Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@07:15:38 GMT

«چهرازی» صاحب تیزر شد/ وقتی عشق تنها راه نجات است

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۱۰۶۷

‍‍‍‍‍‍

دریافت 5 MB

به گزارش خبرنگار مهر، نمایش «چهرازی» به نویسندگی مهدی راستی، کارگردانی کامبیز نیک‌آمیز و تهیه کنندگی سارا داروفروش تا ۲۸ خرداد ساعت ۱۷:۳۰ در خانه نمایش مهرگان روی صحنه می‌رود. تیزر این اثر نمایشی نیز به تازگی منتشر شده است.

«چهرازی» زندگی ۹ نفر را که هر کدام به جرمی که خودشان فکر می‌کنند سنگین و نابخشودنی است در یک آسایشگاه بستری هستند و همگی فکر می‌کنند قرار است سه روز دیگر اعدام شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به آنها اعلام می شود در صورتی از اعدام نجات می یابند که عشق را به زندگی خود بیاورند در واقع تنها راهی که برای زنده ماندن دارند نجات عشق است.

الناز زاهدی، کامبیز نیک آمیز، سحر آژیر، مریم زارعی، ملیکا شاگردی، حسین صفدری، رضا لک، مهدی راستی، درسا علی آبادی، زهرا عسگری، فاطمه آزادخواه، فاطمه آقاپور، اشکان دهقانی، بهار شعرباف، احمدرضا طاهری، ابراهیم موسوی، محمدعرفان باقری، مانی محمدی، متین وکیلی، متین نیکنام در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند.

کاراکترهای این اثر نمایشی برگرفته از شخصیت های پادکست «رادیو چهرازی» است که چند سال قبل بسیار محبوب شد. البته در اجرا بر ابعاد شخصیتی و ویژگی های این کاراکترها افزوده شده و آنها بسط و گسترش زیادی پیدا کرده اند.

«رادیو چهرازی» نام یک پادکست به زبان فارسی است که سال ها بین کاربران فضای مجازی محبوب بود و همچنان هست. این پادکست از اسفند ۹۱ تا بهمن ۹۲ در قالب ۲۱ اپیزود منتشر شد و داستان آن، مجموعه‌ روایتی از چند دیوانه در آسایشگاه چهرازی (ابراهیم چهرازی) با نام‌های جمشید، دلبر و حبیب است که اتفاقات مختلفی را دنبال می کند ... .

کد خبر 5220316 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: خانه نمایش مهرگان تیزر سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر فیلم سینمایی فیلم کوتاه موسیقی ایرانی حضور هنر ایران در جهان تئاتر ایران رادیو سلامت سینمای مستند انتخابات 1400 صدا و سیما ویروس کرونا برنامه رادیویی برنامه تلویزیونی شبکه دو سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۱۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تیزر جذاب باشگاه هوادار برای بازی در جام حذفی / فیلم
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • وقتی «خانه خدا» سینماها را شلوغ کرد
  • تیزر | گفت‌وگوی ایمنا با اعضای شورای شهر اصفهان
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • تصویری از پلاکارد روحانیون علیه ابراهیم رئیسی در تجمع قم
  • تحریم‌ها در ایران هرگز به نتیجه نخواهد رسید