Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@21:07:05 GMT

سوله‌های بحران، محل واکسیناسیون می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۴۱۸۹۷

سوله‌های بحران، محل واکسیناسیون می‌شود

«کاظم کمالی نسب» معاون اجتماعی، فرهنگی شهردار منطقه ۳ گفت: «به درخواست دانشگاه‌های علوم پزشکی شهر تهران و با هماهنگی‌های انجام شده با ستاد مدیریت بحران شهرداری تهران مبنی بر در اختیار گذاشتن سوله‌های بحران شهرداری برای انجام واکسیناسیون عمومی شهروندان قرار شد این سوله‌ها به این امر اختصاص داده شوند.»

سوله‌های بحران بوستان طالقانی در بزرگراه شهید حقانی، غرب به شرق، بعد از پل مدرس، خیابان سرو، جنب بوستان طالقانی، حسینیه ارشاد در خیابان شریعتی و دانشگاه‌الزهرا(س) در ده‌ونک محل اجرای طرح واکسیناسیون عمومی شهروندان تعیین شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمالی نسب افزود: «با توجه به اینکه ازدحام جمعیت می‌تواند عامل انتقال ویروس باشد، اختصاص مراکز ویژه می‌تواند از ازدحام مراجعه‌کنندگان برای تزریق واکسن بکاهد و به امن شدن شرایط واکسیناسیون کمک کند.» 
 

کد خبر 603573 برچسب‌ها منطقه ۳ كروناويروس ستاد ملی مقابله با کرونا همشهری محله كرونا در ايران واکسن واکسن کرونا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: منطقه ۳ كروناويروس ستاد ملی مقابله با کرونا همشهری محله كرونا در ايران واکسن واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۴۱۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین

مهدی جلوخانی مدیرکل دامپزشکی قزوین گفت: واکسینه شدن این تعداد طیور روستایی در فاز دهم طرح واکسیناسیون با به کارگیری از توان نیرو‌های دولتی و با اولویت روستا‌های اطراف مزارع صنعتی طیور و روستا‌های با جمعیت بالای طیور بومی صورت گرفت.

وی ادامه داد: در راستای اجرای برنامه‌های پیشگیرانه دفتر بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور سازمان دامپزشکی کشور با هدف پیشگیری و کنترل بیماری نیوکاسل در جمعیت طیور روستایی، مرحله دهم واکسیناسیون در جمعیت طیور بومی استان اجرا شد.

جلوخانی با اشاره به اهداف عمده این طرح گفت: ارتقا سطح ایمنی طیور بومی، پیشگیری از وقوع بیماری و همچنین کاهش انتشار ویروس بیماری نیوکاسل از مخازن طبیعی به واحد‌های صنعتی و همچنین کاهش کانون‌های این بیماری در مزارع صنعتی و کمک به تولید و معیشت روستاییان از اهداف طرح واکسیناسیون طیور روستایی بود.

به گفته این مسئول، بیماری نیوکاسل یکی از مهمترین بیماری‌های ویروسی در طیور است که ضمن ایجاد تلفات در جمعیت طیور، خسارات اقتصادی زیادی را در واحد‌های پرورش نیمچه‌های گوشتی و مزارع مرغ تخمگذار به دنبال دارد.

وی افزود: مهمترین راه پیشگیری از بروز این بیماری انجام برنامه واکسیناسیون و رعایت اصول بهداشتی و امنیت زیستی در پرورش و نگهداری طیور است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۹ معلم مازندرانی نمونه کشوری شدند
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین
  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • آغاز کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور