Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مطابق انتظار آنتونیو کونته از اینتر جدا شد و به 2 سال فعالیت موفق خود در این باشگاه خاتمه داد.
به گزارش آریا، انگیزه ها و جاه طلبی های کونته با برنامه های کنونی نراتزوری و گروه سونینگ مطابقت ندارد. با تایید باشگاه اینتر؛ آنتونیو کونته با توافقی دو طرفه از این باشگاه جدا شده است. به نقل از فابریتزیو رومانو؛ کونته 7 میلیون یورو به عنوان غرامت دریافت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او خواهان تقویت ترکیب با انجام چند خرید بود درحالیکه سران اینتر به دلایل مالی مجبور به تامین 80 میلیون یورو از طریق فروش بازیکنان هستند. در بیانیه کوتاه وبسایت رسمی اینتر آمده است: باشگاه برای اتمام همکاری با کونته به توافق رسیده است. باشگاه مایل است از کونته بابت کارهای فوق العاده اش از جمله فتح نوزدهمین اسکودتو تشکر کند. او برای همیشه بخشی از تاریخ اینتر باقی خواهد ماند.
 اگر در دو، سه دهه اخیر هوادار اینتر بوده باشید اتفاقات این 48 ساعت برای شما چندان هم عجیب نیست. برای یک نراتزوری قدیمی، روال همیشه همین بوده و شاید اگر غیر از این رخ می داد عجیب بود. اخبار حاکی از آن است که آنتونیو کونته، سرمربی موفق و دوست داشتنی اینتر فاصله ای تا جدایی ندارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او بعد از دو فصل نیمکت این باشگاه را ترک خواهد کرد.
نشریه گاتزتا دلااسپورت در مقاله ای مدعی شد حق هواداران اینتر بعد از 11 سال تحمل ناکامی و شکست های تحقیرآمیز این نیست. هنوز چند روزی از جشن فتح اسکودتو بعد از تحمل یک دهه رقت انگیز نگذشته و اینتر به بدترین شکل ممکن برای فصل بعد آماده می شود. هنوز تکلیف اسپانسر باشگاه بعد از فسخ قرارداد با پیرلی مشخص نشده، حداقل یک و دو ستاره تاثیرگذار نراتزوری در تابستان فروخته خواهند شد، خبری در مورد برنامه دقیق پیش فصل درز نکرده، تکلیف نیمکت لرزان اینتر هنوز معلوم نیست و عجیب تر از همه اینکه استیون ژانگ، رئیس جوان اینتر حتی حاضر به ملاقات با آنتونیو کونته نبوده و از رویارویی مستقیم با او طفره می رود.
اما این اخبار و شایعات برای هواداران قدیمی اینتر که دیگر تازگی ندارد. بیست و خرده ای سال پیش، آنروزهایی که ماسیمو موراتی از خرید حتی یک ستاره هم نمی گذشت و به صغیر و کبیر رحم نداشت، رونالدوی برزیلی بعد از سپری کردن فصلی فوق العاده در لباس بارسلونا به پیشنهاد کلان اینتر پاسخ مثبت داد و حتی توپ طلای خود را نیز با لباس این تیم دریافت کرد.
تصور می شد دوران ناکامی در فتح اسکودتو رو به پایان است، اما ورای حرف و حدیث هایی که در نهایت به کالچوپولی هم منجر شد، جیجی سیمونی فقید اینکاره نبود و دو سه فصل اول حضور رونالدو با ناکامی و جشن های نصفه و نیمه موفقیت در جام یوفا گذشت. هکتور کوپر که آمد، هواداران اینتر آماده فتح اسکودتو که هیچ، در سودای درخشش در لیگ قهرمانان اروپا بودند. بعد از دو فصل رسیدن با والنسیا به فینال لیگ قهرمانان، سرمربی مخوف با آن سیگار کاریزماتیک گوشه لب، هدایت اینتر را در دست گرفت و همه چیز آماده پایان دادن به یک دهه طلسم ناکامی بود.
اوضاع تفاوتی نکرد، حتی اگر با درخشش بوبو- مریخی فقط چند دقیقه با قهرمانی فاصله داشتیم که سر و کله گرسکو پیدا می شد تا در ثانیه های آخر نیمه اول دیدار با لاتزیو، آن پاس به عقب لعنتی را ارسال کرده و زمینه شکست تلخ اینتر و راه رفتن یوونتوس روی جنازه این تیم را فراهم بکند. پنج سال تمام مصدومیت ها و تلخی های حضور رونالدو را تحمل کردیم و وقتی شاهد درخشش او در جام 2002 بودیم، تصور می کردیم منجی اینتر فصل بعد انتقام اشک های خود روی نیمکت پس از تعویض مقابل لاتزیو را خواهد گرفت. اما اختلاف با کوپر باعث شد رونالدو خیلی زودتر از آنچه فکرش را می کردیم، به جای یوونتوس از ما انتقام بگیرد.
دوران شیرین و کوتاه ژوزه مورینیو به کنار، که هر جا هست میلیون ها اینتری در سراسر جهان حامی او خواهند بود. هواداران اینتر فراموش نمی کنند که در حال برگزاری جشن فتح لیگ قهرمانان بعد از 45 سال بودند که تصاویر اشک های ژوزه مورینیو در آغوش مارکو ماتراتزی منتشر شد؛ پایانی تکراری مثل امروز، گریه وسط جشن شادی. در یک دهه اخیر همه چیز به بدترین شکل ممکن رقم خورد. خریدهای درجه دو و سه، دیدن بازوبند روی بازوی ناگاتومو، مربیان از قبل شکست خورده و پروژه های از پیش معلوم، تاریخچه کوتاه و غم انگیز نراتزوری در دومین دهه هزاره جدید را رقم زد.
با حضور آنتونیو کونته اما انگار قبل از شروع فصل انتقام خود را از رقیب گرفته بودیم. سرمربی پرشور ایتالیایی تیمی را بنا نهاد که حداقل در این فصل در ایتالیا رقیب نداشت و هواداران خوش خیال اینتر سرخوش از افت یوونتوس، در رویای خود الصاق ستاره دوم در پایان فصل آتی روی گوشه سمت چپ لباس خود بودند. 
اما حالا دارد همان می شود که انتظارش می رفت. درد مزمن خودویرانی همیشگی اینتر سراغ این تیم آمده است. رئیسی که به جز شرکت در جشن قهرمانی و گرفتن عکس یادگاری کاری در ایتالیا نداشته و 11 ماه و نیم در چین مشغول بیزنس است، یک تنه رویای هزاران اینتری در سراسر جهان را به سخره گرفته است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آنتونیو کونته اینتر آنتونیو کونته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۱۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرگل آلوارو رکوبا با پیراهن اینتر مقابل پروجا (2000/4/30) / فیلم

24 سال پیش در چنین روزی، آلوارو رکوبا با این سوپرگل دیدنی دروازه پروجا را باز کرد.

دانلود (2MB)

دیگر خبرها

  • موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس
  • اینزاگی در اینتر ماندگار است
  • واکنش ال‌کاپیتانو به درخشش تونی کروس: همیشه در تیم من هستی، دون آنتونیو
  • حرکات نمایشی مارکوس تورام با توپ در جشن قهرمانی اینتر / فیلم
  • سوپرگل آلوارو رکوبا با پیراهن اینتر مقابل پروجا (2000/4/30) / فیلم
  • بازیکن ایده‌آل از نظر آنتونیو رودیگر: پای چپ اوزیل، پای راست رونالدو
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد
  • کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید
  • تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!