Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فوتبال ایران گفت: هر چقدر مسائل فرعی پیرامون فدراسیون فوتبال را کاهش دهیم، قطعا تمرکز بر تیم ملی بیشتر خواهد شد و امکانات بهتری برای ملی‌پوشان فراهم خواهد شد.

بیژن ذوالفقارنسب درباره شرایط این روزهای فدراسیون فوتبال و تیم ملی ایران صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، بیژن ذوالفقارنسب در خصوص شرایط  تیم ملی فوتبال پیش از برگزاری مسابقات مقدماتی جام‌جهانی به میزان گفت:

دو بازی سخت مقابل عراق و بحرین داریم؛ از تمام هواداران و دوستدارن تیم ملی، رسانه‌ها و مسئولان اجرایی انتظار می‌رود از ملی‌پوشان در این مقطع حساس حمایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه در دوران ویلموتس بدترین نتایج ممکن برای تیم ملی ثبت شد. الان باید پیرامون تیم ملی آرامش ایجاد کنیم. برای مثال تسهیل حضور لژیونرها در اردوی تیم ملی و فراهم کردن امکانات لازم برای تیم ملی فوتبال.

ذوالفقارنسب افزود:

ملی‌پوشان (لژیونر و شاغل در لیگ) در شرایط بسیار خوبی هستند و برای صعود به جام‌جهانی انگیزه زیادی دارند. به کمک بازیکنانی که داریم قطعاً می‌توانیم امتیازات لازم را کسب کنیم. کادرفنی هم به خاطر اعتبار خودش قطعاً برای کسب بهترین نتیجه ممکن، تلاش می‌کنند. خوشبختانه تیم ملی چند دوره متوالی در جام جهانی حضور داشته، امیدوارم این بار هم با مدیریت شرایط، به جام جهانی صعود می‌کنیم. بعد از خروج ویلموتس آرامش در تیم ملی حاکم شده است. تاکید می‌کنم که انضباط و نظم رعایت شود و با مسائل کم ارزش آرامش تیم ملی از بین نرود.

کارشناس فوتبال ایران گفت:

برگزاری اردوی تیم ملی در کیش به خاطر شباهت آب‌وهوایی با بحرین قطعاً به تیم‌ملی کمک می‌کند. به بهانه اردوی تیم ملی، امکانات و ورزشگاه کیش بازسازی و ترمیم همراه شد. این مسئله نه تنها به تیم ملی بلکه به تیم‌های لیگ برتری هم کمک می‌کند. امروز تیم ملی در کیش اردو برگزار می‌کند، فردا نوبت تیم‌های دیگر است. هرچقدر در کشور ورزشگاه‌ها و امکانات بهتر شود، قطعاً همه اهالی فوتبال استقبال می‌کنند.

ذوالفقارنسب تصریح کرد:

یکی از موارد مهم و تاثیرگذار در عملکرد تیم ملی، فدراسیون فوتبال است. هر چقدر مسائل فرعی پیرامون فدراسیون فوتبال را کاهش دهیم، قطعا تمرکز بر تیم ملی بیشتر خواهد شد و امکانات بهتری برای ملی‌پوشان فراهم خواهد شد. از رسانه‌ها، منتقدان و هواداران خواهش می‌کنم فرصت بیشتری به رییس جدید فدراسیون فوتبال بدهند و هنوز برای قضاوت زود است. عزیزی‌خادم به تازگی سکان فدراسیون فوتبال را به عهده گرفته و اگر تمرکز نداشته باشد چطور می‌خواهد برنامه‌هایش را پیاده کند. 

اخبار داغ 

تجاوز به لیلا 12 ساله در خانه پدری اش / در تهران رخ داد برترین های قرن با سعید مراغه چیان: حجازی می گفت اگر جرات رشیدی را داشتم، در دنیا بهترین بودم! ورود فردوسی پور به یارکشی های انتخاباتی؛ وزارت ورزش برای عادل! ایرانِ جهانی، قسمت چهارم | یک استارت ضعیف همه را نگران کرد پسر دیکتاتور در سری آ؛ ساعدی قذافی، روزی روزگاری در ایتالیا آنتونیو کونته از اینتر جدا شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال جام جهانی ملی پوشان خواهد شد تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۱۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی پاکدامن در جایگاه سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی ایستاد

به گزارش خبرگزاری مهر، فدراسیون بین المللی شمشیربازی بعد از اتمام رقابت های جایزه بزرگ سئول و بر اساس نتایج به دست آمده در این مسابقات، رده بندی جدید شمشیربازان جهان را منتشر کرد.

بر اساس رده بندی منتشر شده، علی پاکدامن صعودی تاریخی به رده سوم جهان داشته است. این جایگاه با یک پله ارتقا به دست آمده است. وی فروردین ماه بعد از کسب مدال برنز در جام جهانی مجارستان به رده چهارم صعود کرده بود.

در رده بندی جدید منتشر شده از سوی فدراسیون جهانی، محمد رهبری و محمد فتوحی هم با ارتقای جایگاه مواجه شدند ضمن اینکه فرزاد باهر ارسباران جایگاه قبلی خود را حفظ کرده است.

جایگاه شمشیربازان ایران در رده بندی جدید فدراسیون جهانی به این شرح است:

* علی پاکدامن: رده ۳ (او پیش از این در جایگاه ۴ قرار داشت)
* محمد رهبری: رده ۲۷ (او پیش از این هم در جایگاه ۲۸ قرار داشت)
* محمد فتوحی: رده ٦۵ (او پیش از این در رده ۶۹ قرار داشت)
* فرز اد باهر ارسباران: رده ٨٨ (او پیش از این هم در این جایگاه قرار داشت)

کد خبر 6098512

دیگر خبرها

  • علی پاکدامن در جایگاه سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی ایستاد
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • نظر محمدرضا طالقانی درباره رسول خادم و علیرضا دبیر و درخواست مهمش از رئیس فدراسیون کشتی | ویدئو
  • تزریق خون جدید در فدراسیون دوومیدانی/کار خوب کاربلدها
  • جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند