Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ سید سعید شاهرخی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در همدان با بیان اینکه شاخص‌های حوزه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی استان همدان در سطح کشور قابل تقدیر و تشکر است، افزود: پروژه‌هایی با اعتباری بیش از ۱۰هزار میلیارد تومان در استان، در حال اجرا هستند.

وی با اشاره به اینکه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی ارائه راه‌کارها در راستای مانع‌زدایی است، تصریح کرد: موانع بخش خصوصی که از اختیارات استان خارج است، نیاز به پیگیری کشوری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان اضافه کرد: موانع بخش خصوصی شناسایی و با بررسی کارشناسی در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی مطرح شود تا مانع زدایی شوند.

شاهرخی، با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان در نهایت همراهی، نقش برجسته‌ای در پیشبرد پروژه‌ها دارند، خاطرنشان کرد: رشد ۳درصدی بانک‌های دولتی استان در راستای پرداخت تسهیلات قابل تقدیر است که امیدواریم در سال جدید نیز تلاش کنند میزان پرداخت آن‌ها نسبت به میانگین کشوری افزایش یابد. 

استاندار همدان با تاکید بر اینکه بیش از ۳۰۰ واحد تولیدی در استان در حوزه‌های مختلف در حال ساخت است، یادآور شد: طبق تفاهم‌نامه با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) پروژه‌هایی با اعتبار دو هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در استان همدان اجرا می‌شود.

46

کد خبر 1519222

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان همدان بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۰۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش تصدی گری دولتی و ارتقای بخش خصوصی لازمه رونق اقتصاد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، اصغر جهانگیر گفت: با ایجاد ستاد اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه به تولید و بخش خصوصی دقیق و تخصصی پرداخته شده و با حمایت از سرمایه گذاری موانع تولید برطرف می شود.

وی تغییرات مداوم در ساختار دولتی و اداری را آفت توسعه و عامل سردرگمی سرمایه گذاران برشمرد و افزود: تغییرات مدیریتی عامل ناقص اجرا شدن سیاست‌های کلان است و این سیاست‌ها در برخی از موارد ممکن است اصلا اجرا نشود.

اصغر جهانگیر گفت: سال گذشته قرارداد‌های عادی پر تکرار مانند معاملات ملکی در قوه قضائیه ساماندهی شدند و آمادگی داریم این اقدام را در منطقه آزاد کیش هم اجرا کنیم.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی
  • اعضای شورای اسلامی فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • اعطای ۸۰ مجوز گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری
  • کاهش تصدی گری دولتی و ارتقای بخش خصوصی لازمه رونق اقتصاد
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • اعتبار ۴۰ هزار میلیاردی پروژه آب‌های سرانی خراسان شمالی در ۱۴۰۳
  • گلایه استاندار کرمان از بانک‌های خصوصی