Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، رضا رضایی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در شهرستان دالاهو، اظهار داشت: با توجه به شیوع همه‌گیری کرونا برنامه واکسیناسیون در کشور و به تبع شهرستان در حال انجام است.

وی با اشاره به فعالیت ۲۸ تیم در شهرستان دالاهو به منظور انجام واکسیناسیون عمومی، تصریح کرد: با همکاری ادرات آموزش و پروش، هلال احمر، مقاومت بسیج و فرمانداری علاوه بر ۶ مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی و خانه بهداشت، ۲ پایگاه واکسیناسیون تجمیعی نیز براساس دستورالعمل وزارت بهداشت در امر واکسیناسیون عمومی مشارکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست شبکه بهداشت و درمان دالاهو در پایان از همشهریان خواست، با توجه به نقش واکسیناسیون در کاهش موارد شدید بیماری و همچنین کاهش مرگ و میر در صورت دریافت پیامک یا تماس تلفنی حتما برای تزریق واکسین کرونا مراجعه کنند چرا که با هر مورد واکسیناسیون یک گام به پایان همه‌گیری نزدیک خواهیم شد.

انتهای پیام/پ

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس رضا رضایی مشارکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۱۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب

حجت الاسلام والمسلمین شیخ مصطفی باقری بنابی با اشاره به برپایی نماز اول وقت در ادارات گفت: حل مشکلات جامعه مستلزم نهادینه شدن اقامه نماز در جامعه است و باید سعی کنیم هیچ وقت نماز خود را به تأخیر نیندازیم لذا به تأخیر انداختن نماز از اول وقت یکی از مصادیق استخفاف و سبک شمردن نماز است که در روایات بسیاری مورد نکوهش شدید قرار گرفته است.

رضا لعلی فرماندار بناب نیز در این جلسه در خصوص موضوع عفاف و حجاب اظهار نمودند که ما باید در چارچوب قانون عمل نموده و نظارت بر عفاف و حجاب را از ادارات و نهاد­های دولتی شروع نماییم. چرا که مسئولین و کارکنان دولت باید الگویی برای سایر مردم باشند.

 رئیس شورای اقامه نماز استان هم  با اشاره به بخشنامه اقامه نماز جماعت در اداراتی که بیش از ده نفر کارمند دارند اشاره نموده و افزودند که ادارات باید نمازخانه داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین آقاجانی در ادامه با اشاره به اهمیت نماز اظهار نمودند که رهبر معظم انقلاب هر سال دو پیام برای ملت ایران دارند که اولین آن در مورد «نماز» و دومی در مورد «حج» است. همچنین به منظور نظارت بر فعالیت‌های دستگاه­های اجرایی و نهاد‌ها در حوزه نماز سامانه سجاده از سال ۱۳۸۲ راه­اندازی شده و دستگاه‌ها باید فعالیت­های خود را در این سامانه ثبت نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • رفع مشکلات «ماماها» نیازمند توجه مسوولان/جذب ۱۰۰ ماما در کردستان
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • ساخت ۱۱ مدرسه جدید در سیرجان
  • یک هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • سازمان جهانی بهداشت: سوءتغذیه در نوار غزه افزایش یافته است
  • واکسیناسیون ۱۲۰۰ نفر از متقاضیان حج تمتع خراسان شمالی انجام شد