Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@03:35:11 GMT

رئیس دادگستری بردسیر منصوب شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۰۹۳۸

رئیس دادگستری بردسیر منصوب شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، طی حکمی از سوی آیت الله سید ابراهیم رئیسی، ریاست قوه قضائیه، محمد سالاری، بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کرمان به سمت رئیس دادگستری شهرستان بردسیر منصوب شد.

در متن این حکم از سوی آیت الله رئیسی آمده است:

"امیداست با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت‌های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومان و ستمدیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سر لوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی و همراه با سرعت لازم، موفق و موید باشید".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آئین تودیع و معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان بردسیر روز شنبه ۸ خرداد ماه با حضور یدالله موحد، رییس کل دادگستری استان کرمان و معاونین او، امام جمعه و فرماندار بردسیر برگزار خواهد شد.

در این مراسم از خدمات و زحمات حسین رمضانی زاده، رئیس سابق دادگستری شهرستان بردسیر تجلیل به عمل می‌آید.

 انتصاب تمامی قضات و روسای حوزه‌های قضایی سراسر کشور با امضای شخص آیت الله رئیسی، رییس قوه قضائیه صورت می‌گیرد.

 محمد سالاری از سال ۱۳۹۰ وارد دستگاه قضائی شده است. تصدی شعب چهارم دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب، معاونت دادستان عمومی و انقلاب و بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت و بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب کرمان از سال ۱۳۹۵ در کارنامه سالاری است. 

سالاری دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق گرایش جزا و جرم شناسی هست و هم اکنون در مقطع دکتری در حال تحصیل است. 

انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتصاب جدید قوه قضائیه دادسرای عمومی و انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۰۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر، منصوب و معرفی شدند

جلسه معارفه با حضور استاندار بوشهر و رئیس دیوان عدالت اداری کشور برگزار و محمد چمکوری، الله‌کرم خواجه و بتول گرگین به‌عنوان اعضای شبکه پیگیری اجرای قانون اساسی در این استان منصوب و معرفی شدند.

این شبکه برای نخستین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل شده و در حکم انتصاب اعضای شبکه پیگیری اجرای قانون اساسی در استان بوشهر که از سوی معاون قانون اساسی معاون حقوقى رئیس جمهور و دبیر هیئت پیگیری اجرای قانون اساسی صادر شده، آمده است: در راستای مردمی‌سازی پیگیری اجرای قانون اساسی موضوع ماده یکم دستورالعمل نحو اعمال مسئولیت رئیس جمهور در اجرای قانون اساسی ابلاغی سوم مرداد ۱۴۰۱ رئیس جمهور و به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانی در حوزه اجرای میثاق ملی (قانون اساسی) موضوع ماده هشتم دستورالعمل فوق‌الذکر و با لحاظ ماده دوم شیوه تشکیل و فعالیت‌های شبکه پیگیری اجرای قانون اساسی در کشور به موجب این حکم محمد چمکوری، الله‌کرم خواجه و بتول گرگین به‌عنوان عضو شبکه پیگیری اجرای قانون اساسی در استان بوشهر منصوب می‌شوید.

استاندار بوشهر در این آیین اظهار داشت: ۳ نفر از حقوقدانان سلیم‌النفس و با کیفیت به عنوان عضو شبکه پیگیری اجرای قانون اساسی در استان معرفی شده اند و امیدوارم در این مسیر به توفیقات مورد نظر برسند.

احمد محمدی زاده افزود: قانون اساسی مظهر اهداف انقلاب اسلامی است و اجرای دقیق آن موجبات اعتلای نظام می‌شود.

وی اضافه کرد: اجرای صحیح قانون اساسی، درمان برخی مشکلات جامعه است و باید اساسا کار‌ها بر معیار قانون اساسی انجام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر، منصوب و معرفی شدند
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر
  • قضات در راستای کاهش اطاله دادرسی، صدور آرای متقن، دعوت به سازش تلاش کنند
  • بازدید دادستان کل کشور از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس
  • چرخه بازپروری معتادان متجاهر کامل اجرا نمی‌شود
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد
  • معرفی اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری