Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  مجید جوادیان زاده مدیر کل فرهنگ فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به اهمیت توجه به حوزه مد و لباس به عنوان یکی از صنایع فرهنگی، گفت: دومین رویداد مجازی مد و لباس با موضوع نماز، عفاف و حجاب در استان برگزار می‌شود.

او افزود: هنرمندان استان و فعالان حوزه مد و لباس می‌توانند تا تصویر از چادر نماز، مقنعه و جانماز‌های طراحی و دوخته شده خود را برای شرکت در رویداد ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوادیان زاده بیان کرد: علاقه‌مندان تا بیستم خرداد ماه فرصت دارند تصاویر چادر و مقنعه را از سه وجه روبرو، پشت و پهلو تهیه و به نشانی roydadhaye_honari_yazd @ ارسال کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: بهترین تصاویر بعد از داوری به مدت یک هفته در همین صفحه بارگذاری می‌شود تا به سه تصویری که بیشترین تایید را از مخاطبان داشته باشد جوایزی اهدا شود.

انتهای پیام /ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لباس محلی عفاف و حجاب مد و لباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۱۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، دبیر ستاد اقامه نماز استان گفت: دوره تخصصی نماز ویژه دبیران ستاد اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
حجت الاسلام کریمی هدف از برگزاری این دوره را بیان شیوه‌های دعوت به نماز در دستگاه‌های اجرایی و آموزش ابتدایی معارف نماز در دستگاه‌های اجرایی دانست.
وی گفت: امسال این دوره یک روزه با همکاری اساتید مرکز تخصصی نماز کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت