Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عزیزاله شهبازی، استاندار البزر گفت: یکی از این مجموعه ها در ابتدای فعالیت کاری خود دارای ۲ هزار نیروی کار بوده که بنا به عللی نیروهای آن تعدیل و مجموعه بلاتکلیف مانده است.

استاندار البزر افزود: مگر نه اینکه تمام مسئولان استان برای ایجاد حتی یک شغل مسوول هستند، چرا باید در مقابل چنین موضوع مهمی کوتاهی شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهبازی گفت: هر مسوول، سازمان و دستگاهی که سنگ پیش پای این مجموعه انداخته باید به مراجع قضایی معرفی شود چراکه اکنون مدت ها است سرمایه ای که ثروت این کشور محسوب می شود، این گونه بدون استفاده قرار گرفته و نیروی کار آن نیز بیکار شده است.

او افزود: مجموعه تجاری و تفریحی و اداری دیگر نیز در کرج به چنین وضعی دچار است که تعداد زیادی نیروی انسانی می توانند در آن مشغول به کار شوند، از این رو باید به صورت فوری کارگروهی تشکیل و تدابیر لازم در کمترین زمان ممکن اتخاذ که دوباره شاهد فعالیت این ۲ مجموعه باشیم.

استاندار البرز گفت: باید کارگروه ویژه ای برای حل مشکلات این ۲مجموعه بزرگ تشکیل و نتایج آن به سرعت مشخص و ابلاغ شود.

شهبازی با بیان اینکه در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها، این ستاد با حساسیت دوچندان به فعالیت خود ادامه می دهد، افزود: بر این اساس باید با اهتمام و جدیت بیشتری به رفع موانعی که بر سر راه تولید، سرمایه گذاری و اشتغال است، بپردازیم.

او گفت: سرمایه گذاران و تولیدکنندگان گنجینه های ارزشمندی هستند که باید حضور و فعالیتشان را مغتنم دانست، از این رو در البرز با ایجاد بسترهای مناسب به لحاظ زیرساختی و حمایت های تسهیلاتی فرش قرمزی برای حضور آن ها فراهم کردیم.

شهبازی افزود: اکنون نیز باید تمامی دستگاه های اجرایی، شوراهای اسلامی شهر و شهرداران استان، همگام با شعار سال و سیاست های ابلاغی در راستای رفع موانعی که بر سر راه تولیدکنندگان قرار دارد، اقدامات و هماهنگی های لازم را داشته باشند.
وی افزود: تمام ما به عنوان مسئولان و کارگزاران این نظام، موظف هستیم که تا آخرین لحظه مسوولیت و مدیریت، وظایف خود را به نحو مطلوب دنبال کنیم.

استاندار البرز گفت: از ابتدای مسوولیتم در استان همپای تمامی مدیران و مسئولان استان برای توسعه و آبادانی البرز تلاش کردم و بر این باور هستم که کسانی که نمی توانند با این مسیر و قطار توسعه استان همراه باشند، باید از دور خارج شوند.

انتهای پیام/ر . ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رفع موانع تولید تجاری سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۰۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایثارگران میدان‌داران واقعی حکمرانی جمهوری اسلامی ایران هستند

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز پنج‌شنبه در دیدار با گروه‌ها و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در مجتمع توان‌بخشی ایثار اظهار داشت: ایثارگران و جانبازان شاهدان قابل‌رؤیت هستند.

وی افزود: برای دیدن شهدای والامقام باید بصیرت داشته باشیم و باید از شهدا درس بگیریم.

استاندار لرستان از ایثارگران به‌عنوان میدان‌داران واقعی حکمرانی جمهوری اسلامی ایران یادکرد و گفت: با مهربانی مردم به‌ویژه جامعه ایثارگر مشقت کاری برای ما آسان می‌شود.

شفقت، تصریح کرد: در دوران بعد از انقلاب ضمن اینکه دشمنان هجمه‌های مختلفی برای ما داشتند و دارند و خواهند داشت، با وجود همه این مشکلات توانسته‌ایم روبه‌جلو حرکت کنیم.

وی بیان‌داشت: توان و تلاش را به کار خواهیم گرفت که مشکلات را برطرف کنیم و مسئولین باید جهادی کار کنند تا کم‌کاری‌ها جبران شود.

استاندار لرستان با اشاره به نقش ایثارگران در جامعه، اظهار کرد: به پشتیبانی جامعه ایثارگر افتخار می‌کنم.

کد خبر 6095390

دیگر خبرها

  • احداث بزرگترین پارک نوری موضوعی کشور در مجتمع گردشگری صفه اصفهان
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکمرانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • بازدید سرزده استاندار البرز از پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • مجلس حقوق کارگر را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با گروه صنعتی زرنام
  • ساعت فعالیت اماکن تفریحی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با یک گروه صنعتی
  • اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد