Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام خدایی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در حال حاضر ۶ سقاخانه در شهرستان بیرجند وجود دارد که همه این سقاخانه‌ها فعال هستند.

او افزود: این سقاخانه‌ها به دلیل وجود کم آبی در استان، از ساعت ۱۵ تا ۲۰ فعال هستند.

حجت الاسلام خدایی عنوان کرد: به دلیل این که آب سقاخانه خیابان نیلوفر از طریق قنات تأمین می‌شود، این سقاخانه به صورت ۲۴ ساعته فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند به ظرفیت سقاخانه‌ها اشاره و بیان کرد: ظرفیت هر یک از این سقاخانه‌ها، ۲۵ هزار مترمکعب آب در شبانه‌روز است.

او تصریح کرد: برای بهره‌برداری از سقاخانه‌های بیرجند، در مجموع یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل موقوفات آب بنگاه خیریه آب و لوله بیرجند، هزینه شده است.

حجت‌الاسلام خدایی اظهار کرد: به‌دنبال این هستیم تا در صورت اخذ مجوز دو سقاخانه دیگر در بیرجند راه‌اندازی شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند گفت: از پارسال تاکنون بر اساس تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا سه باب سقاخانه با هزینه ۳۰ میلیون تومان در شهرستان بیرجند به تجهیزات الکتریکی و چشمی مجهز شده اند.

انتهای پیام / س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه بنگاه خیریه مبارزه با کرونا سقاخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۱۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاظم نظری از اداره کل هنرهای نمایشی به دانشگاه رفت

مدیرکل هنر‌های نمایشی وزارت فرهنگ و اراشد اسلامی در گفت وگوبا خبرنگار خبرگزاری آنا، ضمن تأیید خبر رفتن خود از این اداره و جایگاه افزود: من حدود دوسال از دانشگاه به اداره کل هنر‌های نمایشی مأمور شدم؛ و با پایان دوره مأموریتم به دانشگاه برمی‌گردم. تمایلی هم به گرفتن سمت اجرایی جدید هم ندارم و می‌خواهم فعالیت‌هایم رادر فضای دانشگاه ادامه دهم.

کاظم نظری افزود: از همراهی همه اهالی تئاتر و رسانه‌ها در طول دو سال دوران مدیریتم تشکر می‌کنم. برای انعکاس اخبار تئاتر و روشن نگه داشتن چراغ این هنر در شرایط خاص پس از شیوع کرونا، مدیون رسانه‌ها و خبرنگاران محترم بودیم و این تلاش که جای تقدیر دارد.

لازم به یادآوری است که کاظم نظری در دولت سیزدهم به عنوان مدیر کل هنر‌های نمایشی فعالیت خود را آغاز کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاظم نظری از اداره کل هنرهای نمایشی به دانشگاه رفت
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی
  • آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در حادثه رانندگی جان باخت
  • هر فردی می‌تواند حساب بانکی خود را وقف کند
  • نزدیک به ۳ میلیارد تومان وقف پول انجام شده است + فیلم
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند