Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام طباطبایی با اشاره به برگزاری مراسم سوگواری سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در مسجد موسی بن جعفر(ع)، گفت: ۵۰۰ پرس غذای گرم در پایان این مراسم بین کارتن‌خواب‌های منطقه غیاثی تهران توزیع می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمد طباطبایی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مراسم سوگواری حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در پنجم و ششم مردادماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت موسی بن جعفر علیه الاسلام برگزار می شود، اظهار کرد: حجت الاسلام والمسلمین عباس اکبری، استاد حوزه علمیه تهران در این مراسم سخنرانی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جماعت حضرت موسی بن جعفر علیه الاسلام (واقع در تهران، خیابان شهید سعیدی) افزود: ۵۰۰ پرس غذای گرم توسط پایگاه بسیج این مسجد در پایان این مراسم میان کارتن خواب های منطقه غیاثی تهران توزیع می شود.

 

وی در ادامه با بیان اینکه حضرت سیدالکریم (ع) به دلیل اطاعت از امام زمان خویش به این جایگاه عظیم رسید، گفت: ایشان در کلاس های درس‌شان کاملا مطابق با کلام نورانی ائمه اطهار علیهم الاسلام رفتار و سخنرانی می کردند.

 

حجت الاسلام طباطبایی در ادامه با اشاره به بیان و شرح روایات و تفسیر قرآن کریم توسط حضرت عبدالعظیم حسنی علیه الاسلام در مسجد، تاکید کرد: این سنت این محدث و فقیه عظیم الشان نشان دهنده اهمیت دادن ایشان به جایگاه مسجد بود که همین موضوع نیز موید رفتار نبوی و علوی حضرت سیدالکریم (ع) است.

 

وی با بیان اینکه هر کس خود را شیعه اهل بیت (ع) می داند باید مسجد را مرکز فعالیت های دینی، فرهنگی، علمی و اقتصادی قرار دهد، گفت: مسجد در سیره و سنت چهارده معصوم علیهم الاسلام بهترین پایگاه به حساب می آید.

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مومنانه حضرت عبدالعظیم حسنی ع فعالیت های مسجدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۱۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید موسی موسوی به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله وانا الیه راجعون

خبر ارتحال عالم رباني ومجاهد مرحوم ماموستا ملا احمد فخری موجب كمال تاثر گردید. این فقیه بصیر از پیشگامان انقلاب اسلامی و از یاوران صدیق  حضرت امام و مقام معظم رهبری بود وهمواره با زهد و تواضع خاص  توفیق بالائی در خدمت خالصانه به مردم  داشت وشمع جمعی برای یاوران انقلاب بود. اینجانب  این فقدان اسفبار  را محضر روحانیت خدوم و مردم بزرگوار آن منطقه و خانواده و فرزندان ایشان تسلیت عرض نموده، غفران و علو درجات وجبران این ضایعه را از خداوند منان مسئلت دارم.

سیدموسی موسوی
نماینده سابق حضرت امام و رهبری معظم در منطقه کردستان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • احکام دین باید در اجتماع جاری شود
  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • یورش شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع)/ محدودیت‌ها در قدس اشغالی برای نمازگزاران