Web Analytics Made Easy - Statcounter

«قدرت الله ولدی» روز پنج‌شبنه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برهمین اساس، اجازه ایجاد ستاد تبلیغاتی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در رینگ مرکزی شهر ملایر داده نمی شود.

وی افزود: در شورای تامین و هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات شهرستان ملایر موضوع تعدد ستادهای انتخاباتی نامزدها مطرح و ایجاد این مراکز خارج از محدوده مرکزی شهر بلامانع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: داوطلبان شورای شهر نیز در مدت زمان قانونی تبلیغات با هماهنگی و مجوز ستاد انتخابات شهرستان ملایر می توانند نسبت به ایجاد ستادهای تبلغیاتی در مناطق مختلف شهرداری اقدام کنند.

ولدی تاکید کرد: مسئولان ستادهای انتخاباتی حامیان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان ملایر نیز می بایست به صورت کتبی به فرمانداری معرفی شوند.

وی با تاکید بر اینکه هرگونه تجمع در ستادهای انتخاباتی داوطلبان ممنوع است و با متخلفان طبق قانون برخورد می شود، افزود: داوطلبان موظف هستند تمامی دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی مرتبط با کرونا را به خوبی رعایت کنند تا مشکلی در روند برگزاری انتخابات به خصوص در زمان قانونی فعالیت های تبلیغاتی ایجاد نشود.

فرماندار ویژه ملایر تاکید کرد: تمام تلاش ما ایجاد بستر مناسب برای حضور حداکثری، مشارکت پرشور و آگاهانه مردم در پای صندوق های رای است و برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری انتخاباتی حداکثری، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

ولدی گفت: ملایر آمادگی لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم در ۲۸ خرداد را دارد و تمامی مجریان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات با سرلوحه قرار دادن اصل مهم بیطرفی و قانونمداری، برای برگزاری هرچه باشکوهتر این دوره از انتخابات تلاش می کنند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد امسال برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ همدان ملایر استانداری همدان تبلیغات انتخاباتی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ همدان ملایر انتخابات ۱۴۰۰ همدان ملایر استانداری همدان تبلیغات انتخاباتی اخبار کنکور برگزاری انتخابات دوره انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۰۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری روزهای تدبر قرآنی در ملایر

دریافت 8 MB

به گزارش خبرنگار مهر، حضور اعضای مرکز ۳ ملایر در گپ و گفت با آقای نصرالهی با موضوع جایگاه نماز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان برگزار شد.

کد خبر 6093614

دیگر خبرها

  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس در ملایر
  • تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی از فردا در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • راه دستیابی به قله به دانشجویان آموزش داده شود
  • برگزاری روزهای تدبر قرآنی در ملایر
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای