Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه از بهره‌مندی 10 هزار مربی و داور از آموزش‌های فدراسیون سه‌گانه طی دو سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، مهدی گودرزی در دیدار با حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، اظهار کرد: لازمه موفقیت در ورزش فعالیت اصولی است به‌نحوی‌که اگر دارای برنامه مدون باشیم می‌توانیم بسیاری از مسائل و مشکلات را رفع کنیم و بلعکس آن نیز را می‌توان با بی‌برنامه بودن رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کسب تجربیات در دوران نائب رئیسی فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه طی سالیان گذشته، اظهار کرد: آنچه در سال‌های گذشته از ضعف‌ها و قوت‌ها برداشت شد امروز به‌عنوان چراغ راه فدراسیون و هیئت‌های ورزشی استانی تعریف شده تا بتوانیم با ساختاری مشخص نسبت تعالی ورزش تلاش کنیم.

رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه در ادامه با تأکید بر اینکه ایده مقدم بر اعتبارات است، گفت: یک رئیس هیئت خوب در بدترین شرایط اقتصادی نیز می‌تواند اقداماتی انجام دهد که موجب جلوگیری از مواردی همچون اتلاف سرمایه و غیره شود.

وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته 13 جلسه هیئت‌رئیسه ورزش‌های سه‌گانه با حضور افراد شاخصی همچون معاون جوانان وزارت ورزش و دوستان دیگر برگزار شده است، گفت: در زمینه اسپانسرینگ و حامیان مالی نیز با شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی و دولتی متعددی دیدار و گفتگو صورت‌گرفته که خوشبختانه نتایج بسیار خوبی را در سال گذشته شاهد بودیم.

گودرزی ارائه آموزش‌های مربیگری، داوری، آمادگی جسمانی و غیره را محصول قابل‌عرضه ورزش عنوان کرد و گفت: طی 2 سال گذشته 10 هزار نفر از دوره‌های مربیگری فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه بهره‌مند شدن که این مهم علاوه بر ارتقاء سطح علمی و مهارتی مربیان و داوران موجب ایجاد اشتغال برای مربیان نیز شده است.

وی با تأکید بر اینکه امروز باید مدل مدیریتی ما به سمت تخصص‌گرایی حرکت کند چراکه می‌تواند موجب استعدادیابی حداکثری در بین جوانان و نوجوانان باشد، گفت: امیدواریم در آینده نه‌چندان دور شاهد توسعه بیش‌ازپیش ورزش همدان خصوصاً هیئت ورزش‌های سه‌گانه باشیم.

رئیس فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه در پایان با اشاره به ایجاد سایت معرفی کمپ‌های سطح ارتفاع استان همدان ضمن تقدیر از دکتر سیفی جهت اجرای این مهم در همدان باتوجه‌به سطح ارتفاع استان نسبت به سایر نقاط کشور، گفت: فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه آمادگی حضور یک تیم به‌صورت پایلوت در روز رونمایی از این سایت در استان همدان را دارد.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های ارتباطی دیگری نیز در نقاط مختلف دنیا، در این زمینه وجود دارد، گفت: آمادگی لازم جهت توسعه روابط و همکاری‌های هرچه بیشتر با اداره کل ورزش و جوانان استان همدان را داریم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مهدی گودرزی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان حمید سیفی رئیس فدراسیون ورزش های سه گانه فدراسیون ورزش های سه گانه استان همدان سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۰۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، شهرام صیادی با بیان اینکه توجه به سلامت روان خانواده هم اندازه سلامت جسمانی مهم است گفت: در سال گذشته به همت روانشناسان مراکز بهداشتی استان بیش از ۵۱ هزار بیمار دارای اختلالات روانپزشکی و بیش از ۲۲ هزار نفر در سو مصرف مواد مخدر و بیش از ۷ هزار مورد خشونت خانگی شناسایی و تحت پیگیری و درمان قرار گرفتند.  صیادی گفت: البرز نشینان می‌توانند با مراجعه به نزدیکترین پایگاه بهداشتی محل سکونت خود از خدمات رایگان سلامت روان و روانشناسی در حوزه‌های مختلف اختلالات روانی، افسردگی، اضطراب، فرزند پروری، خانواده، روابط اجتماعی، تحصیلی، خشونت‌های خانگی، اعتیاد بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • بهره‌مندی ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی در مازندران ‌
  • بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • همکاری ۴۲ گانه برنامه آبادیران و بهزیستی برای رفع چالش‌های حوزه معلولین
  • بهره‌مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره بهزیستی مازندران
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر
  • بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی
  • راه‌اندازی مجدد دبیرخانه «شهر اسلامی» در شهرداری اصفهان
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم