Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@15:06:25 GMT

جلسه هیأت امنای مؤسسه کشوری مهد قرآن برگزار شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۰۷۹۱

جلسه هیأت امنای مؤسسه کشوری مهد قرآن برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین جلسه هیأت امنای مؤسسه مهد قرآن در سال ۱۴۰۰ با حضور حجت الاسلام فومنی الحائری مؤسس و رئیس هیأت امنا و سایر اعضای هیأت رئیسه در دفتر مرکزی مؤسسه تشکیل و سیاست‌ها و برنامه‌های کلان به تصویب رسید.

در این جلسه که آقایان منوچهر متکی، محسن رفیق دوست، محمود معیر زاده، حجت الاسلام نوری شاهرودی و ربانی و سید محمود چاوشی از اعضای هیأت امنای مؤسسه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه محمود چاووشی مدیر عامل مؤسسه مهد قرآن گزارشی از عملکرد مؤسسه در سال ۱۳۹۹ را ارائه نمود و در خصوص برنامه‌های سال جاری در راستای جذب، رشد و شکوفایی حافظان قرآن، تربیت مربیان، امور اجرایی و بودجه بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر 5220480 سمانه نوری زاده قصری

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن رفیقدوست قرآن فعالیت های قرآنی مهد قرآن فعالیت های قرآنی قرآن کریم قرآن سازمان تبلیغات اسلامی انتخابات 1400 ماه مبارك رمضان انقلاب اسلامی ایران حجت الاسلام محمد قمی شبکه قرآن و معارف سیما حضرت عبدالعظیم حسنی حوزه علمیه دهه کرامت مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۰۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود

جعفر رئیسیان زاده در این باره اظهار داشت: این برنامه با حضور تولیت معزز آستان قدس رضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران ارشد ملی و استانی، با هدف تجلیل از کارگران به عنوان ارکان اصلی تولید و تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، تدارک دیده شده است.
وی، با اشاره به اینکه این مراسم  روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه بعد از نماز مغرب و عشا در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این مراسم از ۲۵ هزار کارگر مشهدی به همراه خانواده‌هایشان تجلیل خواهد شد.
معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی خاطرنشان کرد:مدعوین به این مراسم از طریق کارفرمایان در کارخانجات مختلف شناسایی شده‌اند به طوری که سهمیه‌ای برای تجلیل از کارگران شاغل در هر کارگاه تولیدی و مجموعه فعال در امر تولید در نظر گرفته شده است.
رئیسیان زاده  ابراز داشت: ویژه برنامه های این مراسم شامل جشن خانوادگی، اجرای سرود و نماهنگ‌های مذهبی، برنامه‌های شاد برای کودکان، سخنرانی و نور افشانی است و در پایان مراسم، غذای متبرک رضوی به خانواده‌ها اهدا خواهد شد.
وی گفت: همچنین در این برنامه از تعدادی از کارگران نمونه که در راستای تولید کار ویژه و منحصر به فردی انجام داده‌اند نیز به نمایندگی از تمامی کارگران تقدیر به عمل خواهد آمد.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • دشمن از اقتصادوحجاب در حوزه امنیتی علیه کشورمان سواستفاده می کند
  • ۲۰۰ عنوان برنامه عقیدتی سیاسی در استان تهران برگزار می‌شود
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • کنکور در کمال امنیت و صحت برگزار شد/ تکرار در یک منطقه سیل زده
  • ماجرای جنجالی شدن اهدای دکترای افتخاری به رئیسی
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • ماجرای اهدای دکترای افتخاری به رئیسی و انتقادی که گاف از آب درآمد!
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن