاده کنند؟⠀

این خیر ادامه داد: پس از جشن مهمترین کار همه ما این خواهد بود که در هر شغل و جایگاهی که هستیم شرایط فیزیکی را برای حضور بیشتر و راحت‌تر این افراد در جامعه فراهم کنیم که در سی‌سخت به دنبال همین موضوع هستیم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: عشق زلزله ایران مسکن مشارکت تشکل خبرگزاری فارس یاسوج یاران عشق سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۰۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان روستای احمد آباد سفلی در تکاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اعضای کانون خادم یاران رضوی   با حضور در مدرسه روستای احمد آباد سفلی تکاب   از معلمین پر تلاش این مدرسه تجلیل کردند.

در این آئین که به مناسبت هفته معلم ترتیب یافته بود اعضای کانون خادم یاران رضوی تکاب با اهدای لوح سپاس و شاخه گل از زحمات معلمین این روستا تجلیل  کردند.

 

 

دیگر خبرها

  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • هشدار شهرداری به صاحبان منازل متروکه و فرسوده
  • همایش «یاد یاران» در بیجار برگزار می‌شود
  • هشدار شهرداری منطقه چهار یزد به صاحبان منازل فرسوده
  • ساعت پخش بازی آاس رم و بایر لورکوزن امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ آزمون سخت یاران سردار
  • تجلیل از معلمان روستای احمد آباد سفلی در تکاب
  • نصب بیش از ۷۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۱۰ اصفهان
  • اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند