Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دستگاه قضایی استان جلوی توقیف ۲ کارخانه و بیکاری ۱۲۰ کارگر گرفته شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  گرگان ، به نقل از دادگستری گلستان، هادی هاشمیان که برای بررسی مشکلات تولیدکنندگان به شهرک صنعتی آق قلا رفته بود این خبر را اعلام کرد و اظهار داشت: طلبکاران حکم توقیف این واحدهای تولیدی را گرفته بودند و این دو کارخانه در آستانه بحران و تنش ناشی از توقیف اموال بودند که با ورود به موقع و سریع ستاد اقتصاد مقاومتی، اجرای این رای متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از توقف اجرای رای، بلافاصله  درخواست بررسی مجدد در قالب ماده 477  به قوه قضاییه ارائه دادیم که با موافقت رئیس قوه قضاییه دستور توقف رسیدگی صادر و رسیدگی مجدد در دیوانعالی کشور صورت خواهد گرفت.

هاشمیان ادامه داد: این واحدها در مجموع حدود 120 کارگر داشتند که با ورود ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان از بیکاری آنها جلوگیری شد.

دادگستری استان مرکزی اجازه توقف تولید را نمی‌دهدحمایت مجلس از صنعت خودرو/ توقف تولید پراید اقدام بسیار مناسبی بودسالی پرچالش برای یک کارخانه کاغذ؛ از توقف تولید تحریر تا تغییرات پی در پی مدیریتی

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با دستور رئیس قوه قضاییه توقیف خط تولید برای وصول بدهی ممنوع است و اگر واحد تولیدی به این علت در آستانه تعطیلی باشد بلافاصله ورود و  با حضور طرفین برای رفع مشکل چاره جویی می‌کنیم.

وی از ادامه تلاش‌های قضایی برای رونق تولید در استان خبر داد و گفت:  348 کارخانه راکد  در گلستان شناسایی شده و ماموریت امسال دادستان‌ها تمرکز بر احیای این واحدهاست.

گفتنی است، در دوسال گذشته با تلاش ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان، 37 کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل دوباره احیا و  حدود هزار و 200 کارگر در این واحدها مشغول به کار شدند.

انتهای پیام/582/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۱۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان

در نخستین مراسم اعطای نشان اقتصاد مقاومتی از مدیرعامل و پرسنل شرکت پاکسان به عنوان واحد برتر و درجه یک حوزه اقتصاد مقاومتی استان تهران تجلیل شد. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی پاکسان، در نخستین آیین اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران که با همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار تهران، مسئول سازمان بسیج و کارگران و کارخانجات کشور، مدیران عامل کارخانجات و جمعی از کارگران و کارآفرینان استان تهران برگزار شد.

 در این جشنواره با توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تندیس و لوح تقدیر نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به شرکت پاکسان و شهریار محمدی راد مدیرعامل این شرکت تعلق یافت.

الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحد‌های تولیدی و خدماتی و همچنین هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهداف جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی عنوان شده است.

شایان ذکر است 250 واحد تولیدی برای شرکت در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران به صورت تخصصی ارزیابی شدند که در نهایت به 12 واحدی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند، نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد.

 

 

دیگر خبرها

  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • حمایت دستگاه قضائی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • حمایت دستگاه قضایی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان