Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@02:06:13 GMT

اولین گام اینتر برای انتخاب جانشین کونته

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۱۱۵۵

اولین گام اینتر برای انتخاب جانشین کونته

در روزی که آنتونیو کونته از سرمربیگری تیم فوتبال اینتر استعفا کرد، مدیران این باشگاه اولین قدم برای انتصاب جانشین او را برداشتند.

به گزارش مشرق، شب گذشته دوران دو ساله حضور آنتونیو کونته روی نیمکت تیم اینتر به پایان رسید و این مرد ایتالیایی به دلیل اختلافاتش با مدیران باشگاه در حوزه نقل‌وانتقالات رسماً از این تیم جدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما رخ دادن این اتفاق قبل از اعلام رسمی باشگاه هم قابل پیش‌بینی بود به خصوص وقتی که اعلام شد باشگاه اینتر گزینه جانشینی کونته را انتخاب کرده است و آن هم کسی نیست جز سیمونه اینزاگی سرمربی تیم فوتبال لاتزیو.

بیشتر بخوانید:

آنتونیو کونته از اینترمیلان جدا شد

طبق گزارش شبکه اسکای اسپورت ایتالیا پیش از آنکه باشگاه اینتر جدایی کونته را به صورت رسمی تأیید کند، «تولیو تینتی» مدیربرنامه‌های اینزاگی به دفتر مرکزی باشگاه اینتر در شهر میلان رفته است. البته حضور او در آن مکان الزاماً نمی‌تواند به معنا مذاکره برای آینده اینزاگی باشد، چرا که او همزمان مدیربرنامه‌های آلساندرو باستونی مدافع اینتر هم هست که اخیراً برای تمدید قراردادش با اینتر وارد مذاکره شده بود.

چیزی که کونته را مجاب به خاتمه همکاری با اینتر کرد، تصمیم باشگاه برای فروش یک یا چند بازیکن تیم برای جبران کسری بودجه 70 میلیون یورویی‌اش بوده است، ضمن اینکه باشگاه از کونته و سایر اعضای خود خواسته بود که حقوق‌شان را هم 20 درصد کاهش دهند.

درست در همان روزی که اینتر به همکاری‌اش با کونته خاتمه، داد، قرار بود که اینزاگی نیز با مدیران باشگاه لاتزیو درباره تمدید قراردادش صحبت کند. اکنون مشخص نیست که رفتن کونته از اینتر چه تأثیری روی روند مذاکرات اینزاگی با لاتزیو بگذارد.

به نظر می‌رسد اینتری‌ها قصد دارند پیش از قطعی شدن تمدید قرارداد اینزاگی او را که اندیشه‌های تاکتیکی مشابه کونته دارد، به خدمت بگیرند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین لاتزیو اینترمیلان آنتونیو کونته سیمونه اینزاگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۱۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است

یک گزارشگر فوتبال ایتالیا، ورود مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به اینتر و بازی کردن وی به جای الکسیس سانچس را گامی رو به جلو برای نراتزوری می‌داند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ریکاردو ترویسانی درباره نقل‌وانتقالات تیم فوتبال اینتر برای فصل 25-2024 اظهار داشت: عوامل تیم مانند مربیان و مدیران در اینتر ثابت می‌مانند و به جز بازیکنانی که با خرید نفرات جدید جایگزین می‌شوند، سیمونه اینزاگی از بازیکنان فعلی استفاده می‌کند.

گزارشگر شبکه «مدیاست» ایتالیا با تمجید از خریدهای نراتزوری برای فصل آینده گفت: زیلینسکی و طارمی دو خرید بسیار کاربردی و مفید هستند. جایگزینی طارمی به‌جای الکسیس سانچس یک گام رو به جلو است و زیلینسکی می‌تواند جانشین خوبی برای مخیتاریان باشد.

مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد

طارمی طی 178 مسابقه‌ای که با پیراهن پورتو بازی کرده، 88 گل و 54 پاس گل به نام خود به ثبت رسانده است و در فصل آینده به اینتر می‌پیوندد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمجید ویژه از طارمی؛ حضور او برای اینتر یک گام به جلو است
  • اینزاگی در اینتر ماندگار است
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • حرکات نمایشی مارکوس تورام با توپ در جشن قهرمانی اینتر / فیلم
  • سوپرگل آلوارو رکوبا با پیراهن اینتر مقابل پروجا (2000/4/30) / فیلم
  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد؛ او فضا‌ها را باز می‌کند
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید