Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مجید صباغ زاده صبح امروز در بازدید از محورهای مواصلاتی استان اردبیـل با اشاره به قابلیت‌های بالای گردشگری و ترانزیتی استان اردبیـل اظهار کرد: برای سرعت بخشیدن به طرح‌ها و پروژه‌هایی که می‌توانند ارتقاء ایمنی محورها را افزایش دهند، مسؤولان استانی و کشوری باید بیش از پیش در تامین اعتبارات لازم یاری‌گر راهداری باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اجرای طرح راهداری محوری در محورهای شریانی و پرتردد اشاره کرد و افزود: در قالب این طرح راهداران پرتلاش پاک‌سازی شانه و حاشیه راه، شانه سازی، تعریض و اصلاح افتادگی شانه راه، لکه‌گیری و درزگیری، اصلاح شیب شیروانی، تسطیح حریم راه‌ها و ترمیم خرابی آسفالت، اصلاح، تعمیر و رنگ آمیزی پایه تابلوها و سیستم‌های روشنایی راه‌ها را انجام می‌دهند.

مدیرکل دفتر توسعه ایمنی راه و حریم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اجرای بیش از ۱۳ نوع فعالیت در طرح راهداری محوری را بیان کرد و ارتقاء ایمنی محورهای مواصلاتی را اولویت اصلی راهداری دانست.

صباغ زاده با اشاره به اقدامات انجام یافته در طرح راهداری محوری در استان اردبیل بر خدمت‌رسانی هرچه شایسته به مردم شریف استان تاکید کرد.

بازدید از کارگاه تولید نیوجرسی، انبار تابلو و علائم اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان گرمی، پایانه مرزی بیله‌سوار و محورهای مواصلاتی از جمله برنامه‌های صباغ زاده در سفر به استان اردبیل بود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل نیز گفت: در ۲ ماه گذشته ۱۲۵ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیرمجاز شناسائی، توقف و قلع و قمع شد.

صبحی با بیان اینکه در مدت یاد شده ۱۴۰ مورد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در حریم قانونی راه توسط گشت‌های راهداری شناسائی، برخورد و قلع و قمع شده، حفاظت و صیانت از راه و حریم آن را خط قرمز راهداری دانست و بر برخورد قاطع با متخلفان تاکید کرد.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان اردبیل ایمنی محورهای مواصلاتی گردشگری محورهای مواصلاتی استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۰۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری

مسعود مثنوی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در حادثه اول طی اعلام مردمی خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محور روستای کرتگل به شهر آلونی دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم پایگاه امداد و نجات شعبه خانمیرزا با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری با اشاره به برجا ماندن چهار مصدوم در این حادثه، ادامه داد: نیروهای امدادی پس از ارزیابی و تثبیت صحنه حادثه و مصدومین و انجام اقدامات کمک‌های اولیه و پیش بیمارستانی آن‌ها را به مرکز درمانی منتقل کردند.

مثنوی با اشاره به وقوع حادثه دوم مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی سنگین با تراکتور در نزدیکی سه راه گوشکی، عنوان کرد: به سرعت تیم پایگاه امداد و نجات شعبه خانمیرزا با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: این حادثه دو مصدوم در برداشت که یک نفر از مصدومین به‌صورت سرپایی درمان و مصدوم بعدی نیز به مرکز درمانی منتقل شد.

کد خبر 6090509

دیگر خبرها

  • اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • محورهای مواصلاتی،متحمل بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی
  • خط کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است